Niet dus. Dat is best eenzaam.quote:Op zondag 14 december 2025 17:45 schreef Ansa het volgende:
[..]
Mijn vriendinnen hebben hun eigen shit. Willen ook niet 10x hetzelfde horen.
Faken maakt natuurlijk de kans dat je klaarkomt niet groter. Zeker omdat het bij soloseks prima gaat lijkt mij dat je dat met de juiste partner prima zou kunnen.quote:Op zondag 14 december 2025 16:46 schreef Ansa het volgende:
Ik fakete bij elke partner. Ik ben 1x klaargekomen bij mijn eerste vriend. Daarna niet meer. Wel bijna,maar dan was het al 3 uur aan de gang en ik voelde me ongemKkelijk. Dus ik doe alsof. Soloseks is binnen 3 minuten en doorrr
Nou dat is dan ook jouw huurwoning. Daar kan een man jou niet uitzetten.quote:Op zondag 14 december 2025 17:44 schreef Ansa het volgende:
[..]
Helaas onbetaalbaar en met deze gestoorde huren ook niet mogelijk om even 250k te sparen. Mijn ex heeft mijn spaarrekening opgemaakt aan inboedel en borg en ik heb nu maar 5k en zoek ook een nieuwe baan. Ik zit vast in deze huurwoning voorlopig.
Nee, want die kan geen gedachten lezen en zit er vaak fysiek naastquote:Op zondag 14 december 2025 17:51 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Faken maakt natuurlijk de kans dat je klaarkomt niet groter. Zeker omdat het bij soloseks prima gaat lijkt mij dat je dat met de juiste partner prima zou kunnen.
Maar goed.
Je kan niet een eigen huurwoning aanhouden als je gaat samenwonen. Je hebt woonplicht.quote:Op zondag 14 december 2025 17:52 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nou dat is dan ook jouw huurwoning. Daar kan een man jou niet uitzetten.
Mannen gaan meestal ook niet zo lekker op bedrog.quote:Op zondag 14 december 2025 17:00 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
De enige verliezer is de faker.
De man denkt dat ie goed bezig is en de faker zal nooit meer klaarkomen.
En ze gaan er ook niet lekker op als hun harde werk voor niks is. Ik wil begeerd worden, snelle seks, en daarna knuffelen. Niet een uur dissocieren omdat zij met hun tong de clitoris niet kunnen vinden.quote:Op zondag 14 december 2025 18:14 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Mannen gaan meestal ook niet zo lekker op bedrog.
Als je een knuppel treft die op die leeftijd nog niet de anatomie van een vrouw zich eigen heeft gemaakt, dan kun je hem daar natuurlijk bij helpen. Laten we wel zijn: zo ingewikkeld is het nou ook weer niet.quote:Op zondag 14 december 2025 18:03 schreef Ansa het volgende:
[..]
Nee, want die kan geen gedachten lezen en zit er vaak fysiek naast
Hoe kan het nou dat jij alleen maar mannen treft die dit niet kunnen? Oprechte vraag. Het is toch echt geen rocket science.quote:Op zondag 14 december 2025 18:22 schreef Ansa het volgende:
[..]
En ze gaan er ook niet lekker op als hun harde werk voor niks is. Ik wil begeerd worden, snelle seks, en daarna knuffelen. Niet een uur dissocieren omdat zij met hun tong de clitoris niet kunnen vinden.
Hypothetische hobby's e.d. van een theoretisch toekomstig kind, of heb je nu ineens toch al wel een kind?quote:Op zondag 14 december 2025 17:39 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik kan in mijn eentje geen particuliere gezinswoning betalen. Laat staan de studie en hobby's van mijn kind.
Dus offline ben je het zelfde als online?quote:Op zondag 14 december 2025 18:05 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik ben niet eenzaam maar ze hebben dit al 100x gehoord.
Dus je bedriegt je bedpartners ook nog.quote:Op zondag 14 december 2025 16:46 schreef Ansa het volgende:
Ik fakete bij elke partner. Ik ben 1x klaargekomen bij mijn eerste vriend. Daarna niet meer. Wel bijna,maar dan was het al 3 uur aan de gang en ik voelde me ongemKkelijk. Dus ik doe alsof. Soloseks is binnen 3 minuten en doorrr
Zo kun je het idd ook bekijken!quote:Op zondag 14 december 2025 19:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dus je bedriegt je bedpartners ook nog.
Zo zie ik het. Beetje spelen met zijn gevoelens en ego door te liegen dat het fantastisch was terwijl ze van binnen denkt dat hij er niks van kan.quote:
Dat ben ik maar het lukt ze niet dus ik geef het op.quote:Op zondag 14 december 2025 19:07 schreef ToT het volgende:
Doet me denken aan als ik eten kook.
Vriendin eet: "Heerlijk schat!"
Volgende dag kook ik wat anders, en zij: "Oh, dit is veel beter dan dat van gisteren!"
- "Dus het eten van gisteren was eigenlijk kut?"
"Ehhh ja, eigenlijk wel een beetje."
Gewoon eerlijk zijn, dan weet je partner dat het beter moet.
Je wordt niet geil genoeg van de kerels met wie je de koffer in duikt, dan zul je toch moeten kijken naar wat je écht aantrekkelijk vindt.quote:Op zondag 14 december 2025 19:10 schreef Ansa het volgende:
[..]
Dat ben ik maar het lukt ze niet dus ik geef het op.
Nee. Een man die niks kan is een pump and dumper. Twee keer droog stoten en in slaap vallen. Maar ik kom gewoon niet klaar door een ander, ook niet na uren voorspel.quote:Op zondag 14 december 2025 19:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zo zie ik het. Beetje spelen met zijn gevoelens en ego door te liegen dat het fantastisch was terwijl ze van binnen denkt dat hij er niks van kan.
Dat is niet wat ik zeg he. Ik word geil maar ik kom niet klaar.quote:Op zondag 14 december 2025 19:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Je wordt niet geil genoeg van de kerels met wie je de koffer in duikt, dan zul je toch moeten kijken naar wat je écht aantrekkelijk vindt.
Of ze weten het allemaal gewoon niet hoe het moet; dan moet je dus gewoon geen incels daten maar kerels met meer ervaring?
Hypothetisch want ik ben kindvrij.quote:Op zondag 14 december 2025 18:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Hypothetische hobby's e.d. van een theoretisch toekomstig kind, of heb je nu ineens toch al wel een kind?
Nee, het is een blokkade bij mij.quote:Op zondag 14 december 2025 18:28 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Hoe kan het nou dat jij alleen maar mannen treft die dit niet kunnen? Oprechte vraag. Het is toch echt geen rocket science.
Dat moet je dan ook zeggen en niet op hem afschuiven.quote:Op zondag 14 december 2025 19:12 schreef Ansa het volgende:
[..]
Nee. Een man die niks kan is een pump and dumper. Twee keer droog stoten en in slaap vallen. Maar ik kom gewoon niet klaar door een ander, ook niet na uren voorspel.
Ik zou me niet nu al te druk maken om het eventuele toekomstige financiële plaatje.quote:
Dat is ook niet wat ik zeg. Beffen is bij mij precies de gewenste druk en aanraking en zij zitten er steeds naast. Dan is seks ook niet leuk voor hen als ik steeds kritisch zou zijn.quote:Op zondag 14 december 2025 18:27 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Als je een knuppel treft die op die leeftijd nog niet de anatomie van een vrouw zich eigen heeft gemaakt, dan kun je hem daar natuurlijk bij helpen. Laten we wel zijn: zo ingewikkeld is het nou ook weer niet.
En je hoeft geen gedachten te lezen, je moet de reacties lezen van je partner. Ademhaling, geluid, bewegingen. Daarbij helpt het natuurlijk ook als jij zorgt dat je non-verbaal (of verbaal) zo reageert dat je partner daarop kan reageren. Dus niet als een lijk alles over je heen laat komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |