abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 30 maart 2026 @ 18:38:27 #26
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220468846
@vosss
Lekker als Franz Hermann met nummer 69 circuits bomben..
De post race van Max was zo gelaten, de kans dat hij stopt wordt steeds groter.
De prestatie clausule van zijn contract kan zo gelift worden.
Drop you like an ill, bad habit
pi_220468878
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2026 18:38 schreef pmponer het volgende:
@:vosss
Lekker als Franz Hermann met nummer 69 circuits bomben..
De post race van Max was zo gelaten, de kans dat hij stopt wordt steeds groter.
De prestatie clausule van zijn contract kan zo gelift worden.
Ik heb niet eens gekeken zondag. Ik ben er niet voor opgestaan. Ik heb de race ook niet teruggekeken. Ik kijk sinds '94 alle races. Geen enkele race heb ik niet gezien.

Dit is de eerste race sinds 1994 die ik niet gezien heb en ook niet meer hoef te zien. Ik vind dit redelijk ernstig. En zonde. Heel erg zonde.

32 jaar volg ik de F1 en nu dit fiasco. ;(

[ Bericht 0% gewijzigd door vosss op 30-03-2026 18:48:06 ]
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
  maandag 30 maart 2026 @ 18:43:38 #28
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220468885
Ja jammer, het gaat ook niet beter worden helaas.
Lekker richting de gt3 dan maar
Drop you like an ill, bad habit
pi_220468908
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2026 18:43 schreef pmponer het volgende:
Ja jammer, het gaat ook niet beter worden helaas.
Lekker richting de gt3 dan maar
Ja of Indycar, maar weet zo niet of dat nog gaaf is tegenwoordig. :@

Jaren terug dat ik dat nog volgde.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
  maandag 30 maart 2026 @ 20:46:14 #30
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220470091
quote:
7s.gif Op maandag 30 maart 2026 18:47 schreef vosss het volgende:

[..]
Ja of Indycar, maar weet zo niet of dat nog gaaf is tegenwoordig. :@

Jaren terug dat ik dat nog volgde.
Kan leuk zijn, maar voor mij gewoon klote tijden eigenlijk.
Verder nog Events natuurlijk 24hr races (badhurst)

Wat mij betreft allemaal leuker en interessanter op het moment dan F1.
Max gaat echter geen indycar rijden(helaas)
Drop you like an ill, bad habit
  maandag 30 maart 2026 @ 21:04:11 #31
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220470221
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2026 18:38 schreef pmponer het volgende:
@:vosss
Lekker als Franz Hermann met nummer 69 circuits bomben..
De post race van Max was zo gelaten, de kans dat hij stopt wordt steeds groter.
De prestatie clausule van zijn contract kan zo gelift worden.
Vind Kelly niet leuk.

Als hij daar mee gaat rijden in een auto.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  maandag 30 maart 2026 @ 21:06:01 #32
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220470230
quote:
1s.gif Op maandag 30 maart 2026 21:04 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Vind Kelly niet leuk.

Als hij daar mee gaat rijden in een auto.
Heb ik al eens gelezen idd, ik verwacht dat hij gewoon 3 houdt of 1 natuurlijk
Drop you like an ill, bad habit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')