Het lijkt me sterk want hier in de buurt hebben ze 'm al gehad maar wie weet hebben ze voor mij een hele speciale uitgave waar iets meer tijd voor nodig is om te makenquote:Op vrijdag 5 december 2025 17:27 schreef Ama het volgende:
Ik las ergens dat ze nog tot januari versturen dus het kan nog.
Ik heb er een hard hoofd in dat jij je nog gaat laten vaccineren. We hopen het echter wel, omdat het voor ons heel goed is en voor jou eigenlijk helemaal niet. Wil je het dus toch nog eens overwegen?quote:Op vrijdag 5 december 2025 17:30 schreef Hyaenidae het volgende:
Ongeopend bij het oud papier geflikkerd, oprotten met die staatspropaganda. Ik ben toch geen staatsmongool?
Anders liet ik me wel vaccineren, moehahahahaaa!
Nou.....quote:Op vrijdag 5 december 2025 17:30 schreef Hyaenidae het volgende:
. Ik ben toch geen staatsmongool?
, moehahahahaaa!
Dat gold ook voor je moederquote:Op vrijdag 5 december 2025 17:27 schreef SebbeSwensje het volgende:
Nu ga je 'm wel krijgen. Ik zei ook dat ik hem niet had gekregen en toen kreeg ik 'm alsnog.
Ik kom langs en dan alle drinkes die we hebben gewoon op zuipenquote:Op vrijdag 5 december 2025 17:37 schreef Doug-Heffernan het volgende:
heb het ook gister pas gekregen
ligt nog in de brievenbus, ik hoef geen noodpakket ik ga gewoon goonen als er geen stroom is
heerlijk maat ik kijk er naar uitquote:Op vrijdag 5 december 2025 20:08 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Ik kom langs en dan alle drinkes die we hebben gewoon op zuipen
Lekker zuipend ten onder.quote:Op vrijdag 5 december 2025 20:23 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
heerlijk maat ik kijk er naar uit
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |