Dit dusquote:Op maandag 8 december 2025 08:39 schreef Captain_Ghost het volgende:
Als je snel eten, kauw je voedsel niet goed. zo zal in maag voedsel niet goed verwerken.
Als je snel eten, vul je hem te snel vol. De signaal vanuit volle maag komt half uurtje later aan in hoofd.
Als je snel eten, geniet je minder van heerlijk voedsel.
Waarom boeit het mensen eigenlijk hoelang de ander er over doet?quote:Op maandag 8 december 2025 08:21 schreef FrenchDuck het volgende:
En dan vooral dat ze dan boos worden als jij wel je eten naar binnen krijgt als het nog wel warm is. Langer aan tafel zitten kan prima terwijl je je bordje leeg eet. Ik ga toch geen koud vreten naar binnen werken?
Snijden, knagen, slikken en terwijl je knaagt kun je het volgende deel alvast snijden en aanprikken.
Mensen die een kwartier doen over een biefstukje
Dit.. eten is een taak, omdat je anders niet in leven zal blijven.quote:Op maandag 8 december 2025 11:57 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Terechte klacht, ik mik alles naar binnen in 5 min
quote:Op maandag 8 december 2025 15:05 schreef Gibson88 het volgende:
Vind ik smakken nog vele malen erger !
Gewoon in je anus drukken en direct weer uitpersen, scheelt weer een heel gedoe voor je lichaam.quote:
En als je dan het raam open zou zetten op 3 hoog en zou richten dan spuit je een volwassen vent zo van zijn brommer. Dat is het geheim van goed kauwe.quote:Op maandag 8 december 2025 08:48 schreef qltel het volgende:
Goed kauwe, dat is belangrijk, goed kauwe hč, dat je ete gelijkmatig in je bloed komp. Goed kauwe is je halve ete...
En dat dan 8 keer achter elkaar..quote:Op maandag 8 december 2025 21:34 schreef Bart2002 het volgende:
Goed kauwe, dat is belangrijk, goed kauwe hč, dat je ete gelijkmatig in je bloed komp. Goed kauwe is je halve ete..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |