Lekker bezig. Ik ben er al een uurtjequote:Op zaterdag 6 december 2025 10:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, volgende week vrijdag. Ik ga nu naar de sportschool .
Wat gezelligquote:
Ja toch..quote:Op zaterdag 6 december 2025 10:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
Lekker bezig. Ik ben er al een uurtje
[..]
Wat gezellig
hij is kut, maar niet onbruikbaar kapotquote:Op zaterdag 6 december 2025 09:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tenzij zijn telefoon kapot is en die direct een nieuwe nodig heeft, maar dan ga je niet eerst op je gemakje aanbiedingen uitpluizen
Merken de buren vanzelfquote:Op zaterdag 6 december 2025 10:14 schreef mschol het volgende:
wasmachine aan.. hopen dat riool niet lekt
Oh ja de mijne is allang klaar.quote:Op zaterdag 6 december 2025 10:14 schreef mschol het volgende:
Hey mschol, heb je het nu iets rustiger op je werk niet Sinterklaas voorbij is. Even rust voor de Kerstdrukte?quote:Op zaterdag 6 december 2025 10:14 schreef mschol het volgende:
Mijn wasmachine was al klaar toen ik hem kochtquote:
Dat ben ik ookquote:Op zaterdag 6 december 2025 10:12 schreef mschol het volgende:
[..]
hij is kut, maar niet onbruikbaar kapot
Slimme mensen beginnen nu alvast met inkopen doen.quote:Op zaterdag 6 december 2025 10:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey mschol, heb je het nu iets rustiger op je werk niet Sinterklaas voorbij is. Even rust voor de Kerstdrukte?
Zijn we dat niet allemaalquote:
Volgens mij is dat al dagen aan de gang, als je die volle karren zit lijkt het er bij sommige op dat de hele wijk komt met de feestdagenquote:Op zaterdag 6 december 2025 10:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Slimme mensen beginnen nu alvast met inkopen doen.
ja, was zowaar vrij gisteren..quote:Op zaterdag 6 december 2025 10:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey mschol, heb je het nu iets rustiger op je werk niet Sinterklaas voorbij is. Even rust voor de Kerstdrukte?
even bijtanken, het zijn ook altijd van die chaotische dagen die feestdagen om te werkenquote:Op zaterdag 6 december 2025 10:25 schreef mschol het volgende:
[..]
ja, was zowaar vrij gisteren..
komende week rustiger daarna zal het wel weer toenemen
yep, want tja.. je weet het maar nooit.. poststakingen, koeriersbedrijven die zendingen niet vrijgevenquote:Op zaterdag 6 december 2025 10:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Slimme mensen beginnen nu alvast met inkopen doen.
Welk spelletjequote:Op zaterdag 6 december 2025 10:28 schreef mschol het volgende:
net nieuw spelletje gestart.. nog nooit zoveel lawaai van mn pc afhoren komen
volgens mij belast hij mn systeem beetje zwaar
heb hem in iedergeval nog niet zo erg graag vliegtuigmotor willen zijn
Airplane Engine Simulatorquote:
Ja dat was niks hč, 2.9quote:Op zaterdag 6 december 2025 10:32 schreef Dr_Flash het volgende:
@:kwiwi you okay?![]()
Een kwaardbeving![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |