Als je de verhalen hoort en leest is het tegenwoordig een amateuristische bende in en rondom het Witte Huis en het Pentagon dus dat kan het zijn, maar het kan inderdaad ook opzet zijn om een signaal af te geven dat wij niet op hun hoeven te rekenen. Het is wachten op het moment dat wij iets doen wat hun niet zint en dat ze dan boos worden dat we dat niet eerst even hebben gecommuniceerdquote:Op woensdag 3 december 2025 16:54 schreef sp3c het volgende:
[..]
sure maar dit is informatie die dat soort vogels niet mee hadden gekregen als de Duitsers het niet wereldkundig hadden gemaakt
vreemd verhaal
Maar blijkbaar verbieden ze het die ambtenaar niet om dat te doen?quote:Op woensdag 3 december 2025 17:10 schreef sp3c het volgende:
nee onzin, volgens dat artikel nemen ze de telefoon niet meer op, dat is bewust
Gedeeltelijk, maar een flink gedeelte is ook hersenloos achterlijk amateurisme.quote:Op woensdag 3 december 2025 16:53 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Ze hoeven er niet per se iets mee te winnen. Het is nu toch wel bekend dat een hoop lui die in Amerika aan de touwtjes trekken een hekel aan Europa hebben?
Ja dat zijn doorgaans bijzonder kansloze gastenquote:Op woensdag 3 december 2025 17:14 schreef oheng het volgende:
[..]
Gedeeltelijk, maar een flink gedeelte is ook hersenloos achterlijk amateurisme.
Het is alsof het hele Witte Huis draaiende wordt gehouden door een stel stagaires.
Goed nieuws vandaag:
RIA: Roblox has been blocked in Russia
Echt blij mee, aangezien ik weleens mee doe met mijn kinderen. russen online zijn AIDS.
Europa is goed in het maken van radar systemen, geleide afweer, anti drone, (Thales) ook wel spul van Rheinmetal, granaten, kogels e.d.quote:Op woensdag 3 december 2025 15:51 schreef Straatcommando. het volgende:
Wat is dat toch met die ongeinformeerde anti Europa strontkevers. Dat je niks met de EU/Europa hebt is een ding, maar het is bijna altijd gebaseerd op onzin.
nee ze zoeken een ambtenaar die dat niet doetquote:Op woensdag 3 december 2025 17:11 schreef ExTec het volgende:
[..]
Maar blijkbaar verbieden ze het die ambtenaar niet om dat te doen?
navo oefeningen gaan altijd in samenwerking omdat de NAVO een samenwerkingsverband is van 32 landenquote:Op woensdag 3 december 2025 17:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Europa is goed in het maken van radar systemen, geleide afweer, anti drone, (Thales) ook wel spul van Rheinmetal, granaten, kogels e.d.
maar ook schepenbouw zijn we goed in.
Ook vliegtuigen, jachtvliegtuigen maken we wel.
De ontwikkeling van zware wapens gebruiken we dan weer een uitwisseling met de VS, patriot en lange afstandsraketten. En ook voor verplaatsing door de lucht laten we de Amerikanen uitrukken.
Tanken in de air.
Vandaar ook dat de grote navo oefeningen altijd in samenwerking gaan en dat ik niet zoveel uit doe aan wat oempa loempa allemaal zegt.
Nu nog ff op Steam.quote:Op woensdag 3 december 2025 17:14 schreef oheng het volgende:
[..]
Gedeeltelijk, maar een flink gedeelte is ook hersenloos achterlijk amateurisme.
Het is alsof het hele Witte Huis draaiende wordt gehouden door een stel stagaires.
Goed nieuws vandaag:
RIA: Roblox has been blocked in Russia
Echt blij mee, aangezien ik weleens mee doe met mijn kinderen. russen online zijn AIDS.
Ja das logisch inderdaad.quote:Op woensdag 3 december 2025 17:27 schreef sp3c het volgende:
[..]
navo oefeningen gaan altijd in samenwerking omdat de NAVO een samenwerkingsverband is van 32 landen
verzonnen verhaalquote:Op woensdag 3 december 2025 17:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja das logisch inderdaad.
Bedoel dat de grote oefeningen in Europa altijd samen met de VS gaan. Zoals onlangs nog langs de Poolse grens en de grote verplaatsingsoefeningen.
Het punt is dat afgezien van geopolitiek geneuzel beide continenten elkaar dagelijks in goed overleg vinden.
Nu zal ik wel gecorrigeerd worden door de jongens die echt bij defensie werken…
En als navo kun je dus ook oefenen zonder de VS.
Maar die is dus bijna altijd nig gewoon betrokken.
ja feiten zijn vervelendquote:Op woensdag 3 december 2025 17:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat kun je toch vervelend reageren.
Onnodig.
Onzin als de drie grootste economieën van de EU zitten al diep in de schulden en in een recessie, maar toch blijven we miljarden pompen in een corrupt regime? Dat zal toch niet.quote:Op woensdag 3 december 2025 15:51 schreef Straatcommando. het volgende:
Wat is dat toch met die ongeinformeerde anti Europa strontkevers. Dat je niks met de EU/Europa hebt is een ding, maar het is bijna altijd gebaseerd op onzin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |