Even iets wat ik me afvraag. Sind kort is er bij ons op 't werk een leuke collega, ze is wel ietsje ouder dan ik, maar dat is niet echt een probleem. Ik DENK dat ze mij ook wel leuk vindt, maar voor 'tzelfde geld zit ik er enorm naast (echt ervaring heb ik niet). Nu natuurlijk de vraag: hoe kom ik hier achter? Omdat 't een collega is, vind ik 't wat lastiger om 't concreet te vragen ofzo. "Zullen we een keertje naar de bios gaan" is gelijk zo obvious. Als 't dan nix is wat haar betreft, kan ik haar echt niet meer normaal aankijken (denk ik). Iemand ervaring of tips om te kijken hoe leuk een collega je ECHT vindt?
Thx!
Verspreid een subtiele roddel over jezelf, en je collega's doen de rest
Het is wel klote als het niks word, heb ik ook eens gehad. Werkt een stuk minder fijn dan
quote:That's why...
Op maandag 24 februari 2003 19:32 schreef Pushit het volgende:
Daar hebben ze roddelen voor uitgevonden
Het is wel klote als het niks word, heb ik ook eens gehad. Werkt een stuk minder fijn dan
quote:
Op maandag 24 februari 2003 19:31 schreef Eightball het volgende:
Nooit een collega doen!(Golden rule...)
M'n vriend was eerst ook m'n collega... ik smste hem zomaar op een dag om hem een goed weekend te wensen en dat ik er naar uitkeek hem weer te zien.... Tjah en daarop volgde gelijk een telefoontje en niet veel later nodigde hij zichzelf uit om met me mee te gaan naar de stad..
Je voelt het wel aan als jullie elkaar leuk vinden en dan kan je ook steeds een stapje verder gaan..
quote:Kan best hoor, mijn vader is al 10jaar gelukkig met
Op maandag 24 februari 2003 19:31 schreef Eightball het volgende:
Nooit een collega doen!(Golden rule...)
quote:Bullshit, dan zou je dus ook je buurvrouw niet kunnen pakken als je de kans krijgt.
Op maandag 24 februari 2003 19:34 schreef Eightball het volgende:[..]
That's why...
[..]
quote:Nee hoor!
Op maandag 24 februari 2003 19:37 schreef Pushit het volgende:
Bullshit, dan zou je dus ook je buurvrouw niet kunnen pakken als je de kans krijgt.
Buurvrouw kan prima!
quote:Uitzondering, regel....
Op maandag 24 februari 2003 19:35 schreef Logician het volgende:
Kan best hoor, mijn vader is al 10jaar gelukkig met
een vrouwelijke collega, ze werken ook nog steeds
samen en zijn al 6jaar getrouwd en alles gaat prima
En anders denk ik dat ik 't idee om even iets rustig af te wachten maar ga uitvoeren. Dat voorstellen om 'n drankje na werktijd te pakken lijkt me ook vrij ok, maar dat zit weer op 't randje van "te duidelijk"... (voor mij niet, maar goed)
Daarnaast wordt ik een beetje moe van die morele regeltjes waar je je zgn. aan zou moeten houden. En dat terwijl het gros van de mensen dat niet doet.
Zo ben ik ooit eens bewust niets begonnen met mijn huisgenote (die ook nog een vaste vriend had). Ze was erg aantrekkelijk en het klikte bijzonder goed... maar ja, dat kun je niet maken.
Dikke vinger denk ik nu. De hele wereld loopt er de kantjes van af en ik zou roomser dan de paus moeten zijn!?? No fucking way!!!
quote:hoeft toch maar 1 van de 2 voor ontslag te nemen? dan is het al geen collega meer
Op maandag 24 februari 2003 21:45 schreef voodoolady het volgende:
eerst allebei ontslag nemen en dan gaan daten, werkt uit ervaring
quote:ik heb mijn huidige vriend ook op mn werk leren kennen. Ik ben gewoon begonnen met mailtjes sturen..dan heb je meestal snel genoeg door of t van twee kanten komt, en als dat het geval is kun je altijd samen wel iets verzinnen om te doen.
Op maandag 24 februari 2003 19:30 schreef JeOma het volgende:
Hallo!Even iets wat ik me afvraag. Sind kort is er bij ons op 't werk een leuke collega, ze is wel ietsje ouder dan ik, maar dat is niet echt een probleem. Ik DENK dat ze mij ook wel leuk vindt, maar voor 'tzelfde geld zit ik er enorm naast (echt ervaring heb ik niet). Nu natuurlijk de vraag: hoe kom ik hier achter? Omdat 't een collega is, vind ik 't wat lastiger om 't concreet te vragen ofzo. "Zullen we een keertje naar de bios gaan" is gelijk zo obvious. Als 't dan nix is wat haar betreft, kan ik haar echt niet meer normaal aankijken (denk ik). Iemand ervaring of tips om te kijken hoe leuk een collega je ECHT vindt?
Thx!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |