Nee maar hij heeft mijn moeder wel een knipoog gegevenquote:Op vrijdag 5 december 2025 23:55 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Heeft hij nog iets tegen je gezegd?
Wat een schelm! De vorige keer was jij nog zijn schat en nu oogt hij op je moeder?quote:Op zaterdag 6 december 2025 00:00 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Nee maar hij heeft mijn moeder wel een knipoog gegeven
En hij heeft een andere vrouw ook schat genoemdquote:Op zaterdag 6 december 2025 00:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wat een schelm! De vorige keer was jij nog zijn schat en nu oogt hij op je moeder?
Nou ja zeg! Vergeet schelm, ik degradeer hem naar schavuit!quote:Op zaterdag 6 december 2025 00:31 schreef NailQueen het volgende:
[..]
En hij heeft een andere vrouw ook schat genoemd
Voor de rest was het een leuk concert hoorquote:Op zaterdag 6 december 2025 00:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nou ja zeg! Vergeet schelm, ik degradeer hem naar schavuit!
Hm, ja, ok. Dan geven we hem een koddige Suske en Wiske achtige titel, de Zingende Schavuit of zo.quote:Op zaterdag 6 december 2025 00:41 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Voor de rest was het een leuk concert hoor
Ik ken ook geen synoniemen daarvoor met een Z.quote:Op zaterdag 6 december 2025 00:49 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hm, ja, ok. Dan geven we hem een koddige Suske en Wiske achtige titel, de Zingende Schavuit of zo.
Ik kom zo snel niet op een synoniem voor vlegel wat met een Z begint en dit is close enough wmb.![]()
Nou zeg, is dat nu nodig?quote:
Oh bah altijd dat typisch Nederlandse gereserveerdequote:Op zaterdag 6 december 2025 12:26 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nou zeg, is dat nu nodig?
Zo gillend binnenkomen en dan nog persoonlijke vragen gaan stellen, zeer ongepast.
Ja wel oké hier ook. Zo'n beetje hersteld van (weer) een verkoudheid en zo richting de stad om een MeetUp-event te hosten en daarna nog even het avond/nachtleven in.quote:Op zaterdag 6 december 2025 12:31 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Hoi hoi.
Niet alles. Wel voldoende. Jij?
Olijfolie? Ben je gek, dat smaakt veel te veel naar iets.quote:Op zaterdag 6 december 2025 12:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh bah altijd dat typisch Nederlandse gereserveerdeGewoon een beetje luid binnenkomen en dan direct joviaal doen, niks mis mee! Wil je ook wat olijfolie?
Daar ben je misschien nog iets te jong voor, ze is ook al 40 jaar dood.quote:Op zaterdag 6 december 2025 14:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ann Christy, nooit van gehoord.
Dat verklaart het.quote:Op zaterdag 6 december 2025 15:02 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Daar ben je misschien nog iets te jong voor, ze is ook al 40 jaar dood.
Maar ik ken haar ook alleen maar van haar songfestival nummers.
Ze is dus langer dood dan ik leefquote:Op zaterdag 6 december 2025 15:02 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Daar ben je misschien nog iets te jong voor, ze is ook al 40 jaar dood.
Maar ik ken haar ook alleen maar van haar songfestival nummers.
Ze is ook langer dood dan dat ze zelf heeft geleefdquote:
Voordat je verdwijnt in de lijstjes. Wat voor?quote:Op zaterdag 6 december 2025 20:36 schreef zorro28 het volgende:
Ik heb zo'n schattige knuffel gekregen vandaag
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |