Je zult ook maar eens betalen voor een product hequote:Op donderdag 4 december 2025 04:18 schreef droo het volgende:
Hallo
Weet iemand een goede site om sinterklaas AI video's te maken ? Ik bedoel dan niet alleen gedichten maar een video van de sint zelf
Ik zoek zoiets als https://sintsn.app/ , werkt echt goed maar ik heb mijn gratis video's al gebruikt
Geld betalen om AI te feedenquote:Op donderdag 4 december 2025 05:12 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Je zult ook maar eens betalen voor een product he
Leg gewoon een euro neer voor je video. Worden de makers ook weer blij van.
Dit is gewoon iemand met een hobby die een model heeft getrained. Leuk idee.quote:Op donderdag 4 december 2025 06:14 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Geld betalen om AI te feedenkoekoek
Idee is ook wel leuk. Maar het betaalsysteem is zeker ook door AI ontworpen.quote:Op donderdag 4 december 2025 06:15 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dit is gewoon iemand met een hobby die een model heeft getrained. Leuk idee.
Ik zie er niets raars aan eigenlijk. Ja 1,99 is vrij fors voor een filmpje maar daarom hoef ik er dus ook geen een.quote:Op donderdag 4 december 2025 06:21 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Idee is ook wel leuk. Maar het betaalsysteem is zeker ook door AI ontworpen.
[ afbeelding ]
En 6 filmpjes voor een euro per stuk.quote:Op donderdag 4 december 2025 06:29 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik zie er niets raars aan eigenlijk. Ja 1,99 is vrij fors voor een filmpje maar daarom hoef ik er dus ook geen een.
Oh daar heb ik helemaal niet naar gekeken.quote:Op donderdag 4 december 2025 06:31 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
En 6 filmpjes voor een euro per stuk.
Maar 10 filmpjes dan weer voor ¤1,50 per stuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |