![rfp0qef.jpg]()
Welkom in de ESF-SC
De Slowchat van ESF, sinds 2017 hét topic voor al uw (non-)ESF-gerelateerde dagelijkse beslommeringen.Hier kan je kwijt wat je vanavond gaat eten, dat je ruzie hebt met de tante van de buurvrouw van je teckel, dat Martin
Österdahl Green en Gordon kwallen zijn, Herman Finkers de beste cabaretier is, wat je vakantieplannen zijn, wat er vanavond op tv komt, dat het (g)een Ed Sheeran-vrije dag is, wat je favoriete ESF-liedje van dit jaar is, dat je midden in de nacht een feestje geeft, hoe erg (niet) dronken je bent, dat FOK advertenties bloedirritant zijn, je slechtste grappen, hoe erg je spinnen haat, je laatste ervaring met afgelopen ESF en hoeveel meltdowns je dat bezorgd heeft, dat je zenuwachtig bent omdat je kind op vakantie gaat, hoe harig jij het graag ziet, je aanschaf van een airfryer, waar pizza met ananas gewoon mag (

), dat jij een canvas met kerstboomprint stiekem ook nooit gezien hebt, dat je je vóór het ontbijt al volpropt, dat je de verkeerde jas hebt meegenomen uit het café, wanneer je de kerstverlichting uit het vet haalt, en dat je geen idee hebt wat je moet kopen voor vader/moeder/(groot)ouder/dag.
Haalt u hier uw tickets voor Doezepwa-utopia.
En uiteraard ook over serieuze zaken die je bezig houden of kwijt wilt. (En daar hoef je geen sorry voor te zeggen. Nee niet. Geen sorry. Hou op met gesorry. GEEN sorrrrry! ook geen sorrie.) Bekijk deze YouTube-video
![cheer-crazy.gif]()
![Pw8cZk6.png]()
![DZOnCsT.png]()
![HyF4la3.gif]()

SPOILER
Ik ga jullie missen
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:
Ik moet nog koken
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
quote:
Ik zit ook nog in dubio.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
quote:
@SableheartIk kies voor editie 2021
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
quote:
Ben ik blij dat de F1 race op zondag is.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
usagi414
Subete ga ongakudesu
quote:
Ik denk het ook wel. Nog even afwachten welke omroep het voor NL gaat uitzenden of anders lekker naar de Belg.
Life is what happens to you while you're busy making other plans
Mooi dat dit het nieuws over de coalitie ondersneeuwt.
Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
quote:
Is daar iets nieuws in te melden dan?
Langspeelplaat Dilan blijft nog steeds hangen.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Arizona
Zeg maar Arißona
quote:
Zoals ik net in het andere topic ook schreef, ik heb echt nog geen idee wat ik ga kijken en wat niet

. Ik laat het nog even bezinken. Ik ben in ieder geval heel blij dat we niet meedoen dit jaar.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way