Is niet waar. Er zijn genoeg mensen die naast de chauffeur gaan zitten en dat is prima.quote:Op dinsdag 9 december 2025 23:25 schreef DX11 het volgende:
Als er 1 voorin en 1 achterin gaat zitten is een stuk vreemder.
De rechtsvoor stoel in een taxi wordt vrijwel nooit gebruikt, tenzij er toevallig 3 gasten instappen.
Dat is echt zo boomer behaviorquote:Op woensdag 10 december 2025 08:12 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Is niet waar. Er zijn genoeg mensen die naast de chauffeur gaan zitten en dat is prima.
Tuurlijk, meid.quote:Op woensdag 10 december 2025 09:28 schreef roos94 het volgende:
[..]
Net als boomers die in een lege tram of bus de stoel naast jou benutten
Ook dat ligt eraan. Als je met je bejaarde moeder per taxi naar het ziekenhuis gaat, dan mag zij fijn voorin zitten, want dat stapt een stuk makkelijker in en uit.quote:Op woensdag 10 december 2025 09:45 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Het hangt een beetje van de situatie af.
Als je alleen bent, dan lijkt het me een voor de hand liggende keuze om rechts voorin te gaan zitten. Daar is absoluut niets mis mee. Maar als je met twee personen bent, dan lijkt me de meest voor de hand liggende keuze om beide achterin te zitten.
In zo'n geval doe je dat uiteraard wel.quote:Op woensdag 10 december 2025 09:47 schreef Lienekien het volgende:
Ook dat ligt eraan. Als je met je bejaarde moeder per taxi naar het ziekenhuis gaat, dan mag zij fijn voorin zitten, want dat stapt een stuk makkelijker in en uit.
Nou, de laatste keer dat ik met mijn lief een taxi nam, zat hij fijn voorin en de taxichauffeur vond het geweldig dat mijn man zoveel van cricket bleek te weten.quote:Op woensdag 10 december 2025 09:50 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
In zo'n geval doe je dat uiteraard wel.
Maar als je met je lief samen een taxi neemt, dan doe je dat natuurlijk niet. Dan ga je samen achterin zitten.
Niet per se. Soms wel, soms niet.quote:Op woensdag 10 december 2025 09:50 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
In zo'n geval doe je dat uiteraard wel.
Maar als je met je lief samen een taxi neemt, dan doe je dat natuurlijk niet. Dan ga je samen achterin zitten.
Haha Lienekien is een boomer!!quote:
Blijkbaar.quote:Op woensdag 10 december 2025 10:40 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Haha Lienekien is een boomer!!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |