Denk dat hij eerste nachtje er wel mee mag slapen van Melania.quote:Op vrijdag 5 december 2025 23:09 schreef UitStraling het volgende:
Deze dag gaat de geschiedenis in dat Donald Trump een welverdiende vredesmedaille kreeg.
Als het voor zakelijk is dan moet ie dat zelf weten, maar als het ook je privenummer is dan heeft die pech hoorquote:Op vrijdag 5 december 2025 20:59 schreef mschol het volgende:
[..]
dat weet ik..
aanbieding die baas gezien heeft is echter 200 euro goedkoper als met een nieuw nummer neemt dan wanneer je overstapt
Hoe oud is ze?quote:Op vrijdag 5 december 2025 21:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik denk als ze over een paar jaar wat rustiger is dat ze echt continu op schoot ligt. Laatste tijd is het al steeds meer en ook steeds vaker proberen te slapen.
herkenbaar probleem is dit wel ja idd. Haha mijn iPad is heilig voor muziek enzo.quote:Op vrijdag 5 december 2025 23:37 schreef Flory- het volgende:
Veel op het todolijstje voor dit weekend![]()
En ik moet ook echt mijn laptop weer eens aanzetten, veel kan op iPad, maar helaas nog niet alles
ja uiteraard.. desnoods wachten we op een andere goeie aanbieding hoor.quote:Op vrijdag 5 december 2025 23:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als het voor zakelijk is dan moet ie dat zelf weten, maar als het ook je privenummer is dan heeft die pech hoor
Ze wordt in maart in 2 jaar. Ze is echt een jonkie nog.quote:Op vrijdag 5 december 2025 23:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoe oud is ze?
Mijn dame is inmiddels 12,5. Ze was altijd al aanhankelijk maar sinds het overlijden van haar broertje (toen ze net 10 waren) is ze nog veel aanhankelijker geworden. (Volledig begrijpelijk ook.) En sinds een jaar ook echt een stuk rustiger met de kinderen en bezoek. Ze krijgt wel medicatie sinds ruim anderhalf jaar, dus de vraag is of het daardoor komt of door haar leeftijd
Ah cutequote:Op zaterdag 6 december 2025 07:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Ze wordt in maart in 2 jaar. Ze is echt een jonkie nog.
quote:De jonge vrouwen die gisteren verongelukten na een fatale politieachtervolging in Den Haag kenden de mannelijke bestuurder (24) waarschijnlijk niet.
begrijpelijk, je bent geen familyquote:Op zaterdag 6 december 2025 07:49 schreef bitterbal het volgende:
probeer al een half uur een family account aan te maken bij de thaise ikea. het is onmogelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |