NIce.quote:Op donderdag 4 december 2025 16:06 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk dat als je hiervoor een account hebt aangemaakt je idd kunt spreken van een 'man en probleem'
Hoe kom je hier bij? De zaak Anne Faber is juist veel besproken, in de media geweest, en was het gesprek van de dag overal. En nog steeds hoor je er met enige regelmaat over.quote:Op donderdag 4 december 2025 15:40 schreef Adonis.Nieuwbouw het volgende:
De moord en verkrachting op Lisa door asielzoeker Jude wordt nog vaak aangehaald. Vaker dan de moord en verkrachting op Anne Faber. Die door Michael P die vast zat voor verkrachting werd verkracht en vermoord.
Zou kunnen. Wel moet ik constateren dat er bij Anne Faber niet weken lang er een minuut stilte werd gehouden in stadions. Of dat het een lichte thema was tijdens de verkiezingen.quote:Op donderdag 4 december 2025 16:40 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Hoe kom je hier bij? De zaak Anne Faber is juist veel besproken, in de media geweest, en was het gesprek van de dag overal. En nog steeds hoor je er met enige regelmaat over.
De zaak van Lisa is weken niet in het nieuws geweest, ook mede omdat de familie dat niet wil. Pas afgelopen week weer nadat de eerste rechtszaak begon
Daarbij was de zaak van Anne Faber 8 jaar geleden. Maar met dan ruim 100 topics op FOK!
Topicreeks: Vermist: Anne Faber (25) uit Utrecht
Dus je bent echt onzin aan het verkopen hier.
Dat was er wel, er waren toen ook geen verkiezingen overigens.quote:Op donderdag 4 december 2025 16:42 schreef Adonis.Nieuwbouw het volgende:
[..]
Zou kunnen. Wel moet ik constateren dat er bij Anne Faber niet weken lang er een minuut stilte werd gehouden in stadions. Of dat het een lichte thema was tijdens de verkiezingen.
Lisa haar topicreeks zit op deeltje 19. Op een nagenoeg dood forum, die van Anne eindigde op 9.
Nee. Gewoon nee. Je kletst maar wat.quote:Op donderdag 4 december 2025 16:42 schreef Adonis.Nieuwbouw het volgende:
[..]
Zou kunnen. Wel moet ik constateren dat er bij Anne Faber niet weken lang er een minuut stilte werd gehouden in stadions. Of dat het een lichte thema was tijdens de verkiezingen.
Lisa haar topicreeks zit op deeltje 19. Op een nagenoeg dood forum, die van Anne eindigde op 9.
Feitelijk gezien heb ik gelijk.quote:Op donderdag 4 december 2025 16:52 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nee. Gewoon nee. Je kletst maar wat.
Op zich mag je als vrouw toch melden dat als je ergens last van hebt, het toch wel mannen zijn. Dat dat niet alle mannen betreft, lijkt me vrij duidelijk. Maar ik heb als vrouw nooit last van vrouwen, wel van mannen.quote:Op donderdag 4 december 2025 15:58 schreef koemleit het volgende:
[..]
Zij het mannen? Of zijn het mensen? Je hebt nooit last van vrouwen?
Ik probeer op geen enkele manier iets goed te praten, maar ik vind het ridicuul om iemand in een groep te plaatsen. Migrant/man/vrouw/trans whatever. Want als je dat doet, betrek je er altijd mensen bij die er niks mee te maken hebben.
Zuchtquote:Op donderdag 4 december 2025 17:01 schreef Adonis.Nieuwbouw het volgende:
[..]
Feitelijk gezien heb ik gelijk.
Het laatste topic in de reeks:
NWS / De rechtszaak van Michael P, Anne Faber #9
Fijn dat jij als man even komt vertellen van wie die vrouwtjes wel of niet last hebben dank je welquote:Op donderdag 4 december 2025 17:12 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Vooral een migrantenprobleem. Vreemdelingen overspoelen onze grenzen en hebben het niet zo goed voor met vrouwen. In de meeste gevallen van seksueel geweld is er geen sprake van een Piet, Herman of Jan als dader.
Klopt, het was zeker veel in het nieuws en terecht.quote:Op donderdag 4 december 2025 16:40 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Hoe kom je hier bij? De zaak Anne Faber is juist veel besproken, in de media geweest, en was het gesprek van de dag overal. En nog steeds hoor je er met enige regelmaat over.
De zaak van Lisa is weken niet in het nieuws geweest, ook mede omdat de familie dat niet wil. Pas afgelopen week weer nadat de eerste rechtszaak begon
Daarbij was de zaak van Anne Faber 8 jaar geleden. Maar met dan ruim 100 topics op FOK!
Topicreeks: Vermist: Anne Faber (25) uit Utrecht
Dus je bent echt onzin aan het verkopen hier.
Zomaar eens een paar artikelen.quote:Op donderdag 4 december 2025 17:15 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Fijn dat jij als man even komt vertellen van wie die vrouwtjes wel of niet last hebben dank je wel
Was er maar een woord voor hoe een man aan een vrouw uitlegt wat zij al weet uit ervaring...quote:Op donderdag 4 december 2025 17:15 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Fijn dat jij als man even komt vertellen van wie die vrouwtjes wel of niet last hebben dank je wel
Van iemand die pretendeert gigantisch slim te zijn verwacht je wel dat 'ie de eenvoudig verifieerbare feiten op orde heeft.quote:Op donderdag 4 december 2025 17:12 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Vooral een migrantenprobleem. Vreemdelingen overspoelen onze grenzen en hebben het niet zo goed voor met vrouwen. In de meeste gevallen van seksueel geweld is er geen sprake van een Piet, Herman of Jan als dader.
Ik heb zojuist gelinkt naar meerdere artikelen.quote:Op donderdag 4 december 2025 17:20 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Van iemand die pretendeert gigantisch slim te zijn verwacht je wel dat 'ie de eenvoudig verifieerbare feiten op orde heeft.
Van iemand die pretendeert gigantisch slim te zijn verwacht je dat 'ie begrijpt dat zijn stelling niet logisch volgt uit de bronnen die hij daar aandraagt.quote:Op donderdag 4 december 2025 17:21 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ik heb zojuist gelinkt naar meerdere artikelen.
Ja hopelijk kan een man de tijd nemen zoiets voor ons te bedenken.quote:Op donderdag 4 december 2025 17:19 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Was er maar een woord voor hoe een man aan een vrouw uitlegt wat zij al weet uit ervaring...
Duidelijker kan haast niet.quote:Op donderdag 4 december 2025 17:22 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Van iemand die pretendeert gigantisch slim te zijn verwacht je dat 'ie begrijpt dat zijn stelling niet logisch volgt uit de bronnen die hij daar aandraagt.
Ja, daar moeten wij vrouwtjes maar op hopen en op wachten. Waar zouden we toch zijn zonder die goede, sterke mannen?quote:Op donderdag 4 december 2025 17:23 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ja hopelijk kan een man de tijd nemen zoiets voor ons te bedenken.
Daaruit volgt nog niet dat allochtonen verantwoordelijk zijn voor, zoals jij stelt, de meeste gevallen van seksueel geweld.quote:Op donderdag 4 december 2025 17:27 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Duidelijker kan haast niet.
''Recent hebben bijvoorbeeld
Van Wijk en anderen een landelijk onderzoek verricht naar zedencriminaliteit op basis van politiegegevens. Uit dit onderzoek bleek onder meer dat allochtonen vooral betrokken zijn bij aanranding en verkrachting.''
Nou ja in de koude voor een hutje van riet en poep op een plantenwortel te kauwen he.quote:Op donderdag 4 december 2025 17:31 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja, daar moeten wij vrouwtjes maar op hopen en op wachten. Waar zouden we toch zijn zonder die goede, sterke mannen?
En wienofwat denk jij dat dat hutje gebouwd heefds 🤣🤣🤣quote:Op donderdag 4 december 2025 17:49 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Nou ja in de koude voor een hutje van riet en poep op een plantenwortel te kauwen he.
O ja. Nou, ik ben ontzettend dankbaar aan alle mannen. Zoals het hoort. Ook aan degenen die me lastiggevallen hebben (eufemisme). Behalve dan die van niet-Nederlandse achtergrond tot 15 generaties terug, want hen neem ik het allemaal wél kwalijk. Als een brave vrouw.quote:Op donderdag 4 december 2025 17:49 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Nou ja in de koude voor een hutje van riet en poep op een plantenwortel te kauwen he.
Oeps, ik ben een blonde vrouw. Dit wordt te moeilijk.quote:Op donderdag 4 december 2025 17:53 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En wienofwat denk jij dat dat hutje gebouwd heefds 🤣🤣🤣
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |