abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 24 februari 2003 @ 19:30:40 #1
8076 JeOma
voor al uw recepten
pi_8691937
Hallo!

Even iets wat ik me afvraag. Sind kort is er bij ons op 't werk een leuke collega, ze is wel ietsje ouder dan ik, maar dat is niet echt een probleem. Ik DENK dat ze mij ook wel leuk vindt, maar voor 'tzelfde geld zit ik er enorm naast (echt ervaring heb ik niet). Nu natuurlijk de vraag: hoe kom ik hier achter? Omdat 't een collega is, vind ik 't wat lastiger om 't concreet te vragen ofzo. "Zullen we een keertje naar de bios gaan" is gelijk zo obvious. Als 't dan nix is wat haar betreft, kan ik haar echt niet meer normaal aankijken (denk ik). Iemand ervaring of tips om te kijken hoe leuk een collega je ECHT vindt?

Thx!

Zo'n 100 miljoen jaar geleden leefde in het drassig park dat wij thans als Holland kennen een groep dinosaurussen die echt wreed uit hun dak gingen! DE GABBERSAURUS!!
pi_8691954
Nooit een collega doen!

(Golden rule...)

pi_8691974
Niet daten met vrouwelijke collega's
pi_8691979
Daar hebben ze roddelen voor uitgevonden

Verspreid een subtiele roddel over jezelf, en je collega's doen de rest

Het is wel klote als het niks word, heb ik ook eens gehad. Werkt een stuk minder fijn dan

pi_8692015
quote:
Op maandag 24 februari 2003 19:32 schreef Pushit het volgende:
Daar hebben ze roddelen voor uitgevonden
Het is wel klote als het niks word, heb ik ook eens gehad. Werkt een stuk minder fijn dan
That's why...
quote:
Op maandag 24 februari 2003 19:31 schreef Eightball het volgende:
Nooit een collega doen!

(Golden rule...)

pi_8692021
Misschien moet je het rustig opbouwen.... leer haar beter kennen, dan komt er vast een tijd dat jullie een keer iets kunnen gaan doen..

M'n vriend was eerst ook m'n collega... ik smste hem zomaar op een dag om hem een goed weekend te wensen en dat ik er naar uitkeek hem weer te zien.... Tjah en daarop volgde gelijk een telefoontje en niet veel later nodigde hij zichzelf uit om met me mee te gaan naar de stad..

Je voelt het wel aan als jullie elkaar leuk vinden en dan kan je ook steeds een stapje verder gaan..

Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
pi_8692023
Vraag of ze na werktijd eens iets met je wil gaan drinken. Onder het mom van 'met een drankje het weekend in' oid. Dan ben je toch even aan de babbel in de privésfeer. Wie weet helpt het
(Un)masking for the greater good.
pi_8692036
quote:
Op maandag 24 februari 2003 19:31 schreef Eightball het volgende:
Nooit een collega doen!

(Golden rule...)

Kan best hoor, mijn vader is al 10jaar gelukkig met
een vrouwelijke collega, ze werken ook nog steeds
samen en zijn al 6jaar getrouwd en alles gaat prima
pi_8692088
quote:
Op maandag 24 februari 2003 19:34 schreef Eightball het volgende:

[..]

That's why...
[..]

Bullshit, dan zou je dus ook je buurvrouw niet kunnen pakken als je de kans krijgt.
pi_8692100
wij gaan vaak met collega's, meestal een stuk of 5-6, de stad in bier drinken of wat eten, misschien moet je dat eens voorstellen en dan de desbetreffende persoon ook uitnodigen. kan je onder wat comfortabelere omstandigheden kennis maken, en als je wat meer mensen uitnodigd valt het ook niet op.
pi_8692270
quote:
Op maandag 24 februari 2003 19:37 schreef Pushit het volgende:
Bullshit, dan zou je dus ook je buurvrouw niet kunnen pakken als je de kans krijgt.
Nee hoor!

Buurvrouw kan prima!

pi_8692303
quote:
Op maandag 24 februari 2003 19:35 schreef Logician het volgende:
Kan best hoor, mijn vader is al 10jaar gelukkig met
een vrouwelijke collega, ze werken ook nog steeds
samen en zijn al 6jaar getrouwd en alles gaat prima
Uitzondering, regel....
You know the drill!
  maandag 24 februari 2003 @ 19:45:58 #13
8076 JeOma
voor al uw recepten
pi_8692305
Thnx voor alle ideeen. Met meer mensen wat drinken is inderdaad goeie optie, dat gebeurt hier ook wel 's (al is dat meestal een wat andere afdeling, maar dan proberen we wel iets te regelen).

En anders denk ik dat ik 't idee om even iets rustig af te wachten maar ga uitvoeren. Dat voorstellen om 'n drankje na werktijd te pakken lijkt me ook vrij ok, maar dat zit weer op 't randje van "te duidelijk"... (voor mij niet, maar goed)

Zo'n 100 miljoen jaar geleden leefde in het drassig park dat wij thans als Holland kennen een groep dinosaurussen die echt wreed uit hun dak gingen! DE GABBERSAURUS!!
pi_8692485
ik heb ongeveer hetzelfde...maar dan werk ik niet met 1 leuke collega maar met meerdere ....en dat als enige gast ....en ik kan je zeggen zo tussen allemaal vrouwen maakt het allemaal vrij complex, maar ze zijn daarom niet minder interesant!...ohjah misschien gaan nu bepaalde mensen verkeerde dingen denken:...ik ben geen pooier hoor!
hattrickteam >>> FC__Paniek (770160)
pi_8692486
ik denk inderdaad vanuit het "niets" een leuke collega alleen me uit vragen dat dat een beetje "vreemd" overkomt.
probeer haar gewoon een keer mee te nemen naar een bedrijfsuitje of zo en probeer ondertussen gewoon leuk contact met dr te hebben
pi_8695743
eerst allebei ontslag nemen en dan gaan daten, werkt uit ervaring
pi_8695822
Erh als je het enigzins kan helpen......niet doen.
Elke overeenkomst tussen jouw realiteit en de mijne berust op zuiver toeval
pi_8702190
Wat een gelul... "niet daten met een collega" zoals veel posters hierboven schrijven.
Veel mensen vinden hun partner via hun werk. Tis immers een relatief groot deel van je sociale omgeving en waarom zou je dat gedeelte van de kans op een relatie 'er vanaf' moeten halen!?

Daarnaast wordt ik een beetje moe van die morele regeltjes waar je je zgn. aan zou moeten houden. En dat terwijl het gros van de mensen dat niet doet.
Zo ben ik ooit eens bewust niets begonnen met mijn huisgenote (die ook nog een vaste vriend had). Ze was erg aantrekkelijk en het klikte bijzonder goed... maar ja, dat kun je niet maken.
Dikke vinger denk ik nu. De hele wereld loopt er de kantjes van af en ik zou roomser dan de paus moeten zijn!?? No fucking way!!!

I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_8711363
quote:
Op maandag 24 februari 2003 21:45 schreef voodoolady het volgende:
eerst allebei ontslag nemen en dan gaan daten, werkt uit ervaring
hoeft toch maar 1 van de 2 voor ontslag te nemen? dan is het al geen collega meer
  dinsdag 25 februari 2003 @ 17:28:52 #20
31186 0_o
See my shadow changing
pi_8712308
Ik heb een paar jaar terug bijna een jaar wat gehad met een collega. Pas toen het uit ging werd het nep, maar gelukkig ging zij vrij snel daarna, weg.
You're lying to your self again, suicidal imbecile
  dinsdag 25 februari 2003 @ 19:04:29 #21
46259 _Snowball_
dan zal 't wel zo zijn
pi_8713945
quote:
Op maandag 24 februari 2003 19:30 schreef JeOma het volgende:
Hallo!

Even iets wat ik me afvraag. Sind kort is er bij ons op 't werk een leuke collega, ze is wel ietsje ouder dan ik, maar dat is niet echt een probleem. Ik DENK dat ze mij ook wel leuk vindt, maar voor 'tzelfde geld zit ik er enorm naast (echt ervaring heb ik niet). Nu natuurlijk de vraag: hoe kom ik hier achter? Omdat 't een collega is, vind ik 't wat lastiger om 't concreet te vragen ofzo. "Zullen we een keertje naar de bios gaan" is gelijk zo obvious. Als 't dan nix is wat haar betreft, kan ik haar echt niet meer normaal aankijken (denk ik). Iemand ervaring of tips om te kijken hoe leuk een collega je ECHT vindt?

Thx!

ik heb mijn huidige vriend ook op mn werk leren kennen. Ik ben gewoon begonnen met mailtjes sturen..dan heb je meestal snel genoeg door of t van twee kanten komt, en als dat het geval is kun je altijd samen wel iets verzinnen om te doen.
Ik heb nu ondertussen al een jaar een relatie met hem, en we werken nog steeds samen...soms levert het wel wat irritaties op, maar over t algemeen gaat het goed, zo samen op een werkvloer.
Het gaat weer helemaal nergens over
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')