Wie zijn "jullie" en "we"?quote:Op zaterdag 6 december 2025 04:29 schreef Ansa het volgende:
[..]
Een vrouw vs hele landen waar vrouwen niet eens geluid mogen maken. Ik weet het wel.
Jullie mogen blij zijn dat we niet massaal wraak nemen tbh.
Geen erfschuld. Seksisme gebeurt dagelijks.quote:Op zaterdag 6 december 2025 06:32 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Collectieve erfschuld? 1933-45 belde
Klopt. Ik las eerdere ptss en ook geen familie geloof ik. Maar zelfs dan vecht je toch terug?quote:Op zaterdag 6 december 2025 05:29 schreef thedeedster het volgende:
Raar en triest verhaal. De man had waarschijnlijk geen baan - naast deze hondenbaan - want anders was zoiets toch al lang opgevallen?
Sorry maar het is naïef om te denken dat mishandeling alleen lichamelijk is. Je hebt ook zoiets als geestelijke mishandeling wat misschien nog wel erger is.quote:Op zaterdag 6 december 2025 14:27 schreef Ansa het volgende:
[..]
Klopt. Ik las eerdere ptss en ook geen familie geloof ik. Maar zelfs dan vecht je toch terug?
Nou, inderdaad!quote:Op zaterdag 6 december 2025 07:04 schreef Seven. het volgende:
[..]
'Had hij maar een betere partner moeten uitkiezen'.
Misschien was er ook wel iets met de man dat hij niet tegen haar was opgewassen, zoals bv een beperking.quote:Op zaterdag 6 december 2025 14:33 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Sorry maar het is naïef om te denken dat mishandeling alleen lichamelijk is. Je hebt ook zoiets als geestelijke mishandeling wat misschien nog wel erger is.
In een hok vasthouden is geestelijke mishandeling en ik kan me zomaar voorstellen dat er heel wat geestelijke mishandeling er aan is voorafgegaan voordat deze meneer in een hondenhok zat.
Je bent er een schitterend voorbeeld vanquote:Op zaterdag 6 december 2025 14:26 schreef Ansa het volgende:
[..]
Geen erfschuld. Seksisme gebeurt dagelijks.
Groen haar en een neusring denk ikquote:Op zaterdag 6 december 2025 14:37 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Je bent er een schitterend voorbeeld van
Als ik groen haar zou hebben zou ik het wel verven.quote:Op zaterdag 6 december 2025 14:45 schreef Since2003 het volgende:
[..]
Groen haar en een neusring denk ik
Echt... Zo een advocaat wil je toch zelf opsluiten in een hokquote:Op zaterdag 6 december 2025 03:08 schreef Ansa het volgende:
‘Vervroegde menopauze’
De advocaat van de vrouw, Romy Geysen, stelde dat haar cliënte “diep berouw” toont en wees op psychische problemen, financiële stress en “een vervroegde menopauze”. Volgens de verdediging was er geen sprake van een jaarlange foltering, zoals het openbaar ministerie beweert, maar van ‘slechts’ enkele maanden. De vrouw zat na haar arrestatie drie maanden in voorhechtenis en zou nu “weer normaal functioneren”.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |