leverworst is nog gewoon 1,69quote:Op vrijdag 5 december 2025 09:07 schreef SebbeSwensje het volgende:
Gaat de prijs van lever ook omhoog? Eigenlijk het enige vlees dat ik wel koop.
Ik wil geen leverworst, ik wil lever.quote:Op vrijdag 5 december 2025 09:11 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
leverworst is nog gewoon 1,69
ja en ik wil een lekker wijfquote:Op vrijdag 5 december 2025 09:12 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik wil geen leverworst, ik wil lever.
Dan moet je er gewoon één uitkiezen en accepteren dat er een hoge moeilijkheidsgraad aan verbonden zit. Dan spreek je haar aan met een goed gesprekje en probeer je haar te versieren. Niet mij ermee lastigvallen.quote:
ahahah als je lever eet voordat je gaat drinken weet de alcohol niet welke lever het moet aanvallen haahahahahaquote:Op vrijdag 5 december 2025 09:12 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik wil geen leverworst, ik wil lever.
Levercirrose is gratisquote:Op vrijdag 5 december 2025 09:11 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
leverworst is nog gewoon 1,69
En een vergroting van de lever is alleen maar positief, dan kan het nog meer alcohol afbreken!quote:Op vrijdag 5 december 2025 11:46 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
ahahah als je lever eet voordat je gaat drinken weet de alcohol niet welke lever het moet aanvallen haahahahaha
De vleeslappen van die dikke koe van een moeder van je zijn anders in de aanbieding.quote:Op donderdag 4 december 2025 22:55 schreef Cruzinats het volgende:
Bij lidl en aldi al 3,19 voor een pakje van 100g.
Ze zijn gek geworden, dat was niet heel lang geleden nog 2,59.
quote:Op vrijdag 5 december 2025 12:23 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
De vleeslappen van die dikke koe van een moeder van je zijn anders in de aanbieding.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |