Ayew?quote:
Warm...quote:
Gyan danquote:
quote:
Het is dezelfde als die van 2010?quote:Op maandag 12 januari 2026 20:21 schreef Da_Sandman het volgende:
Wat is er bijzonder aan de openingswedstrijd van het komende WK?
quote:
Eén? Benni tegen Denemarken in 1998?quote:Op woensdag 14 januari 2026 15:28 schreef Sdivad het volgende:
Om even bij Zuid-Afrika te blijven: hoeveel doelpunten scoorde Zuid-Afrika op het eerste WK waar ze aan deelnamen?
Onder andere, maar niet volledig.quote:Op woensdag 14 januari 2026 16:00 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Eén? Benni tegen Denemarken in 1998?
Hint is nodig geloof ik.quote:Op donderdag 15 januari 2026 22:13 schreef Sdivad het volgende:
[..]
Onder andere, maar niet volledig.
Een hint? Het is een getal, meer dan 1 blijkbaar, en ze speelden nog tegen Frankrijk en Saoedi-Arabiëquote:
2-2 inderdaad, dus 3 totaal.quote:Op woensdag 21 januari 2026 10:39 schreef Da_Sandman het volgende:
Tegen Frankrijk was het 3-0 en tegen Saudi-Arabië kunnen ze iig niet gewonnen hebben want ze vlogen eruit. Dus gelijkspel 1-1 of 2-2 meest aannemelijk dus 2 of 3 keer.
Uruguay of zwedenquote:Op maandag 8 december 2025 18:53 schreef mitt het volgende:
In 1930 werd het eerste WK gehouden. Wie werd er wereldkampioen en wie verloor de finale?
Die van Argentinië moet ik je schuldig blijven. Mexico is Bora lastige achternaam . Multitunic oidquote:Op vrijdag 20 februari 2026 11:06 schreef Da_Sandman het volgende:
Met het overlijden van Sepp Piontek ontviel ons deze week de achtste en laatste bondscoach van het EK 1988. Van het WK van twee jaar eerder zijn nog zeven bondscoaches in leven, onder wie die van de wereldkampioen en het gastland. Wie zijn dat?
Van Argentinie is het Menotti of Bilardo, ik haal die 2 altijd door elkaar.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 11:06 schreef Da_Sandman het volgende:
Met het overlijden van Sepp Piontek ontviel ons deze week de achtste en laatste bondscoach van het EK 1988. Van het WK van twee jaar eerder zijn nog zeven bondscoaches in leven, onder wie die van de wereldkampioen en het gastland. Wie zijn dat?
Het is Bilardo inderdaad, en @Bomenverzameling had Bora Milatinovic grotendeels goed dus dan zijn we er.quote:Op donderdag 14 mei 2026 20:16 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Van Argentinie is het Menotti of Bilardo, ik haal die 2 altijd door elkaar.
Coach van Schotland, Alex Ferguson is ook nog alive and kicking
Van alle andere landen behalve Belgie, Engeland, Frankrijk en West-Duitsland kan ik me de bondscoach niet herinneren, maar die zijn alle 4 overleden.
Ben toch wel benieuwd wie de andere 4 nog levenden zijn. Zullen geen "o ja-tjes" zijn als je op de bondscoaches van Canada, Irak, Algerije en Bulgarije doelt.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 00:24 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het is Bilardo inderdaad, en @:Bomenverzameling had Bora Milatinovic grotendeels goed dus dan zijn we er.
Nee ik vroeg die daarom ook niet, al zie ik dat de formulering beter had gekund.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 19:49 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Ben toch wel benieuwd wie de andere 4 nog levenden zijn. Zullen geen "o ja-tjes" zijn als je op de bondscoaches van Canada, Irak, Algerije en Bulgarije doelt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |