Ze kunnen nog wel een factuur sturen.. en dan betaal je voor een product dat dus niet gedeugd heeft. Dat wordt later dan ook awkward.quote:Op dinsdag 9 december 2025 00:51 schreef Invisibli het volgende:
Nieuwe inhuren en betalen. Lijkt mij minder awkward.
Zou je dat niet eens moeten laten repareren dan?quote:Op dinsdag 9 december 2025 07:51 schreef Utopica het volgende:
Het is gewoon hetzelfde huis, maar bedoel eigenlijk door het intrekken van de nieuwe (wat al een bestaande woning is) woning ik helemaal vergeten ben om verder achter de factuur aan te gaan.
Dus ik woon nog steeds onder dat stukje (nu lekkende) dak.
Nee, maar ik kan dus wel nog gefactureerd daarvoor worden. En als ik een nieuwe inhuur betaal ik dus 2x, terwijl de eerste het eigenlijk zou moeten repareren. Maar daar is nog geen factuur van binnen gekomen en dus niet betaald.quote:Op dinsdag 9 december 2025 07:49 schreef Marsenal het volgende:
Heb je dus nooit betaald voor een matige reparatie?
Ja duh, dankjewel voor deze tip. Ik ben al in gesprek, maar dakdekkers wijzen ook naar de oorspronkelijke dakdekker. En tevens, precies wat je zegt, nu kan sowieso niets gedaan worden. Waarschijnlijk pas vanaf zaterdag.quote:Op dinsdag 9 december 2025 07:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zou je dat niet eens moeten laten repareren dan?
Het is nu winter en bij natweer is dakbranden niet mogelijk.
Dus je bent al te laat eigenlijk.
Maar dan bel je toch even met het kantoorvolk van die eerste dakdekker en spreek je eea af.quote:Op dinsdag 9 december 2025 07:55 schreef Utopica het volgende:
[..]
Ja duh, dankjewel voor deze tip. Ik ben al in gesprek, maar dakdekkers wijzen ook naar de oorspronkelijke dakdekker. En tevens, precies wat je zegt, nu kan sowieso niets gedaan worden. Waarschijnlijk pas vanaf zaterdag.
Tevens niet mn vraag.
Ja dat kan dat snap ik ook (en staat letterlijk in mn vraag) maar ik vraag dit ook omdat ik geen idee wat mn rechten zijn.. juist omdat er nog geen factuur is en geen betaling.quote:Op dinsdag 9 december 2025 07:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Maar dan bel je toch even met het kantoorvolk van die eerste dakdekker en spreek je eea af.
Jij opent een topic hè?
Zou gewoon even bellen en zeggen: "kan je langskomen om het 100% te maken en betaal ik gelijk de factuur waar je bij staat". Dan heb je alsnog garantie op het recentste werk even aangenomen dat het allemaal "wit" gaat.quote:Op dinsdag 9 december 2025 08:02 schreef Utopica het volgende:
[..]
Ja dat kan dat snap ik ook (en staat letterlijk in mn vraag) maar ik vraag dit ook omdat ik geen idee wat mn rechten zijn.. juist omdat er nog geen factuur is en geen betaling.
Precies, nu een ander inhuren om het te maken en dan alsnog de factuur krijgen van de vorige dakdekker dan mag je 2x betalen. De verjaring op het versturen van een factuur aan consumenten is 2 jaar, dus het kan nog altijd.quote:Op dinsdag 9 december 2025 09:10 schreef blomke het volgende:
[..]
Zou gewoon even bellen en zeggen: "kan je langskomen om het 100% te maken en betaal ik gelijk de factuur waar je bij staat". Dan heb je alsnog garantie op het recentste werk even aangenomen dat het allemaal "wit" gaat.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |