Dat geeft je nog geen vrijbrief om debiel te zijn natuurlijk.quote:Op woensdag 3 december 2025 10:17 schreef FlippingCoin het volgende:
lol die arme man is bijna 90
vind het knap dat die nog video's kan delen eigenlijk
Ja lekkere voor de verzekeringen ook. Van die bejaarden die hun pincode staan te bleren terwijl ze hem intypen of op letterlijk elke phishingmail klikken.quote:Op woensdag 3 december 2025 10:22 schreef Kanaroe het volgende:
Hoewel X mij 10x niks lijkt, vind ik het toch bewonderenswaardig dat een man van 86 zich op dit forum begeeft.
So wie so heb ik respect voor oudjes die appen, internetbankieren enz. enz.
Plus, hij geeft toe dat ie erin getuind is, ook bewonderenswaardig. Zouden meer mensen moeten doen
Is gewoon self made en succesvol jonguh daar moet je respect voor hebben net zoals voor die gouden griep people jonguh jaaaa jonguh gewoon succesvolle ondernemers jonguh begin anders lekker een beveiligingsbedrijf of een uitvaartonderneming jonguhquote:Op woensdag 3 december 2025 10:43 schreef roos94 het volgende:
Hij kan beter zijn doodenge zoon met dito bril eens bij de huisjesmelkende lurven grijpen.
Het valt me echt op hoe veel AI shit er wordt gedeeld denkende dat het echt is met godver het watermerk nog in de video zelf.quote:Op woensdag 3 december 2025 10:22 schreef Kanaroe het volgende:
Plus, hij geeft toe dat ie erin getuind is, ook bewonderenswaardig. Zouden meer mensen moeten doen
Dat is wel behoorlijk suf inderdaad, dan heb je een betere bril, of iets meer achterdocht, nodigquote:Op woensdag 3 december 2025 18:38 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Het valt me echt op hoe veel AI shit er wordt gedeeld denkende dat het echt is met godver het watermerk nog in de video zelf.
Dat is ook weer zo natuurlijk. Misschien doen ze het enkel als ze zich onbespied wanen.quote:Op woensdag 3 december 2025 18:53 schreef LordofLeaves het volgende:
Waarom zou die gorilla geen handstand kunnen doen? Stel fantasielozen.
Kunnen we een man van 86 echt kwalijk nemen dat hij er niet bij stilstaat dat dit filmpje nep kan zijn?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |