Ik heb niet eens gekeken zondag. Ik ben er niet voor opgestaan. Ik heb de race ook niet teruggekeken. Ik kijk sinds '94 alle races. Geen enkele race heb ik niet gezien.quote:Op maandag 30 maart 2026 18:38 schreef pmponer het volgende:
@:vosss
Lekker als Franz Hermann met nummer 69 circuits bomben..
De post race van Max was zo gelaten, de kans dat hij stopt wordt steeds groter.
De prestatie clausule van zijn contract kan zo gelift worden.
Ja of Indycar, maar weet zo niet of dat nog gaaf is tegenwoordig.quote:Op maandag 30 maart 2026 18:43 schreef pmponer het volgende:
Ja jammer, het gaat ook niet beter worden helaas.
Lekker richting de gt3 dan maar
Kan leuk zijn, maar voor mij gewoon klote tijden eigenlijk.quote:Op maandag 30 maart 2026 18:47 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja of Indycar, maar weet zo niet of dat nog gaaf is tegenwoordig.
Jaren terug dat ik dat nog volgde.
Vind Kelly niet leuk.quote:Op maandag 30 maart 2026 18:38 schreef pmponer het volgende:
@:vosss
Lekker als Franz Hermann met nummer 69 circuits bomben..
De post race van Max was zo gelaten, de kans dat hij stopt wordt steeds groter.
De prestatie clausule van zijn contract kan zo gelift worden.
Heb ik al eens gelezen idd, ik verwacht dat hij gewoon 3 houdt of 1 natuurlijkquote:Op maandag 30 maart 2026 21:04 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Vind Kelly niet leuk.
Als hij daar mee gaat rijden in een auto.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |