Als ik haar kon vinden, zou ik de situatie natuurlijk kunnen uitleggenquote:Op zondag 14 december 2025 13:46 schreef SebbeSwensje het volgende:
Het buitenkansje werd verworpen op het moment dat je niet naar de afspraak ging. Dat is dus wel degelijk een afwijzing itt iemand niet aanspreken die daar opzichtig enorm op zit te wachten.
Je kunt het altijd vragen.quote:Op zondag 14 december 2025 14:59 schreef royaltyjbp het volgende:
[..]
Als ik haar kon vinden, zou ik de situatie natuurlijk kunnen uitleggenMaar er is te veel tijd verstreken, of ze getrouwd is, of zelfs of ze nog leeft. Denk je dat reisorganisaties uit die tijd me hierbij kunnen helpen?
De ene gaat weg en de ander dient zich aan, laat het los.quote:Op zondag 14 december 2025 14:59 schreef royaltyjbp het volgende:
[..]
Als ik haar kon vinden, zou ik de situatie natuurlijk kunnen uitleggenMaar er is te veel tijd verstreken, of ze getrouwd is, of zelfs of ze nog leeft. Denk je dat reisorganisaties uit die tijd me hierbij kunnen helpen?
Ja, diezelfde persoon zit ook op Redditquote:Op zondag 14 december 2025 17:52 schreef Mommychilgrad het volgende:
Ah dit topic zag ik ook voorbij komen op Reddit. Beter laat dan nooit, zullen we maar zeggen. Succes TS!
Je hebt gelijk, het leven gaat door. Maar het komt zo nu en dan weer bij me op en daarom heb ik besloten om het op te zoeken. Dankjewel.quote:Op zondag 14 december 2025 16:32 schreef StateOfMind het volgende:
Lekker op tijd ook, na 2002
Hell, kinderen die toen geboren zijn, zijn nu een paar jaar volwassen
Share a picturequote:Op zondag 14 december 2025 17:52 schreef Mommychilgrad het volgende:
Ah dit topic zag ik ook voorbij komen op Reddit. Beter laat dan nooit, zullen we maar zeggen. Succes TS!
Unfortunately I dont have a photo of her . I only know her name , age , she is from Netherlands and her looks and every detail for that night.quote:
As I have said it was 2 July 2002 night at Halikarnas Disco , Bodrum , Turkey .quote:
Ach ja, niet geschoten is altijd misquote:Op zondag 14 december 2025 20:05 schreef royaltyjbp het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, het leven gaat door. Maar het komt zo nu en dan weer bij me op en daarom heb ik besloten om het op te zoeken. Dankjewel.
Sorry, ik ben nieuw op dit forum. Als u me naar de juiste plek verwijst, kan ik daar ook een bericht plaatsen. Dank u wel.quote:
1 is genoeg. Ik heb het topic verplaatst.quote:Op zondag 14 december 2025 21:56 schreef royaltyjbp het volgende:
[..]
Sorry, ik ben nieuw op dit forum. Als u me naar de juiste plek verwijst, kan ik daar ook een bericht plaatsen. Dank u wel.
Dank u wel. Kunt u het onderwerp ook verplaatsen naar een meer relevante categorie, zoals "reünies, vakanties, herinneringen", enz.?quote:Op zondag 14 december 2025 22:04 schreef Donna het volgende:
[..]
1 is genoeg. Ik heb het topic verplaatst.
Nee.quote:Op zondag 14 december 2025 22:06 schreef royaltyjbp het volgende:
[..]
Dank u wel. Kunt u het onderwerp ook verplaatsen naar een meer relevante categorie, zoals "reünies, vakanties, herinneringen", enz.?
Bedankt voor je reactie, maar ik ben nog nooit getrouwd geweest. Waarom 23 jaar later? Omdat het een mooie herinnering was. Ze vroeg me ten huwelijk, wenste me kinderen en gaf me een zilverkleurige ring. Ik denk dat ze nu wel getrouwd zou zijn en waarschijnlijk kinderen zou hebben.quote:Op maandag 5 januari 2026 06:45 schreef Document1 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een scheiding en nu wil hij wel weer eens over die geile Hollandse heen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |