quote:Op woensdag 10 december 2025 16:16 schreef vogeltjesdans het volgende:
Zo koud, dat ik zelfs rob jetten met zijn handen in zijn éigen zakken zag
Check me in Australia zijn postquote:Op woensdag 10 december 2025 17:11 schreef Vvdjemoeder het volgende:
Ik zit in australie, stelletje incels
Warmste 10 december ooit, ongetwijfeld.quote:Op woensdag 10 december 2025 17:46 schreef SebbeSwensje het volgende:
12 graden ofzo man, stel je aan.
Heerlijk man, in december gewoon nog overal motorrijders. Is ook gunstig voor de files.quote:Op woensdag 10 december 2025 18:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Warmste 10 december ooit, ongetwijfeld.
quote:Op woensdag 10 december 2025 19:12 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Heerlijk man, in december gewoon nog overal motorrijders. Is ook gunstig voor de files.
Koud?? Man het is 13 graden, veel warmer dan normaal. Ik loop al in korte mouwen weer. Het is gewoon lente.quote:Op woensdag 10 december 2025 16:16 schreef vogeltjesdans het volgende:
Zo koud, dat ik zelfs rob jetten met zijn handen in zijn éigen zakken zag
Het ging 'm ongetwijfeld meer om de grap en kon niet tot februari wachten om 'm te maken!quote:Op woensdag 10 december 2025 19:25 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Koud?? Man het is 13 graden, veel warmer dan normaal. Ik loop al in korte mouwen weer. Het is gewoon lente.
Heb je je al moeten registreren om op internet te mogen?quote:Op woensdag 10 december 2025 17:11 schreef Vvdjemoeder het volgende:
Ik zit in australie, stelletje incels
Jij snapt de op niet!quote:Op woensdag 10 december 2025 17:46 schreef SebbeSwensje het volgende:
12 graden ofzo man, stel je aan.
Doe ik expres. Ik houd me van de domme om te kijken hoe je erop zou reageren. Ik vind je niet vriendelijk en genuanceerd genoeg.quote:
Verwarming kan gewoon uit blijven en ik raak niet onderkoeld als de kat even wil buitenspelen. Prima dit!quote:Op woensdag 10 december 2025 19:24 schreef ToT het volgende:
[..]Geen ijs krabben, Berenburg-stokers gaan failliet enz.
En je kunt gewoon lantaarnpalen likken zonder dat je tong er gelijk aan vast vriest.quote:Op woensdag 10 december 2025 19:43 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Doe ik expres. Ik houd me van de domme om te kijken hoe je erop zou reageren. Ik vind je niet vriendelijk en genuanceerd genoeg.
[..]
Verwarming kan gewoon uit blijven en ik raak niet onderkoeld als de kat even wil buitenspelen. Prima dit!
Korte mouwen met 13 graden :´)quote:Op woensdag 10 december 2025 19:25 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Koud?? Man het is 13 graden, veel warmer dan normaal. Ik loop al in korte mouwen weer. Het is gewoon lente.
Je kunt naar de kloten lopen.quote:Op woensdag 10 december 2025 19:43 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Doe ik expres. Ik houd me van de domme om te kijken hoe je erop zou reageren. Ik vind je niet vriendelijk en genuanceerd genoeg.
[..]
Verwarming kan gewoon uit blijven en ik raak niet onderkoeld als de kat even wil buitenspelen. Prima dit!
En jij ook.quote:Op woensdag 10 december 2025 19:50 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Ik dus blijkbaar ook niet. Leg het uit dan.
Je bekijkt het maar.quote:Op donderdag 11 december 2025 13:29 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Je kunt naar de kloten lopen.
In de urine??quote:Op donderdag 11 december 2025 09:02 schreef ToT het volgende:
[..]
En je kunt gewoon lantaarnpalen likken zonder dat je tong er gelijk aan vast vriest.
Je kunt normaal in de tuin van je buurvrouw pissen zonder dat het als gele ijspegels tegen d'r raam aan klettert.
Je hebt geen koevoet nodig om je kat van de grond af te wrikken als-ie daar een dutje heeft gedaan.
enz.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |