er zijn meer europese landen dan poules, dus sommige poules moeten 2 europese hebben .quote:Op vrijdag 5 december 2025 22:08 schreef PzKpfw het volgende:
Wel vreemd dat er nog een Europees land in de poule komt en niet een uit Noord-of Zuid-Amerika.
Na de groepsfase tegen Brazilie of Marokko en dan kan opgebrand pluisje en zijn Verenigd Koninkrijk team weer lekker naar huis 👋👋quote:Op vrijdag 5 december 2025 21:05 schreef Jahr00n het volgende:
Dan vliegen ze de ronde erna er wel uit.
Brazilië stelt geen reet voor. Die kan je beter hebben dan Ecuador bijvoorbeeld. En Marokko, tja in Qatar deden ze het leuk. Maar eerlijk gezegd verwacht ik er niet zo veel van. Ik zie Schotland eerder door gaanquote:Op zaterdag 6 december 2025 00:00 schreef matspontius het volgende:
[..]
Na de groepsfase tegen Brazilie of Marokko en dan kan opgebrand pluisje en zijn Verenigd Koninkrijk team weer lekker naar huis 👋👋
Het Braziliaanse voetbal is in 2014 gestorven en sindsdien stelt het inderdaad weinig meer voor.quote:Op zaterdag 6 december 2025 00:14 schreef hvan het volgende:
[..]
Brazilië stelt geen reet voor. Die kan je beter hebben dan Ecuador bijvoorbeeld. En Marokko, tja in Qatar deden ze het leuk. Maar eerlijk gezegd verwacht ik er niet zo veel van. Ik zie Schotland eerder door gaan
Finale gaan ze ook zeker niet halen. Maar van alle traditionele toplanden is Brazilië wel de minste. Zodra ze een van de andere toplanden tegen komen is het wel klaar denk ik. Kwartfinale maximaal haalbare denk ikquote:Op zaterdag 6 december 2025 00:20 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het Braziliaanse voetbal is in 2014 gestorven en sindsdien stelt het inderdaad weinig meer voor.
Nederland heeft zelf helaas onvoldoende aanvallende kwaliteiten om echt de finale te halen, maar kwartfinale moet wel lukken.
Marokko is misschien wel sterker dan 3 jaar terug. Zeker in de breedte.quote:Op zaterdag 6 december 2025 00:14 schreef hvan het volgende:
[..]
Brazilië stelt geen reet voor. Die kan je beter hebben dan Ecuador bijvoorbeeld. En Marokko, tja in Qatar deden ze het leuk. Maar eerlijk gezegd verwacht ik er niet zo veel van. Ik zie Schotland eerder door gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
Dat soort landen gaat nooit lang goed, met een beetje succes komt er meer geld en dan gaan ze weer ten onder aan corruptie en onderling geruzie.quote:Op zaterdag 6 december 2025 08:38 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Marokko is misschien wel sterker dan 3 jaar terug. Zeker in de breedte.
Binnenkort Afrika Cup, in Marokko zelf. Dat is wel een leuke testcase.quote:Op zondag 7 december 2025 21:49 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Dat soort landen gaat nooit lang goed, met een beetje succes komt er meer geld en dan gaan ze weer ten onder aan corruptie en onderling geruzie.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |