Post kan je ongelezen weggooienquote:Op zondag 14 december 2025 19:30 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Nee want mijn brievenbus kan ik lastig blokkeren
Klopt dat doe ik ook maar ze heeft dit blijkbaar door en gooit losse briefjes erin zonder envelope dat doet ze met de foto’s ook zo dat ik er toch wel wat van ziequote:Op zondag 14 december 2025 22:03 schreef verbijstering het volgende:
[..]
Post kan je ongelezen weggooien
Je kunt er ook met een perforator een gaatje in prikken, leuk kleurig lintje erdoor en dan op het marktplein in de centrale kerstboom hangenquote:Op zondag 14 december 2025 22:06 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
dat doet ze met de foto’s ook zo dat ik er toch wel wat van zie
quote:Op maandag 15 december 2025 03:10 schreef r_one het volgende:
[..]
Je kunt er ook met een perforator een gaatje in prikken, leuk kleurig lintje erdoor en dan op het marktplein in de centrale kerstboom hangen![]()
Fijne kerstdagen![]()
![]()
Ik heb het nooit zo erg gehad, maar uiteindelijk werkte heel lang negeren toch bij mij.quote:Op zondag 14 december 2025 22:06 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Klopt dat doe ik ook maar ze heeft dit blijkbaar door en gooit losse briefjes erin zonder envelope dat doet ze met de foto’s ook zo dat ik er toch wel wat van zie
Daar hoop ik ook opquote:Op maandag 15 december 2025 07:51 schreef verbijstering het volgende:
[..]
Ik heb het nooit zo erg gehad, maar uiteindelijk werkte heel lang negeren toch bij mij.ooit slijt het / komt zo iemand een andere obsessie tegen.
Dit heb ik ook, nu ik richting de 40 ga merk ik dat mijn grens toch wel echt flink is meegeschoven en ik merk het geregeld terug. Maar wat mij ook opvalt: ongeveer de helft van mijn mannelijke vrienden is qua voorkeur zo rond de 23 - 25 blijven steken, al 10 jaar nu. Dit lijkt toch een soort splitsing te zijn voor mannen ofzo.quote:Op maandag 15 december 2025 08:53 schreef Stepperoller het volgende:
Ik ben blij dat mijn voorkeur tot nu toe gewoon met me meegroeit, want ik verwacht dat ik emotioneel gezien toch altijd de voorkeur blijf hebben voor rond mijn eigen leeftijd.
Hè??quote:Op zaterdag 13 december 2025 09:36 schreef D. het volgende:
[..]
Reageer je nu op jouw eigen kloon?
edit: ow, ik zie dat je dat altijd al doet, en dat je hele gesprekken met 'jezelf' hebt
In dat opzicht kent de natuur geen genade. Bij vrouwen rond de 40 zie je het aftakelingsproces langzaam aan opstarten en zonder ingrepen is het tegen de 50 wel gebeurd met de fysieke schoonheid, al zal een man van 80 en vrouw van 50 echt wel begeerlijk kunnen vinden. Maar kon die man kiezen voor een vrouw van 25 dan is de keuze snel gemaakt. Mannen gaan gelukkig wat langer mee, mits redelijk onderhouden, maar ook die moeten het vanaf een bepaalde leeftijd genoegen nemen met een minder jong hertjequote:Op vrijdag 20 februari 2026 10:31 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Het is zo dat jeugdigheid vaak aantrekkelijker is. En het aantal aantrekkelijke vrouwen van je eigen leeftijd daalt naarmate je ouder wordt. Dat zal andersom ook gelden. Puur op schoonheid vind ik gemiddeld genomen een vrouw van 30 knapper dan een vrouw van mijn eigen leeftijd.
Dat gezegd hebbende, heb ik enige tijd geleden wel een vrouw gevonden van 44 waar ik echt smoorverliefd op ben geworden. Ze ziet er gewoon uit als een vrouw van 44 maar voor mij is zij absoluut de mooiste vrouw van de wereld. Dus in zekere zin herken ik wat je zegt maar toch ook niet.
Geldt bij mannen net zo.quote:Op maandag 29 december 2025 06:40 schreef incel het volgende:
Goh vrouwen van in de 60 zijn minder aantrekkelijk dan jonge exemplaren, wie had dat ooit gedacht?
Wat smerig, een man van je eigen leeftijd krijgen is zeker te moeilijk voor je daarom aas je op van die jonge mannen.quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 14 december 2025 09:33 schreef TAmaru het volgende:
Ik ben altijd geïnteresseerd geweest in vrouwen rond de 27. Toen ik 18 was al en nu ik een stuk ouder dan 27 ben nog steeds. Sterker nog, nu ben ik voor het eerst geïnteresseerd in vrouwen van rond de 18.
Wat is dit nou voor kolder?quote:Op dinsdag 24 februari 2026 11:55 schreef incel het volgende:
[..]
Wat smerig, een man van je eigen leeftijd krijgen is zeker te moeilijk voor je daarom aas je op van die jonge mannen.
Dus jij neukt alleen jonge kerels kan ik hier uit op makenquote:Op dinsdag 24 februari 2026 16:16 schreef Edding345 het volgende:
Hoe jonger hoe beter, kneden zal ik, ik hoef geen bagage en hoe ouder mannen en vrouwen worden... mannen reizen licht, vrouwen hebben meer en zwaarder bagage
Zelfde types die dit hekelen vinden het geen enkel probleem als de handtastelijke wekrgever jonge stagiars zoekt om te kneden.
bizar dat je denkt dat ik mij niet laat neukenquote:Op dinsdag 24 februari 2026 17:38 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Dus jij neukt alleen jonge kerels kan ik hier uit op maken
Ja ok excuses bij dezequote:Op dinsdag 24 februari 2026 17:59 schreef Edding345 het volgende:
[..]
bizar dat je denkt dat ik mij niet laat neuken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |