abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219494942
Wat is het internetforum met de meeste debiele en incompetente leden?

Ik wil daar wel aan deelnemen, want volgens mij is de gemiddelde FOK! gebruiker stiekem intelligenter en competenter dan ze doen geloven.
  zondag 14 december 2025 @ 18:23:49 #2
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_219495013
Marktplaats schijnt ...
pi_219495149
Facebook. Zonder twijfel

Bron:
Dat heb op feestboek gestaan!
pi_219495157
Met een gemiddeld IQ van 125 is fok nog net geen mensa. Bescheiden als we zijn verhullen we ons achter idiote uitspraken, en om dat krachd bij te zetten plaatsen we ook nog wat taalvouten.
Zo trollen we hier op fok.

Nee maar serieus mijn begeleiders komen eraan ik moet mijn klapfoontje nu weg doen, doei
  zondag 14 december 2025 @ 19:11:36 #5
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_219495387
POL
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_219495407
Het Viva forum. Net zo toxisch als fokkers, maar overwegend met vagina!
-nee-
pi_219495410
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2025 18:14 schreef Telefoonvork het volgende:
Wat is het internetforum met de meeste debiele en incompetente leden?

Ik wil daar wel aan deelnemen, want volgens mij is de gemiddelde FOK! gebruiker stiekem intelligenter en competenter dan ze doen geloven.
Ik weet niet, op Viva en Reddit ben ik niet meer welkom. Vraag me niet waarom?
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
  zondag 14 december 2025 @ 23:44:47 #8
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_219497885
Dat paardenforum denk ik.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
  Moderator / Social Media snolleke dinsdag 16 december 2025 @ 21:47:10 #9
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_219513255
quote:
2s.gif Op zondag 14 december 2025 23:44 schreef Moeraskat het volgende:
Dat paardenforum denk ik.
Bokt.nl :')

Maar zijn lieve mensen, paardmeisjes O+
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  dinsdag 16 december 2025 @ 22:00:18 #10
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_219513440
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 december 2025 21:47 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
Bokt.nl :')

Maar zijn lieve mensen, paardmeisjes O+
Dat wel ja, er zijn leuke lieve paardenmeisjes bij :9
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
pi_219513790
Forums zijn iets van de vorige eeuw
graag op anoniem
pi_219522933
Viva en bokt
pi_219524119
NWS
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  maandag 29 december 2025 @ 00:52:39 #14
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_219645579
Ouders van nu of dat zwanger forum. Zowat alle
Tropics gesloten. Heb je precies niks aan _O-
  maandag 29 december 2025 @ 00:53:13 #15
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_219645584

En ik las daar verder ook niet echt iets waar ik enthousiast van werd. Qua users.
  maandag 29 december 2025 @ 07:48:39 #16
483584 incel
Old Enough... To Party!
pi_219646660
Mijn buitenlandse partner forum heeft echt pareltjes
  maandag 29 december 2025 @ 07:55:03 #17
483584 incel
Old Enough... To Party!
pi_219646696
Altijd leuk leesvoer daar

quote:
Hallo allen,
Kan iemand mij helpen hoe ik mijn partner uit X kan halen, ik heb een strafblad en sta nog een jaar onder toezicht. En heb een wajong uitkering.
Is er enige kans voor mij om haar hiernatoe te halen?
Ik heb nagedacht om in X te wonen, maar daar is veel werkeloosheid.
Ik ben helemaal depressief aan het worden.
Is er nog enige hoop voor mij?
quote:
Hi,

Sinds 5 maand heb ik een Filipijnse vriendin. Ze verblijft al een jaar illegaal in Nederland en woont bij haar (legale) zus. Ze werkt (zwart dus) als babysitter. We hebben elkaar via Tinder ontmoet, ik ben nog nooit in de Filipijnen geweest.
Ik heb geen kinderen, zij heeft een dochtertje. We zijn beiden 33 jaar.
Zij woont in Nijmegen, ik in Arnhem. We zijn voorzichtig aan het denken over samenwonen maar ik weet niet hoeveel toekomst hier in zit, en wil zeker weten dat er mogelijkheden zijn.

Ik heb een Wajong uitkering en ben afgekeurd. Heb wel wat spaarcentjes, woon in een sociale huurwoning en heb een autootje. Zij zal dan hier in Arnhem op zoek gaan naar werk-adresjes, en voorlopig dus illegaal blijven.
Totdat we wellicht volgend jaar samen naar de Filipijnen gaan, dan zal zij niet in staat zijn om terug te keren naar Nederland. Totdat ze eventueel een visum krijgt? Nederlands leert?

Mijn vraag is, heeft dit allemaal zin ? Heeft dit kans van slagen ?
Een Wajong is geen vetpot, ze is illegaal, zitten daar verder geen strafbare gevolgen aan ? Mag ze uberhaupt ooit, op lange termijn of op korte termijn wel weer in Nederland komen? Hoe wordt dit '' illegaal zijn'' bestraft ?
En mocht ze wel mogen terugkeren, hoe gaat dat dan in z'n werk, en wat zijn de kosten? Vormt mijn Wajong een obstakel ?

Ik twijfel of er toekomst in zit en daarmee ook of samenwonen dan wel zo'n goed idee is.

Ik hoor het graag van jullie,

Dank uuu
quote:
Onverwachts zwanger, partner woont in marokko. Hoe nu verder?
Hoi allen, ik ben erachter gekomen dat ik zwanger ben geworden na mijn laatste bezoek bij mijn vriend.
Totaal onverwachts en zeker niet gepland. Wel welkom maar enorm schrikken.. de reden van mijn bezoek was dat zijn visum (1e keer) was afgewezen. We gaan hier tegenin met nu ook dit als extra reden en hebben heel veel bewijs verzameld van onze relatie.

Maar hoe nu verder? Het is totaal nieuw voor mij en het brengt veel stress met zich mee, iets wat ik moet vermijden. Is er iemand hier al meer in thuis die mij tips kan geven? Ik las een optie om na de bevalling aan te vragen om hem hierheen te krijgen, maar is er ook iets om bijv tijdens de zwangerschap al te proberen?
quote:
7 maanden samen
we moetren elkaar alleen nog ontmoeten
Ik ken hem al zo lang online en nu 7 maanden dagelijks contact inclusief videobellen. We delen letterlijk alles met elkaar. En tuurlijk kunnen mensen hun vraagtekens erbij zetten maar dit is wel allemaal oprecht. Ik wil hem bij mij, het voelt allemaal al zo vertrouwd.
pi_219655910
quote:
14s.gif Op zondag 14 december 2025 19:14 schreef Marsenal het volgende:
Ik heb altijd het gevoel dat het eigenlijk mannen zijn die gewoon uit zijn op provocatie.

Het is wel een extreem giftig forum ja.
pi_219655931
quote:
2s.gif Op maandag 29 december 2025 00:52 schreef Moeraskat het volgende:
https://forum.oudersvannu.nl/

Valt mee toch?
pi_219655998
Viafora.nl / Ouders.nl is een vaag forum. Oudere topics zijn duidelijk geplaatst door serieuzere mensen die iets hebben met de regio Den Haag/Zoetermeer, gelet op de vragen die ze stellen. Maar sinds Viva aankondigde offline te gaan in 2021 (en toch bleef) is het publiek veranderd en staan er veel vage dingen op. Als je kijkt op de topics op de voorpagina zie je dat op de meeste ook helemaal niet recent is gereageerd, dus ik ben benieuwd wanneer die offline gaat.
pi_219656028
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2025 01:06 schreef Vvdjemoeder het volgende:
Viva en bokt
https://www.bokt.nl/forums/

Het bestaat nog echt :o
pi_219660701
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2025 18:14 schreef Telefoonvork het volgende:

Dat is waarschijnlijk logisch verklaarbaar.

Fora als Viva en Viafora.nl zijn eigenlijk ooit serieus bedoeld geweest voor mensen die online en enigszins anoniem met elkaar willen praten over serieuze thema's als koken, problemen in relaties en de kinderen. Daarvoor zijn inmiddels alternatieven als de Facebook groepen en Reddit.

FOK! heeft subfora die duidelijk nooit helemaal serieus waren als KLB en ONZ, en richt zich op een groep die elders niet terecht kan. (oke, op reddit kan je tegenwoordig ook wel een beetje grappig doen in de reacties)
  dinsdag 30 december 2025 @ 15:43:55 #23
483584 incel
Old Enough... To Party!
pi_219674790
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 17:45 schreef JessicaOpDoorreis het volgende:

[..]
https://www.bokt.nl/forums/

Het bestaat nog echt :o
Vraag me af of je daar ook van die soort van OG leden hebt die al 20 jaar geregistreerd zijn en half miljoen posts en karma hebben en zo die zichzelf helemaal afberen hoe lang ze al goede bijdrages leveren zoals die users die je ook hier hebt ik zal geen namen noemen maar als je dit leest weet je wel of ik jou bedoel of niet
pi_219752887
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2025 15:43 schreef incel het volgende:

[..]
Vraag me af of je daar ook van die soort van OG leden hebt die al 20 jaar geregistreerd zijn en half miljoen posts en karma hebben en zo die zichzelf helemaal afberen hoe lang ze al goede bijdrages leveren zoals die users die je ook hier hebt ik zal geen namen noemen maar als je dit leest weet je wel of ik jou bedoel of niet
Ja, je ziet hier links staan wanneer mensen in deze discussie zijn geregistreerd: https://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=283&t=2132523

gewoon al meer dan 20 jaar...

maar geen half miljoen posts
pi_219752890
quote:
14s.gif Op zondag 14 december 2025 19:14 schreef Marsenal het volgende:
Viva is wel erg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')