Viaplay in het Viaplay-topic, wijsneusquote:
Nee, F1TV.quote:Op zondag 25 januari 2026 20:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Viaplay in het Viaplay-topic, wijsneus
Om Viaplay te bashen nooitquote:
We moeten nog de evualatie doen.quote:
Begin jij nu ook alquote:
quote:
Via de App store van Apple kan je F1TV Pro ook jaarlijks krijgen voor 94,99 euro per jaar. Misschien ook via de Google store mocht je geen Apple apparaat ter beschikking hebben. Want het zou kunnen dat dat een vereiste is.quote:Op zondag 25 januari 2026 19:28 schreef Droopie het volgende:
Ik zat te kijken om een F1Tv abbonement af te sluiten.
Maar ik zie alleen de optie om voor 142 euro de premium variant af te sluiten?
Is die "goedkopere" optie er niet meer.
We zijn los!quote:Op maandag 26 januari 2026 10:40 schreef franklop het volgende:
Mercedes, Alpine en Audi zijn in ieder geval als eerste de baan op gegaan vandaag.
Seizoen is nog niet eens begonnen en Colapinto heeft al issuesquote:Op maandag 26 januari 2026 11:30 schreef Starflyer het volgende:
Alle 7 teams die vandaag zouden testen zijn op de baan geweest. En ook de eerste rode vlag hebben we al gehad. Colapinto was stilgevallen, maar is intussen weer in de pits.
Jammer hoorquote:
Tweet is weg.quote:
dan maak ik er wel een afbeelding vanquote:Op maandag 26 januari 2026 12:20 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Tweet is weg.
Ach, het betekent toch niets.
Max zal nog wel iets sneller gaanquote:Op maandag 26 januari 2026 12:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan maak ik er wel een afbeelding van
[ afbeelding ]
zelfs als het niets betekent is het wel een mooi momentfeitje
Aan het type band te zien (namelijk de soft) waarvan Red Bull veel heeft meegenomen zijn ze veel kwali runs aan het oefenen.quote:Op maandag 26 januari 2026 12:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan maak ik er wel een afbeelding van
[ afbeelding ]
zelfs als het niets betekent is het wel een mooi momentfeitje
KAMPIOENUHquote:Op maandag 26 januari 2026 12:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan maak ik er wel een afbeelding van
[ afbeelding ]
zelfs als het niets betekent is het wel een mooi momentfeitje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |