Kheb niet zo'n hele brede voet, en ik dacht aan de Adidas copa mundial:
Duurder dan 125 euro wil ik niet, dus iemand tips of info over de best verkochte schoen van adidas überlekker zitten?
BVD
quote:Dat dacht ik dus ook, maar na wat ''reviews'' van anderen te hebben gelezen, is deze schoen wel voor de wat smallere voet?!
Op maandag 24 februari 2003 17:56 schreef raampje het volgende:
adidas is over het algemeen voor brede voeten...dus zou iets anders nemen als ik jou was
quote:Doen. Dit zijn de beste Adidas kickse die ooit zijn ontwikkeld. Er schijnen alleen heel veel fabrieksfoutjes te zijn bij deze schoen. Als je de goede schoen er uit haalt dan is hij super.
Op maandag 24 februari 2003 17:54 schreef Chr1st1aan het volgende:
Ik ben weer eens opzoek naar nieuwe voetbalschoenen, heb nu de beckham kicksen, zitten lekker en alles maar wil nog een extra paar voetbalschoenen hebben voor de droge velden.Kheb niet zo'n hele brede voet, en ik dacht aan de Adidas copa mundial:
Duurder dan 125 euro wil ik niet, dus iemand tips of info over de best verkochte schoen van adidas überlekker zitten?
BVD
Ik heb zelf die witte Beckham schoenen. Voor ernaast heb ik die Predators van vorig jaar erbij genomen. Zitten goed, vaste nop.
Dus.. kijk of je ergens die Predators van vorig jaar kan vinden.
quote:Ja nike :s, en met puma niet al te geweldige ervaringen (na een half jaar kapot, kan een keer voorkomen maar voor een paar vrij dure schoenen...nah)
Op maandag 24 februari 2003 17:58 schreef Frenkie het volgende:
Smalle voetjes dat betekend Nike of Puma.
succes met kiezen.
Het makkelijkste is om goede sportwinkel binnen te lopen en gewoon te passen. Die mensen weten best waarover ze het hebben
quote:Nike is niet echt mijn smaak, maar als er 1 zou zijn:
Op maandag 24 februari 2003 19:00 schreef Kang-He het volgende:Nike Air Zoom Total 90
.
De rood/wit uitvoering natuurlijk.
Iemand die deze schoen in zijn bezit heeft?
Verder vind ik Lotto schoenen altijd wel goed, maar zo weinig keuze hier in Enschede
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |