quote:Op vrijdag 5 december 2025 20:40 schreef Donna het volgende:
Sta je in je knalgroene foeilelijke joggingbroek met Uggs en je haar bovenop je hoofd geknoopt bij de patatkar in de straat, staat je jeugdliefde ineens voor je neus.
Seriously.
Ik zou normaal NOOIT in dit de deur uit gaan. God straft meteen.
quote:Op vrijdag 5 december 2025 20:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Net op YT een stuk over mensen die wonen in de tunnels onder Las Vegas. Die daar gebouwd zijn als waterberging als het gaat regenen. Schijnen 1500 man te wonen die nooit daglicht zien
En ondertussen is america nog steeds the greatest nation in the world. Je ziet daar vaak ook zwervers met een grote amerikaanse vlag in hun tentje.. hoe gehersenspoeld ben je dan?quote:Op vrijdag 5 december 2025 20:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Net op YT een stuk over mensen die wonen in de tunnels onder Las Vegas. Die daar gebouwd zijn als waterberging als het gaat regenen. Schijnen 1500 man te wonen die nooit daglicht zien
Nee.quote:Op vrijdag 5 december 2025 20:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Ik had je meteen herkend!"
tis een harde samenleving daar, geloof dat er 40 miljoen mensen op straat leven in Amerika en er is niet zo'n vangnet zoals hierquote:Op vrijdag 5 december 2025 20:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Heb ik ook ooit iets over gezien. Echt schokkend.quote:Op vrijdag 5 december 2025 20:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat woord zocht ik jaquote:Op vrijdag 5 december 2025 20:44 schreef Donna het volgende:
[..]
Heb ik ook ooit iets over gezien. Echt schokkend.
Nummer behouden kan ook gewoon als je overstapt hoorquote:Op vrijdag 5 december 2025 20:41 schreef mschol het volgende:
[..]
ik moet nog steeds wat navragen over aanbieding, morgen maar even langs de winkel fietsen..
ik vrees alleen dat die mooie aanbieding alleen voor nieuwe klanten geldt.. stel je voor dat je een goeie aanbieding krijgt als bestaande klant of je nummer wilt behouden
Ik denk dat het voor mij ook een lui weekend gaat worden. Zondag wel naar het Theater.quote:Op vrijdag 5 december 2025 20:56 schreef Ama het volgende:
Ik voel aan mijn water dat morgen echt zo'n luie dag gaat worden.
Ik ga morgen of zondag ook Dobby even in elkaar knutselen van LEGO. Ik denk zondag.quote:Op vrijdag 5 december 2025 20:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik denk dat het voor mij ook een lui weekend gaat worden. Zondag wel naar het Theater.
In het midden van de voorste rij![]()
dat weet ik..quote:Op vrijdag 5 december 2025 20:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nummer behouden kan ook gewoon als je overstapt hoorDaarom ben ik ook opgestapt, nu naar odido telefoon + abo voor 2 jaar 784. Als ik bij hollandsnieuwe was gebleven met 2 jaar verlengen en dezelfde telefoon was ik 200 euro duurder uit geweest
Stom zegquote:Op vrijdag 5 december 2025 20:59 schreef mschol het volgende:
[..]
dat weet ik..
aanbieding die baas gezien heeft is echter 200 euro goedkoper als met een nieuw nummer neemt dan wanneer je overstapt
Boerenbond, welkoop? Google? Copilot?quote:Op vrijdag 5 december 2025 21:21 schreef Ama het volgende:
Waar koop je rattengif? Vraag dit voor een vriend die last heeft van 3 honden.
Rattengif werkt niet op mensen.quote:Op vrijdag 5 december 2025 21:21 schreef Ama het volgende:
Waar koop je rattengif? Vraag dit voor een vriend die last heeft van 3 honden.
@CherryLips Hopelijk ben je op tijd hersteld.quote:De Backstreet Boys komen in september 2026 naar Duitsland voor zes shows. Deze zullen in de Merkur Spiel Arena in Düsseldorf plaatsvinden.
Ja maar ja wat moet ik dan met die honden.quote:Op vrijdag 5 december 2025 21:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Rattengif werkt niet op mensen.
Ik stel wel andere dingen voor om van die mensen af te komen. Die honden lijden alleen maar
Eindeloos klagen bij je verhuurder jegens verstoring van woongenotquote:Op vrijdag 5 december 2025 21:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar ja wat moet ik dan met die honden.
Ik snap gewoon zelf niet dat ze niet door heeft hoe ongelooflijk vervelend het is voor de buren.quote:Op vrijdag 5 december 2025 21:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Eindeloos klagen bij je verhuurder jegens verstoring van woongenot
Ik heb hier in de buurt ook blaffende keffers waarvan de baasjes alleen maar tegen de hondjes schreeuwen. Dat werkt ook niet.quote:Op vrijdag 5 december 2025 21:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik snap gewoon zelf niet dat ze niet door heeft hoe ongelooflijk vervelend het is voor de buren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |