Ik zou jou ook domineren hoor coolguy bij zou je eerder een softguy zijn.quote:Op vrijdag 12 december 2025 11:30 schreef CoolGuy het volgende:
Nou, als je je dat afvraagt met eenerbij dan heb ik wel vraagtekens bij die vermeende dominantie.
![]()
Je vraagt je af of dit bij 'elke' vrouw gebeurt? Ja, bij allemaal. Echt ál-le-maal. Zonder uitzondering. Nee echt.
Ik vermoed een klein beetje dat TS d'r momenteel wel zin in heeft, dus fantasietjes en even een topicje joh.quote:Op vrijdag 12 december 2025 11:34 schreef miss_sly het volgende:
Natuurlijk zijn er jongere vrouwen te vinden die daarvoor vallen. Maar de meerderheid zal vallen op jongere exemplaren met dezelfde eigenschappen.
Ik vind het toch vaak een beetje treurig, van die mannen van 50+ die zo nodig nog met een jong grietje van 30- moet. Ik heb twee van die mannen in mijn directe omgeving en ze doen echt een beetje treurig aan. En ze vangen heel vaak bot. Terwijl het echt best leuke mannen zijn.
quote:Op vrijdag 12 december 2025 11:36 schreef Odin1974 het volgende:
[..]
Ik zou jou ook domineren hoor coolguy bij zou je eerder een softguy zijn.
Dat inderdaad.quote:Op vrijdag 12 december 2025 11:51 schreef Marsenal het volgende:
Ik herken dit zelf niet, mijn voorkeur groeit mee met mijn eigen leeftijd, denk ik. Nou ja, semi. Toen ik 20 was, voelde ik me seksueel aangetrokken tot elke knappe vrouw in de leeftijd van 20 tot 60. Nu ben ik 40, en voel ik mij seksueel aangetrokken tot elke knappe vrouw in de leeftijd van 30 tot 70. Ik verwacht dat die ondergrens nog wel wat omhoog gaat, en ben ook wat huiverig voor het verder verschuiven van die bovengrens. Ik heb veel jonge vrouwen in mijn omgeving, twintigers, en die zou ik in principe allemaal wel doen (lelijke mensen met een grafkop bestaan er nog maar weinig) maar emotioneel haak ik wel bij ze af.
Als ik dan zo'n stoot van 25 zie met een diep decollete dan kijk ik heus, maar als ze me dan betrappen zie ik ze weer geirriteerd opkijken van dat schermpje met hun instagram en tiktok en dan haak ik toch wel af. Dan heb ik liever een vrouw met dezelfde interesses en mindset als ik, en leeftijd hoort daar ook gewoon bij.
Grote leeftijdsverschillen, tegenwoordig willen we dat allemaal maar normaal vinden, maar ik kan me er niet in verplaatsen. Vind het vaak iets sneus hebben. Alsof je geen aansluiting kan vinden in je eigen leeftijdscategorie. Misschien is dat wat cru om te zeggen, niet helemaal eerlijk ook, maar zo voel ik dat wel.
Idealiter moet je gewoon een vrouw vinden die dezelfde leeftijd heeft als jijzelf, maar jeugdig oogt. Daar ben je op lange termijn veel meer tevreden mee.
Dat je seksueel afhaakt op oudere vrouwen kan best, maar seksueel haakt bijna ieder mens op termijn wel een keer af. Na 5000 keer hetzelfde stel borsten die ook nog eens door de zwaartekracht en stofwisseling minder fraai kunnen worden is het voor elke boerenlul gewoon lastig. Maar als het goed is groei je zelf ook als mens, en in principe zou je een leeftijd en volwassenheid moeten bereiken waarin je echt elk stel borsten gewoon mooi vind. Ook de lelijke.
Haarimplantaten of de grijze lokken wegverven, nieuwe sportauto, motor, padellen, altijd maar weer dat eeuwige geborrel, het is als man van 50 niet altijd makkelijk!quote:Op vrijdag 12 december 2025 12:01 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat inderdaad.
