dan kun je nog zo hard op je heupen vertrouwen als je blaas niet te vertrouwen is.quote:Op donderdag 4 december 2025 09:48 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Oh ik moest net opeens heel erg
Was hiptrusts aan het doen, was mijn blaas het niet mee eens
SPOILER: :*Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Jij luistert veel nieuwe Nederlandstalige hits toch?quote:Op donderdag 4 december 2025 09:54 schreef gianni61 het volgende:
oneens met de TT.
Volgens Spotify ben ik 19
ja, en veel country dit jaar blijkbaar. Maar mijn topartiest was Pommelien blijkbaar.quote:Op donderdag 4 december 2025 09:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Jij luistert veel nieuwe Nederlandstalige hits toch?
Zo, maar echt hoor. Vanaf het moment dat ik in de file kwam, moest ik naar de wc. En pas 3 kwartier later kwam ik op kantoor aan en kon ik snel naar de wc.quote:
Staan Suzan en Freek wel in je top 5? Ik dacht nml dat hun misschien wel bovenaan zouden staan.quote:Op donderdag 4 december 2025 09:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, en veel country dit jaar blijkbaar. Maar mijn topartiest was Pommelien blijkbaar.
Wat ik op zich wel zag aankomen
Misschien helpt cocaïne ook wel.quote:Op donderdag 4 december 2025 10:07 schreef sacha het volgende:
https://vu.nl/nl/nieuws/2(...)ing-tegen-long-covid
@:essnhills
artiest: Pommelienquote:Op donderdag 4 december 2025 09:57 schreef Ama het volgende:
Wie staat er eigenlijk op 1 dit jaar bij jou? @:gianni61
nee, helemaal nietquote:Op donderdag 4 december 2025 09:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Staan Suzan en Freek wel in je top 5? Ik dacht nml dat hun misschien wel bovenaan zouden staan.
BOUW HUIZEN VAN KARTONquote:Op donderdag 4 december 2025 10:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
artiest: Pommelien
liedje: Cowboy kind of love - the castellows
Jij blijft toch jong?quote:Op donderdag 4 december 2025 10:16 schreef MizzezAmy het volgende:
10 jaar jonger![]()
Nog steeds wel oud, want boven de 30
Jaaa super interessantquote:Op donderdag 4 december 2025 10:07 schreef sacha het volgende:
https://vu.nl/nl/nieuws/2(...)ing-tegen-long-covid
@:essnhills
*Snifquote:Op donderdag 4 december 2025 10:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien helpt cocaïne ook wel.
Voor wat?quote:Op donderdag 4 december 2025 09:21 schreef dud0r het volgende:
@:essnhills doe eens aanmelden.
Echt iets voor jou.
[..]
Ze willen natuurlijk wel uniek zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|