Maar je hebt toch dan wel door lijkt me dat andere mensen er ook last van hebben.quote:Op vrijdag 5 december 2025 21:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb hier in de buurt ook blaffende keffers waarvan de baasjes alleen maar tegen de hondjes schreeuwen. Dat werkt ook niet.
Veel mensen weten gewoon niet hoe ze om moeten gaan met honden. Herhaaldelijk en veel blaffen is stress of energie die ze niet kwijt kunnen.
quote:Op vrijdag 5 december 2025 21:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar je hebt toch dan wel door lijkt me dat andere mensen er ook last van hebben.
Ik vind dat echt heel bijzonder.quote:Op vrijdag 5 december 2025 21:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]![]()
Heelveel mensen boeit het niet dat ze buren overlast geven. Het maakt dan niet uit of het honden, muziek, kinderen of iets anders is
Nee hoor. Mensen zijn tegenwoordig egoïstisch, egocentrisch en hedonistisch.quote:
Okee dan misschien toch beter rattengif proberenquote:
Ja zij heeft sowieso geen manieren geleerd.quote:Op vrijdag 5 december 2025 21:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee hoor. Mensen zijn tegenwoordig egoïstisch, egocentrisch en hedonistisch.
Het zal hun verder boeien.
Nou ik wou eigenlijk ook zo dadelijk wel maar er heeft ineens een kat zich op mijn schoot geparkeerd.quote:Op vrijdag 5 december 2025 21:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ik ga weer lekker mijn verwarmde bedje in
Is het zo'n klein kut keffertje? Heel typisch ik zie het hier in de buurt ook. Altijd bij van die typische vrouwtjes die klein blokje omgaan met het hondje en waarbij de hond geen hond mag zijn. Om binnen weer opgesloten te worden om voor schoothondje de spelenquote:Op vrijdag 5 december 2025 21:36 schreef Ama het volgende:
Finn loopt er ook altijd achteraan te sjokken alsof dat beest levensmoe is.
Nee uhm Friese Stabij denk ik.quote:Op vrijdag 5 december 2025 21:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Is het zo'n klein kut keffertje? Heel typisch ik zie het hier in de buurt ook. Altijd bij van die typische vrouwtjes die klein blokje omgaan met het hondje en waarbij de hond geen hond mag zijn. Om binnen weer opgesloten te worden om voor schoothondje de spelen
Oh ze lopen altijd blokje om deze huizen en dat is het. Ik denk dat Finn doodongelukkig is want zo'n jonge hond hoort niet er achteraan te sjokken (ja na een tijdje misschien).quote:Op vrijdag 5 december 2025 21:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Oh dan heeft ze een werkhond die ook de energie niet kwijt kan.
Leuke honden maar veel werk
quote:Op vrijdag 5 december 2025 21:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Depressief dus ook.
Ik zou gillend gek worden van Ambar als ik met hem alleen blokjes om zou lopen
Ik denk dat Finn dat ook graag wilt.quote:Op vrijdag 5 december 2025 21:45 schreef ieniminimuis het volgende:
En Âmbar is ook maar een kleintje van 11 kilo die uren wil wandelen.
quote:Op vrijdag 5 december 2025 21:44 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
Dit gaat echt zo'n schootkat worden.
Ik denk als ze over een paar jaar wat rustiger is dat ze echt continu op schoot ligt. Laatste tijd is het al steeds meer en ook steeds vaker proberen te slapen.quote:
Hier in de buurt woont een border Collie die heb ik serieus nog geen 100 m zien wandelen met de baas.quote:Op vrijdag 5 december 2025 21:45 schreef Ama het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat Finn dat ook graag wilt.
Ik snap dat gewoon niet. Neem dan lekker een kat ofzo.quote:Op vrijdag 5 december 2025 21:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hier in de buurt woont een border Collie die heb ik serieus nog geen 100 m zien wandelen met de baas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |