abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219834961
quote:
17s.gif Op woensdag 14 januari 2026 20:14 schreef yvonne het volgende:
Tellen muntjes in winkelwagens mee? Daar laten mensen vaak geld inzitten.
Lijkt me niet. Als ik ze er echt uit moet slopen dan niet natuurlijk. Dat mag een andere zwerver doen dan :D
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Admin woensdag 14 januari 2026 @ 20:16:45 #52
2589 crew  yvonne
Grijze Dakduif
pi_219834969
quote:
11s.gif Op woensdag 14 januari 2026 20:15 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Lijkt me niet. Als ik ze er echt uit moet slopen dan niet natuurlijk. Dat mag een andere zwerver doen dan :D
Nee gewoon in een ander karretje klikken, dan springt je muntje eruit
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
pi_219834980
quote:
17s.gif Op woensdag 14 januari 2026 20:16 schreef yvonne het volgende:

[..]
Nee gewoon in een ander karretje klikken, dan springt je muntje eruit
Nou dan alleen als je hem eerst op de grond laat vallen _O- :+
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_219835218
Boekje ontvangen _O_ Morgen lezen *O*
Spoilers!
pi_219867064
Het jaar is begonnen *O* 12 dagen kon ik de deur niet uit want sneeuw glad eng. Vijf dagen heb ik best veel gelopen maar niks, en nu de eerste dag in het cash-geile Duitsland en bingo :) 1 cent maar toch.

Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_219867443
Sinds gisteren ben ik weer een hele 10 eurocent rijker. Whoehoe, ik word rijk!
pi_219868080
Ik heb meteen ook de tweede te pakken. 2 cent, dus samen al drie :D
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_219868785
Die tweede in situ gefilmd trouwens. Weer wat nieuws :D
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_219871664
Ik leverde zojuist 2 blikjes statiegeld in die voor de deur van de supermarkt stonden naast de gemeentelijke afvalbak en gezien ik toch een brood ging halen daar heb ik die maar opgepakt en ingeleverd.

Wil ik vervolgens mn bonnetje laten uitprinten, zie ik dat mn voorganger bij de automaat zn statiegeldbon is vergeten te pakken.

1,70 euro aan gratis geld vandaag dus ;)
pi_219878074


bizar 8)7
...
pi_219879595
quote:
11s.gif Op maandag 19 januari 2026 17:45 schreef sacha het volgende:
[ afbeelding ]

bizar 8)7
Whut in the living hell?? :o
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_219879905
quote:
11s.gif Op maandag 19 januari 2026 20:47 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Whut in the living hell?? :o
dat dacht ik ook :@
...
pi_219884853
Boek uit _O_

Quote gescoord _O_

Mijn VP wens voor dit jaar is een afsluitbaar zuurbadje.
Spoilers!
pi_219884894
Dat wordt dus een glazen potje met dekseltje waar je in hotels weleens jam in krijgt. Of honing @Cat-astrophe ;)
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_219941933
Groetjes uit Friesland jongons *O*

Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_219984299
Jaaaaa *O* Eindelijk een muntje op de 2e van de maand _O_ Alleen de 5e en de 16e staan nu nog open als vondstloze dagen _O_

Komt bij: dit is de 30e stuiver in totaal, maar pas de eerste (!) sinds 12 september vorig jaar :o Sindsdien waren er op 15 dagen bij 18 vondsten 18 muntjes gevonden, maar nooit meer een stuiver. Man man man je maakt wat mee :7

Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_219984387
Heb dit jaar al zo'n 100km gewandeld en nog geen muntje gevonden. Ik doe iets niet goed :o
pi_219984477
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2026 12:46 schreef Faraday01 het volgende:
Heb dit jaar al zo'n 100km gewandeld en nog geen muntje gevonden. Ik doe iets niet goed :o
Mijn gemiddelde schommelt al ruim 2 jaar zo tussen de 12 en 15 muntjes per miljoen stappen :Y Dus voor 100 km had je er best 2 mogen vinden. Zeker als dat alleen buitenkilometers geweest zijn.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220053076
Ondertussen is het hier heerlijk weer voor een frisse ochtendwandeling O+ En ja hoor :s) Nummer vijf dit jaar alweer: 20 cent, Kroatië, 2023, kopzijde gelegen, in situ, ALZ 3 :7



Het gemiddelde blijft rond de 13 muntjes per miljoen stappen schommelen :Y

Sinds 1-1-2024 89 muntjes in 6.710.689 stappen = 13,26 m/Ms
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220053480
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2026 12:46 schreef Faraday01 het volgende:
Heb dit jaar al zo'n 100km gewandeld en nog geen muntje gevonden. Ik doe iets niet goed :o
Fles heeft een buitengewoon observatievermogen _O_
Ik heb de eer gehad live getuige te zijn van wat vondsten.
Waar ik als een lompe koe nietsziend doorstoom ziet hij regelmatig muntjes (en soms niet-muntjes) op de meest aparte plekken liggen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220053979
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 februari 2026 09:42 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Fles heeft een buitengewoon observatievermogen _O_
Ik heb de eer gehad live getuige te zijn van wat vondsten.
Waar ik als een lompe koe nietsziend doorstoom ziet hij regelmatig muntjes (en soms niet-muntjes) op de meest aparte plekken liggen.
Aww :@

Maar het is wel waar eigenlijk :Y Is ook een kwestie van ervaring, weten waar je op moet letten en zo. Als je bijvoorbeeld in Duitsland op een station loopt, bij de bagagekluisjes (of bij winkeltjes of toiletten of verkoopautomaten, you get the point) dan zijn dat al snel meerdere vlaggetjes "verhoogde waakzaamheid". Als je daar dan over een rooster loopt kun je er eigenlijk wel een biertje op wedden dat er wat ligt:

• Mensen hebben daar contant geld vast
• Laten weleens wat vallen
• En alles wat je in een rooster laat vallen kun je ook niet meer oprapen.

Dus dan ga je kijken. En DAN zie je het heus wel liggen :Y

Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220097359
Wat weer een prachtige dag om buiten te lopen jongens en meisjes *O* En daar hoort natuurlijk weer een muntje bij :Y



En mooier nog: een eigen smiley met dank aan @Flory-
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220201049
De februarimaand gaat als een tierelier jongens en meisjes _O_



Vanmiddag gevonden op station Deventer. Zesde vondst van de maand. De vroegste zesde vondst van de maand ooit. Let that sink in O+ Niet dat er heel veel maanden zijn met een zesde vondst, maar toch wel.

Stay tuned voor de maandrapportage zondag *O*
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220208143
Hoeveel maanden zijn er met zeven vondsten?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220209193
quote:
11s.gif Op donderdag 26 februari 2026 19:03 schreef sigme het volgende:
Hoeveel maanden zijn er met zeven vondsten?
Eentje :s) acht zelfs.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')