abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219768689
quote:
1s.gif Op woensdag 7 januari 2026 12:08 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Gasly had beter moeten presteren.
Albon had beter moeten presteren.
Perez had beter moeten presteren.
Lawson had beter moeten presteren.
Tsunoda had beter moeten presteren.

Dus eigenlijk lag het allemaal aan hen?
Gasly was ook wel schandalig slecht toen, hij werd gelapt door Verstappen. Daarna heeft Gasly zich onmogelijk gemaakt door wild om zich heen te slaan.
Albon heeft wat pech gehad. Als hij niet een paar keer was aangetikt door Hamilton, had hij misschien wel een mooie carriere gehad bij RB.
Lawson is een rare keuze geweest, die hebben ze een beetje in bescherming genomen lijkt het.
Tsunoda had inderdaad ook beter moeten presteren.
  Moderator woensdag 7 januari 2026 @ 12:26:00 #177
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_219768740
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2026 12:18 schreef Adames het volgende:

[..]
Gasly was ook wel schandalig slecht toen, hij werd gelapt door Verstappen. Daarna heeft Gasly zich onmogelijk gemaakt door wild om zich heen te slaan.
Albon heeft wat pech gehad. Als hij niet een paar keer was aangetikt door Hamilton, had hij misschien wel een mooie carriere gehad bij RB.
Lawson is een rare keuze geweest, die hebben ze een beetje in bescherming genomen lijkt het.
Tsunoda had inderdaad ook beter moeten presteren.
Gasly werd dan misschien op een ronde gezet een paar keer, hij pakte tenminste consistent punten. Dat viel van de laatste twee al niet te verwachten
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_219768773
quote:
1s.gif Op woensdag 7 januari 2026 12:26 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Gasly werd dan misschien op een ronde gezet een paar keer, hij pakte tenminste consistent punten. Dat viel van de laatste twee al niet te verwachten
Andere tijden. Toen had je toen een duidelijke top 3. Alles lager dan P6 was dus een schande.
  Moderator woensdag 7 januari 2026 @ 12:32:57 #179
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_219768812
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2026 12:29 schreef Adames het volgende:

[..]
Andere tijden. Toen had je toen een duidelijke top 3. Alles lager dan P6 was dus een schande.
Nu is er een duidelijke top 4 en zou dus eigenlijk altijd de top 8 moeten worden bereikt. Met die redenatie althans
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_219769267
quote:
1s.gif Op woensdag 7 januari 2026 12:32 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Nu is er een duidelijke top 4 en zou dus eigenlijk altijd de top 8 moeten worden bereikt. Met die redenatie althans
Nou ja, deels. Tsunoda wordt er inderdaad op afgerekend dat hij niet vaak in de top 8 is gefinished.
Maar in 2019 was er wel een duidelijke top 3 van teams die veel meer geld uitgaven dan de rest. Dat heb je nu niet meer.

Openingsrace in Australie:


Race in Oostenrijk:


Race in Bahrein:

Dat zijn tijdsverschillen die je nu veel minder ziet.
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 7 januari 2026 @ 13:50:47 #181
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_219769480


zullen wel niet in NL te koop zijn/komen
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_219769520
quote:
99s.gif Op woensdag 7 januari 2026 13:50 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ]

zullen wel niet in NL te koop zijn/komen
Zijn ook niet fijn te delen -O-
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 7 januari 2026 @ 13:56:44 #183
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_219769527
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2026 13:56 schreef Adames het volgende:

[..]
Zijn ook niet fijn te delen -O-
delen?
voedsel delen??

waarom zou je dat doen?
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_219769558
quote:
99s.gif Op woensdag 7 januari 2026 13:56 schreef Nizno het volgende:

[..]
delen?
voedsel delen??

waarom zou je dat doen?
  Moderator woensdag 7 januari 2026 @ 14:36:04 #185
446930 crew  ESF1Gamer
pi_219769853
quote:
99s.gif Op woensdag 7 januari 2026 13:56 schreef Nizno het volgende:

[..]
delen?
voedsel delen??

waarom zou je dat doen?
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  vrijdag 9 januari 2026 @ 18:16:07 #186
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_219790863
Bewegend beeld van de Audi die vandaag een filmdag had op het circuit van Barcelona.

Bekijk deze YouTube-video
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  Moderator vrijdag 9 januari 2026 @ 18:49:39 #187
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_219791110
Volgens een paar X-users een mule carrosserie maar wel een nieuwe PU.

Motortje lijkt iets scheller te klinken. Wel benieuwd naar eind deze maand, dan krijgen we dit soort beelden waarschijnlijk in overvloed ondanks het besloten karakter van de test.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 9 januari 2026 @ 19:37:59 #188
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_219791632
twitter
Altijd onderweg naar het avontuur
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 9 januari 2026 @ 19:38:36 #189
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_219791639
klinkt wel prima
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_219831877
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 19:38 schreef Peterselieman het volgende:
klinkt wel prima
Beter dan ik verwacht had
  vrijdag 16 januari 2026 @ 17:36:04 #191
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_219850427
Een Cadillac op Silverstone

twitter
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  vrijdag 16 januari 2026 @ 18:26:07 #192
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_219850801
Hamilton's race engineer is wegepromoveerd naar de Ferrari Driver Academy.

twitter
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  Moderator vrijdag 16 januari 2026 @ 18:38:42 #193
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_219850902
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 18:26 schreef Starflyer het volgende:
Hamilton's race engineer is wegepromoveerd naar de Ferrari Driver Academy.

[ x ]
Beste nieuws van 2026.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator vrijdag 16 januari 2026 @ 19:57:58 #194
446930 crew  ESF1Gamer
pi_219851981
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 18:26 schreef Starflyer het volgende:
Hamilton's race engineer is wegepromoveerd naar de Ferrari Driver Academy.

[ x ]
Het wordt weer niks dit seizoen met Hamilton.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator / Redactie FP vrijdag 16 januari 2026 @ 20:09:10 #195
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_219852133
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 19:57 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Het wordt weer niks dit seizoen met Hamilton.
Benieuwd naar McLaren en Mercedes.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator vrijdag 16 januari 2026 @ 21:49:09 #196
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_219853358
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 20:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Benieuwd naar McLaren en Mercedes.
Ik ook naar Ferrari, Red Bull, Aston Martin, Cadillac en Audi
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_219896660
https://www.telegraaf.nl/(...)reven/125561837.html

Nu al controverse over de nieuwe motoren.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  donderdag 22 januari 2026 @ 08:08:22 #198
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_219896678
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 08:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)reven/125561837.html

Nu al controverse over de nieuwe motoren.
Maar dat truukje met de compressie was toch al getoetst en legaal bevonden?
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 22 januari 2026 @ 09:32:29 #199
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_219897006
quote:
80s.gif Op donderdag 22 januari 2026 08:08 schreef Mano_ het volgende:

[..]
Maar dat truukje met de compressie was toch al getoetst en legaal bevonden?
Ik kan daar niks over vinden?
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_219897154
quote:
80s.gif Op donderdag 22 januari 2026 08:08 schreef Mano_ het volgende:

[..]
Maar dat truukje met de compressie was toch al getoetst en legaal bevonden?
Ja oud nieuws wat dat betreft maar ettert wel door wat suggereert dat teams die het trucje niet hebben zich ernstige zorgen maken. Daarnaast heeft de FIA altijd de mogelijkheid om het alsnog niet legaal te verklaren.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 22-01-2026 10:01:58 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')