Er zijn best jonge vrouwen die wel op oudere mannen vallen, maar vaak voelen ze zich toch wat ongemakkelijk door aandacht van die mannen. Een mooi koppie en een lekker lijf maken nog niet dat er ook een klik is verder.
Vaak zie je ook dat deze mannen dan krampachtig heel jong en vitaal proberen te doen, terwijl ze dat niet meer zijn. En dat is ook geen schande, je wordt gewoon ouder, net als iedereen.
Ik ben ervan overtuigd dat mannen van 50 het erg moeilijk hebbenquote:Op vrijdag 12 december 2025 12:14 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Haarimplantaten of de grijze lokken wegverven, nieuwe sportauto, motor, padellen, altijd maar weer dat eeuwige geborrel, het is als man van 50 niet altijd makkelijk!
met zichzelfquote:Op vrijdag 12 december 2025 12:16 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik ben ervan overtuigd dat mannen van 50 het erg moeilijk hebben
Sterkte in je DMquote:Op vrijdag 12 december 2025 12:35 schreef oppiedoppie het volgende:
Hoe kunnen wij nou antwoord geven op je vraag of dat bij iedere vrouw gebeurd?![]()
En er zullen vast jonge vrouwen zijn die geinteresseerd zijn in een ouwe dominante vent. Ken ze zelf niet maar ze zullen er vast zijn. Meeste vrouwen die ik ken zijn niet speciaal op zoek naar een oudere dominante man.
Ik weet niet hoe oud je inmiddels bent en hoe je er uit ziet en wat jouw dominantie precies inhoud maar heb je vaak succes bij jonge vrouwen?
Ik ben niet jong maar wel een vrouw. En daarom denk ik dat jij een man bent die in bepaalde opzichten niet echt volwassen bent geworden.quote:Op vrijdag 12 december 2025 11:27 schreef Odin1974 het volgende:
Ik probeer vaak nieuwe mensen te ontmoeten. Maar wanneer ik iemand van mijn eigen leeftijd ontmoet en met die persoon iets ga drinken, voel ik me meestal niet aangetrokken. Bij vrouwen rond de dertig heb ik dat juist wél: dan voel ik direct meer spanning en tinteling beneden. haha.
Ik heb eerder een relatie gehad die vijftien jaar duurde. Naarmate mijn partner ouder werd, merkte ik dat mijn aantrekkingsgevoelens afnamen en dat onze voorkeuren in intimiteit veranderden. Ik vraag me af of dit bij elke vrouw gebeurt, en of er ook jongere vrouwen zijn die geïnteresseerd zijn in een dominante man zoals ik.
Volgens de bekende formule mag het ook niet. Een man van 50 mag een partner vanaf 32, en voor een partner van 30 mag je maximaal 46 zijn.quote:Op vrijdag 12 december 2025 11:34 schreef miss_sly het volgende:
Ik vind het toch vaak een beetje treurig, van die mannen van 50+ die zo nodig nog met een jong grietje van 30- moet.
Hebben ze wel succes bij vrouwen van hun eigen leeftijd?quote:Op vrijdag 12 december 2025 11:34 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb twee van die mannen in mijn directe omgeving en ze doen echt een beetje treurig aan. En ze vangen heel vaak bot. Terwijl het echt best leuke mannen zijn.
Mogen? Van wie?quote:Op vrijdag 12 december 2025 12:55 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Volgens de bekende formule mag het ook niet. Een man van 50 mag een partner vanaf 32, en voor een partner van 30 mag je maximaal 46 zijn.
Van de formule. Er is een formule waarmee je kan berekenen of een bepaald leeftijdsverschil in een relatie acceptabel is. Je deelt de leeftijd van de oudste partner door 2 en telt er 7 jaar bij op, dan krijg je de minimum leeftijd die de jongste partner moet hebben.quote:
Ja, dat vind ik raar. Ik weet niet hoe oud je bent en wat je seksdrive is, maar als jij vrouwen slechts beoordeelt naar wat je pinkeltje te melden heeft, dan ben je in mijn ogen een ontzettend armzalig en achtergebleven mannetje.quote:Op vrijdag 12 december 2025 11:27 schreef Odin1974 het volgende:
Ik probeer vaak nieuwe mensen te ontmoeten. Maar wanneer ik iemand van mijn eigen leeftijd ontmoet en met die persoon iets ga drinken, voel ik me meestal niet aangetrokken. Bij vrouwen rond de dertig heb ik dat juist wél: dan voel ik direct meer spanning en tinteling beneden. haha.
Ik heb eerder een relatie gehad die vijftien jaar duurde. Naarmate mijn partner ouder werd, merkte ik dat mijn aantrekkingsgevoelens afnamen en dat onze voorkeuren in intimiteit veranderden. Ik vraag me af of dit bij elke vrouw gebeurt, en of er ook jongere vrouwen zijn die geïnteresseerd zijn in een dominante man zoals ik.
Ja maar dan mag het nog wel, die formule is ook maar uit de lucht gegrepenquote:Op vrijdag 12 december 2025 13:05 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Van de formule. Er is een formule waarmee je kan berekenen of een bepaald leeftijdsverschil in een relatie acceptabel is. Je deelt de leeftijd van de oudste partner door 2 en telt er 7 jaar bij op, dan krijg je de minimum leeftijd die de jongste partner moet hebben.
Nee? Niet raar? Ouwe lul die slechts van bil wil met jonge blaadjes?quote:Op vrijdag 12 december 2025 12:52 schreef Cupfighter het volgende:
Het is niet raar maar ik zou er niet vanuit gaan dat omgekeerd hetzelfde is zonder dan er een addertje onder het gras zit
Die formule is bedacht door een scholier met een dubbel tussenuur volgens mij, ik zou daar niet te veel waarde aan hechtenquote:Op vrijdag 12 december 2025 13:05 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Van de formule. Er is een formule waarmee je kan berekenen of een bepaald leeftijdsverschil in een relatie acceptabel is. Je deelt de leeftijd van de oudste partner door 2 en telt er 7 jaar bij op, dan krijg je de minimum leeftijd die de jongste partner moet hebben.
Om eerlijk te zijn heb ik ook een zwak voor jonger maar ik vind leeftijdsgenoten ook leuk, ik ben 57quote:Op vrijdag 12 december 2025 13:08 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Nee? Niet raar? Ouwe lul die slechts van bil wil met jonge blaadjes?
Welja zeg, toe maarquote:Op vrijdag 12 december 2025 12:52 schreef Hiddendoe het volgende:
Heel grof en hard gezegd: je bent een ouwe lul met lichtelijk pedofiele neigingen. Ik bedoel dus niet dat je kinderen verkracht, maar wel dat je je sekspartners zoekt in een leeftijdsgroep die nog baby's of in aanbouw waren op je 'normale' leeftijd.
quote:Op vrijdag 12 december 2025 12:52 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ik ben niet jong maar wel een vrouw. En daarom denk ik dat jij een man bent die in bepaalde opzichten niet echt volwassen bent geworden.
Heel grof en hard gezegd: je bent een ouwe lul met lichtelijk pedofiele neigingen. Ik bedoel dus niet dat je kinderen verkracht, maar wel dat je je sekspartners zoekt in een leeftijdsgroep die nog baby's of in aanbouw waren op je 'normale' leeftijd.
Wat is voor jou belangrijk in een relatie? Het neuken of het samenzijn?
Seks hebben volgens een formulequote:Op vrijdag 12 december 2025 13:05 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Dominantie is een rol en geen identiteit.quote:Op vrijdag 12 december 2025 11:30 schreef CoolGuy het volgende:
Nou, als je je dat afvraagt met eenerbij dan heb ik wel vraagtekens bij die vermeende dominantie.
![]()
Dit is iets wat een dominante man niet zou zeggen.quote:Op vrijdag 12 december 2025 11:36 schreef Odin1974 het volgende:
[..]
Ik zou jou ook domineren hoor coolguy bij zou je eerder een softguy zijn.
quote:Op vrijdag 12 december 2025 12:01 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat inderdaad.
Er zijn best jonge vrouwen die wel op oudere mannen vallen, maar vaak voelen ze zich toch wat ongemakkelijk door aandacht van die mannen. Een mooi koppie en een lekker lijf maken nog niet dat er ook een klik is verder.
Vaak zie je ook dat deze mannen dan krampachtig heel jong en vitaal proberen te doen, terwijl ze dat niet meer zijn. En dat is ook geen schande, je wordt gewoon ouder, net als iedereen.
Nou moet/kan ik toch effe mij ei kwijt; 73 jaar; had het prima naar mijn zin rond mijn 50ste trouwens, en nog steeds.quote:Op vrijdag 12 december 2025 12:16 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik ben ervan overtuigd dat mannen van 50 het erg moeilijk hebben
zie hierboven. We praten over de dingen die we meemaken in het leven en zijn toch wel enigzins verbaasd over onze liefde, waardoor de gesprekken ook gaan over wat liefde nu eigenlijk inhoud en komen dan o.a. uit op existentialisme, enz...enz... Zij vindt rap niet oké, maar dat boem, boem, boem, boem dan weer wel en ik niet. We kleden ons normaal, terwijl ik mij erop betrap dat ik wel eens wat extra mijn best doe om er leuk uit te zien.quote:Op vrijdag 12 december 2025 13:07 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik raar. Ik weet niet hoe oud je bent en wat je seksdrive is, maar als jij vrouwen slechts beoordeelt naar wat je pinkeltje te melden heeft, dan ben je in mijn ogen een ontzettend armzalig en achtergebleven mannetje.
Waar wil je bijv. als ouwe lul praten met een huppelkutje van ca. 25 of 30 jaar? Muziek (jouw disco of soul of hardrock tegenover haar rap of youtubevingeroefeningen), mode (jouw drollenvanger tegenover haar tattoo's)?
“Ze weten op de een of andere manier…” wat is dit voor lulkoek?quote:Op vrijdag 12 december 2025 13:14 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Ik heb wel een vermoeden waardoor het komt dat sommige mannen van middelbare leeftijd nog steeds interesse hebben in veel jongere vrouwen.
Veel van die mannen hadden, toen ze zelf jong waren, weinig succes bij de dames terwijl ze er wel interesse in hadden en moesten iedere keer aanzien dat de dames waar ze interesse in hadden, wel interesse hadden in andere jonge mannen. Dat geeft een gevoel van gemis dat van je leven nooit meer weggaat.
Sommige van die mannen hebben later in hun leven wel succes bij de dames, ook bij de jonge dames, en weten dat op een of andere manier in te halen. Of ze weten op een andere manier jonge dames in bed te krijgen.
Viraler nog welquote:Op zaterdag 13 december 2025 05:46 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
“Ze weten op de een of andere manier…” wat is dit voor lulkoek?
Het is geen magie he.
Mannen zijn uiteraard aangetrokken tot jongere vrouwen, dat is doodnormaal,
Gezonder, jonger, viraler, grotere kans op (meer) kinderen en ja meer “maakbaar”.. niemand zit te wachten als man, als je eenmaal succes hebt etc, op een zeikwijf van 40+ met allerlei eisen die echt niets van de man kan hebben, wie wil dat nou?
Jongere vrouwen gaan vrijwel altijd voor (wat) oudere mannen, logisch, meer behaald, heeft alles al voor elkaar.
Niet dat er iets mis is meer rond eigen leeftijd, maar puur natuur en psychologisch gezien? Is dat helemaal niet zo logisch.
Ik denk dat hij vitaler bedoelt. De R en de T zitten ook naast elkaar op het toetsenbord.quote:
Ja dat bedoelt hij ookquote:Op zaterdag 13 december 2025 09:27 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Ik denk dat hij vitaler bedoelt. De R en de T zitten ook naast elkaar op het toetsenbord.
Reageer je nu op jouw eigen kloon?quote:
Inderdaad, die weten goed wat ze willen en zijn echt niet zo kneedbaar wat ook hun goed recht isquote:Op zaterdag 13 december 2025 09:20 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Viraler nog wel
En maakbaar? Je meissie lekker kneden tot wat je wil je ipv te houden van iemand zoals ze is...
Denk trouwens niet dat de jonge meiden tegenwoordig nog zo kneedbaar zijn![]()
Een half jaar geleden was je nog getrouwd met een vrouw van 27quote:Op vrijdag 12 december 2025 11:27 schreef Odin1974 het volgende:
En dan ook nog proberen uit te vogelen of dat lekkere jonge ding jou aantrekkelijk vindt of je bankrekening.quote:Op vrijdag 12 december 2025 12:14 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Haarimplantaten of de grijze lokken wegverven, nieuwe sportauto, motor, padellen, altijd maar weer dat eeuwige geborrel, het is als man van 50 niet altijd makkelijk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 13 december 2025 12:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dan ook nog proberen uit te vogelen of dat lekkere jonge ding jou aantrekkelijk vindt of je bankrekening.Nuja, hij is ook alleen maar bij haar omdat ze jong is.. ze verdienen elkaar wel danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Horum omnium fortissimi sunt Belgae
Ja, mannen zitten niet te wachten op een vrouw die overal tegen in gaat en van alles een strijd maakt.quote:Op zaterdag 13 december 2025 09:20 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Viraler nog wel
En maakbaar? Je meissie lekker kneden tot wat je wil je ipv te houden van iemand zoals ze is...
Denk trouwens niet dat de jonge meiden tegenwoordig nog zo kneedbaar zijn![]()
Nee dat snap ik, dat wil niemand.quote:Op zondag 14 december 2025 07:02 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Ja, mannen zitten niet te wachten op een vrouw die overal tegen in gaat en van alles een strijd maakt.
Van de mannen of vrouwen?quote:Op zondag 14 december 2025 07:02 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
60% is inmiddels vrijgezel, I wonder why.
De meeste mannen. Zo vanaf 35 tot ik denk 45 ongeveer, willen geen vrouwen van 35.quote:Op zondag 14 december 2025 09:08 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nee dat snap ik, dat wil niemand.
Maar dan begin je niet met zo een type en zoek je verder tot je wel een goeike tegenkomt.
Zo jong mogelijk gaan (en dus nog naïef) om te vormen/breken naar jouw wensen is echter het tegenovergestelde.
Zoek iemand die bij je past zoals ze is.
Nee die zijn vrijgezel omdat de vrouw kritischer is geworden.quote:Op zondag 14 december 2025 09:51 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
De meeste mannen. Zo vanaf 35 tot ik denk 45 ongeveer, willen geen vrouwen van 35.
Ik zeg niet dat ze er niet zijn, maar je moet je voorstellen je hebt dan je eigen huis, geld opgebouwd of een carrière etc.
Wat wil je dan? Iemand van je eigen leeftijd, waarschijnlijk al met een kind van een ander, of een vrouw die al die tijd single bleef want ze wees iedereen af terwijl ze zich liet doorsmeren door iedere gozer die zin had?
Nee, je kiest voor de wat meer pure vaak jongere vrouw.
Dat is nou eenmaal hoe het werkt.
Wat ik vaak merk is de vrouwen die dit verkeerd vinden, vaak eigenlijk vrijgezel zijn, ouder en hun beste tijd hebben gehad en uiteraard zijn jongere vrouwen dan concurrentie en niemand heeft meer een hekel aan jonge mooie vrouwen, dan andere (vaak oudere) vrouwen.
Oudere vrouwen die vrijgezel zijn willen vaak helemaal geen man meer joh. Die zijn al lang blij dat ze eindelijk kunnen doen waar ze zelf zin in hebben.quote:Op zondag 14 december 2025 09:51 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Wat ik vaak merk is de vrouwen die dit verkeerd vinden, vaak eigenlijk vrijgezel zijn, ouder en hun beste tijd hebben gehad en uiteraard zijn jongere vrouwen dan concurrentie en niemand heeft meer een hekel aan jonge mooie vrouwen, dan andere (vaak oudere) vrouwen.
Dat mannen dan al een kind hebben, zien we dus juist niet. (In de statistieken)quote:Op zondag 14 december 2025 10:04 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nee die zijn vrijgezel omdat de vrouw kritischer is geworden.
De vrouw wil niet meer zorgen voor een ander alsof ze zijn moeder is.
Ze kan voor zichzelf zorgen, heeft zelf een carrière, geld en huis en is dus onafhankelijk. Haar partner is de kers op de taart, niet meer de boterham die ze absoluut nodig heeft om te overleven. Ze zoeken dus een echt maatje.
Vinden ze die niet, dan blijven ze liever alleen. Alleen is beter dan zorgen voor een volwassen mannenkind.
En over je post: die mannen hebben vaker ook een kind he?
En de jongere vrouw is al lang niet meer puur![]()
Maar he, zoek lekker wat je wil, wees echter niet verbaasd dat dat jonge pure ding op een bepaald moment zal uitbreken en je weer alleen bent.
Dat uitbreken zal ze wel doen als hij door zijn geld heen is.quote:Op zondag 14 december 2025 10:04 schreef Lenny77 het volgende:
Maar he, zoek lekker wat je wil, wees echter niet verbaasd dat dat jonge pure ding op een bepaald moment zal uitbreken en je weer alleen bent.
Dit.quote:Op zondag 14 december 2025 10:06 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Oudere vrouwen die vrijgezel zijn willen vaak helemaal geen man meer joh. Die zijn al lang blij dat ze eindelijk kunnen doen waar ze zelf zin in hebben.
Zijn al die vrouwen langs de spermabank gegaan?quote:Op zondag 14 december 2025 13:26 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Dat mannen dan al een kind hebben, zien we dus juist niet. (In de statistieken)
De meeste mannen zijn vrijgezel, niet getrouwd, geen kinderen.
Die zijn veelal juist wat ouder, zeg maar even heel algemeen 35+.
Je ziet ook andersom, vrouwen (laten we nu die lat hoger leggen) van 40, kiezen vaak een man van rond de 50.
Kijk we kunnen lollig doen met z’n allen, maar 315.000 jaar, zo niet langer, van evolutie (dus ook psychologisch) ontdoe je niet door nu opeens te roepen dat mannen iemand moeten leuk vinden van eigen leeftijd.
Ik zelf zou niet iemand willen van heel breed gezegd, 20 en 28, mijn eigen vriendin is 6 jaar jonger, zijn inmiddels bijna 13 jaar samen.
Mocht zij doodgaan of ermee stoppen, ik blijf dan single.
Maar ik zie echt wel voor mij dat mannen die alleen aan carrière gewerkt hebben, zien hoe oudere vrouwen zijn tegenwoordig, ja kiezen dan sowieso iemand jonger.
Dan hou je het bij fantaseren.quote:Op zondag 14 december 2025 14:04 schreef Cupfighter het volgende:
Ik schaam me best wel dat ik val op vrouwen die mijn dochter zouden kunnen zijn,
Ook dat lijkt me niet verstandigquote:Op zondag 14 december 2025 18:59 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dan hou je het bij fantaseren.
Is het zo erg?quote:Op zondag 14 december 2025 19:00 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ook dat lijkt me niet verstandig
Ach, dat hebben we allemaal weleens meegemaakt. Je moet er niet in blijven hangen.quote:Op zondag 14 december 2025 19:04 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Eh Ja omdat ik dan ga fantseren over die ex die ik juist vergeten moet
Ja dit is nogal een gevalletje apart omdat ze me lastig blijft vallenquote:Op zondag 14 december 2025 19:06 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ach, dat hebben we allemaal weleens meegemaakt. Je moet er niet in blijven hangen.
Lastig vallen irl?quote:Op zondag 14 december 2025 19:08 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja dit is nogal een gevalletje apart omdat ze me lastig blijft vallen
Ja kloptquote:
Lastige kwestie eh. Kun je haar niet uit je leven schrappen?quote:Op zondag 14 december 2025 19:15 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja klopt
En dat bedoel ik dus dat bij een groot leeftijdsverschil vaak een addertje onder het gras zit, deze dame heeft nogal wat issues waar ik zelf trouwens ook verkeerd mee ben omgegaan door haar teveel haar zin te geven
Het is hard maar soms is dit de beste oplossing.quote:Op zondag 14 december 2025 19:16 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Lastige kwestie eh. Kun je haar niet uit je leven schrappen?
Dat probeer ik door haar te negeren maar ze geeft niet opquote:Op zondag 14 december 2025 19:16 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Lastige kwestie eh. Kun je haar niet uit je leven schrappen?
Lijkt mij ook.quote:Op zondag 14 december 2025 19:17 schreef verbijstering het volgende:
[..]
Het is hard maar soms is dit de beste oplossing.
Ook niet als je haar blokkeert op de bekende manieren?quote:Op zondag 14 december 2025 19:17 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dat probeer ik door haar te negeren maar ze geeft niet op
Nee want mijn brievenbus kan ik lastig blokkerenquote:Op zondag 14 december 2025 19:28 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Lijkt mij ook.
[..]
Ook niet als je haar blokkeert op de bekende manieren?
Dan gaat ze wel heel ver.quote:Op zondag 14 december 2025 19:30 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Nee want mijn brievenbus kan ik lastig blokkeren
Bizar toch.quote:Op zondag 14 december 2025 19:35 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Klopt ze mikt er van alles in, briefjes, foto’s en zelfs gedragen lingerie
Post kan je ongelezen weggooienquote:Op zondag 14 december 2025 19:30 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Nee want mijn brievenbus kan ik lastig blokkeren
Klopt dat doe ik ook maar ze heeft dit blijkbaar door en gooit losse briefjes erin zonder envelope dat doet ze met de foto’s ook zo dat ik er toch wel wat van ziequote:Op zondag 14 december 2025 22:03 schreef verbijstering het volgende:
[..]
Post kan je ongelezen weggooien
Je kunt er ook met een perforator een gaatje in prikken, leuk kleurig lintje erdoor en dan op het marktplein in de centrale kerstboom hangenquote:Op zondag 14 december 2025 22:06 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
dat doet ze met de foto’s ook zo dat ik er toch wel wat van zie
quote:Op maandag 15 december 2025 03:10 schreef r_one het volgende:
[..]
Je kunt er ook met een perforator een gaatje in prikken, leuk kleurig lintje erdoor en dan op het marktplein in de centrale kerstboom hangen![]()
Fijne kerstdagen![]()
![]()
Ik heb het nooit zo erg gehad, maar uiteindelijk werkte heel lang negeren toch bij mij.quote:Op zondag 14 december 2025 22:06 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Klopt dat doe ik ook maar ze heeft dit blijkbaar door en gooit losse briefjes erin zonder envelope dat doet ze met de foto’s ook zo dat ik er toch wel wat van zie
Daar hoop ik ook opquote:Op maandag 15 december 2025 07:51 schreef verbijstering het volgende:
[..]
Ik heb het nooit zo erg gehad, maar uiteindelijk werkte heel lang negeren toch bij mij.ooit slijt het / komt zo iemand een andere obsessie tegen.
Dit heb ik ook, nu ik richting de 40 ga merk ik dat mijn grens toch wel echt flink is meegeschoven en ik merk het geregeld terug. Maar wat mij ook opvalt: ongeveer de helft van mijn mannelijke vrienden is qua voorkeur zo rond de 23 - 25 blijven steken, al 10 jaar nu. Dit lijkt toch een soort splitsing te zijn voor mannen ofzo.quote:Op maandag 15 december 2025 08:53 schreef Stepperoller het volgende:
Ik ben blij dat mijn voorkeur tot nu toe gewoon met me meegroeit, want ik verwacht dat ik emotioneel gezien toch altijd de voorkeur blijf hebben voor rond mijn eigen leeftijd.
Hè??quote:Op zaterdag 13 december 2025 09:36 schreef D. het volgende:
[..]
Reageer je nu op jouw eigen kloon?
edit: ow, ik zie dat je dat altijd al doet, en dat je hele gesprekken met 'jezelf' hebt
In dat opzicht kent de natuur geen genade. Bij vrouwen rond de 40 zie je het aftakelingsproces langzaam aan opstarten en zonder ingrepen is het tegen de 50 wel gebeurd met de fysieke schoonheid, al zal een man van 80 en vrouw van 50 echt wel begeerlijk kunnen vinden. Maar kon die man kiezen voor een vrouw van 25 dan is de keuze snel gemaakt. Mannen gaan gelukkig wat langer mee, mits redelijk onderhouden, maar ook die moeten het vanaf een bepaalde leeftijd genoegen nemen met een minder jong hertjequote:Op vrijdag 20 februari 2026 10:31 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Het is zo dat jeugdigheid vaak aantrekkelijker is. En het aantal aantrekkelijke vrouwen van je eigen leeftijd daalt naarmate je ouder wordt. Dat zal andersom ook gelden. Puur op schoonheid vind ik gemiddeld genomen een vrouw van 30 knapper dan een vrouw van mijn eigen leeftijd.
Dat gezegd hebbende, heb ik enige tijd geleden wel een vrouw gevonden van 44 waar ik echt smoorverliefd op ben geworden. Ze ziet er gewoon uit als een vrouw van 44 maar voor mij is zij absoluut de mooiste vrouw van de wereld. Dus in zekere zin herken ik wat je zegt maar toch ook niet.
Geldt bij mannen net zo.quote:Op maandag 29 december 2025 06:40 schreef incel het volgende:
Goh vrouwen van in de 60 zijn minder aantrekkelijk dan jonge exemplaren, wie had dat ooit gedacht?
Wat smerig, een man van je eigen leeftijd krijgen is zeker te moeilijk voor je daarom aas je op van die jonge mannen.quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 14 december 2025 09:33 schreef TAmaru het volgende:
Ik ben altijd geïnteresseerd geweest in vrouwen rond de 27. Toen ik 18 was al en nu ik een stuk ouder dan 27 ben nog steeds. Sterker nog, nu ben ik voor het eerst geïnteresseerd in vrouwen van rond de 18.
Wat is dit nou voor kolder?quote:Op dinsdag 24 februari 2026 11:55 schreef incel het volgende:
[..]
Wat smerig, een man van je eigen leeftijd krijgen is zeker te moeilijk voor je daarom aas je op van die jonge mannen.
Dus jij neukt alleen jonge kerels kan ik hier uit op makenquote:Op dinsdag 24 februari 2026 16:16 schreef Edding345 het volgende:
Hoe jonger hoe beter, kneden zal ik, ik hoef geen bagage en hoe ouder mannen en vrouwen worden... mannen reizen licht, vrouwen hebben meer en zwaarder bagage
Zelfde types die dit hekelen vinden het geen enkel probleem als de handtastelijke wekrgever jonge stagiars zoekt om te kneden.
bizar dat je denkt dat ik mij niet laat neukenquote:Op dinsdag 24 februari 2026 17:38 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Dus jij neukt alleen jonge kerels kan ik hier uit op maken
Ja ok excuses bij dezequote:Op dinsdag 24 februari 2026 17:59 schreef Edding345 het volgende:
[..]
bizar dat je denkt dat ik mij niet laat neuken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |