abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie FP vrijdag 12 december 2025 @ 18:57:06 #51
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_219476746
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2025 18:55 schreef Ansa het volgende:

[..]
De man had een nieuwe partner toch?
Ja dus? Betekent dat hij is vreemdgegaan?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  vrijdag 12 december 2025 @ 19:22:31 #52
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_219476959
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2025 18:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Broer van Sally.
:D

quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2025 18:55 schreef Ansa het volgende:

[..]
Palestina
Aha.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_219477068
AHAHA HOORDE LAATST IK ZO'N VERHAAL VAN ZO'N VERZUURD OUD WIJF DIE GEEN MAN KAN KRIJGEN EN DAAR HEEL BOOS OVER GING DOEN EN TOEN ALLE MANNEN GING HATEN EN ZELF DACHT DAT ZE GEWELDIG WAS EN EN EN WEET NIET WAT ER WAAR VAN WAS, MAAR WAS LACHUH JOH WHAHA 🤣🤣🤣
pi_219477203
quote:
1s.gif Op donderdag 11 december 2025 18:20 schreef Ansa het volgende:
Eens een serieuzer topic. Ik keek Dr Ana op Youtube en kwam een filmpje over ouderverstoting tegen. Blijkbaar zijn de meeste mensen die dat roepen de dader van geweld in huis, maar verdraaien het zo dat de partner zogenaamd de schuldige is als zij het kind beschermt.

Ik ken ook zo'n man ( al is dit niet seksegebonden). Hij had zijn kind " moeten opgeven" van zijn ex. Zij "dwong hem een contract te tekenen" en hij " was depressief en dacht niet na" en mocht zijn kind alleen nog zien als zij toestemming gaf. Hij claimde ook dat ze hem financieel had mishandeld. Zijn omgeving snapte niet waarom hij niet in beroep ging en geen advocaat in de arm nam.

Later bleek dat hij van jeugdzorg zijn kind niet mocht zien zonder toezicht na een kopstoot ( bij een kleuter!!!) en had hij de helft van zijn loon verzopen en vergokt.

Volgens mij is 99% van dit soort verhalen gewoon onzin. Net als kinderen die zogenaamd om niks worden weggehaald door Jeugdzorg. Buiten de Toeslagenaffaire om is het stuk voor stuk verslaafde trash.
Ken ook wel zo een situatie. Meid papt aan met mannelijke collega. Meid raakt zwanger. Man wilt verantwoordelijkheid pakken. Meid wilt niks met man te maken hebben. Kind wordt geboren. Meid verzint verzinsels (die deels misschien wel waar zijn) om bij de rechter duidelijk te maken dat Meid niet wilt dat Man kind ziet. Rechter oordeelt dat Man kind mag zien onder begeleiding. Man laat kind op de grond vallen onder het oog van begeleiding (al dan niet nadat Meid hem een duw zou hebben gegeven). Begeleiding oordeelt dat Man kind niet mag zien en een gevaar is voor hem. Rechter neemt oordeel over. Man staat met lege handen.

Overigens: meid weet niet hoe voor het kind te zorgen. Kind huilt, meid geeft het kind een bak ijs om te eten en kind is de komende 2 uur stil.
pi_219477306
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2025 18:28 schreef Ansa het volgende:

[..]
Had hij niet vreemd moeten gaan. Is geestelijke mishandeling.
Nee ik heb het niet over vreemdgaan, maar over een nieuw partner nadat partijen zijn gescheiden waar de ex-partner niet mee kan omgaan. En dit via de kinderen speelt.
  Moderator / Redactie FP vrijdag 12 december 2025 @ 20:04:18 #56
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_219477403
quote:
15s.gif Op vrijdag 12 december 2025 19:54 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]
Nee ik heb het niet over vreemdgaan, maar over een nieuw partner nadat partijen zijn gescheiden waar de ex-partner niet mee kan omgaan. En dit via de kinderen speelt.
In TS haar beleving gaat elke man vreemd. Daarom komt het zo vaak terug.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')