Ik ben achter dingen gekomen die ik eigenlijk niet mocht weten. Ze hebben een ritueel op mij toegepast. Als ik verdwijn weten jullie wat er gebeurt is.
Misschien dat we van TS ook een Youtube docu zullen gaan vinden over z'n verdwijning.
Er zijn een paar die echt fucking weird zijn; eentje is van een jongedame die angstig rondliep in een hotel en lange tijd later kwam er ranzig water uit de douches en kranen. Toen in het waterreservoir op het dak gekeken werd, lag daar haar rottend lijk in.
Een andere was van een angstig rondlopende kerel die een hotel uit ging en op allerlei mogelijke manieren (metro, bus, trein, lopen) probeerde weg te komen en zijn sporen te wissen. Hij is op die manier ontsnapt en is zwervend door een aantal steden gezien met security camera's, maar hij is terug gegaan om zijn rugzak en kleren op te halen en is toen vermoord.
Hoe denk je dat het voor ons is, TS? Elk jaar weer die geluidsoverlast, die terugkerende holvredebreuk. Ga lekker in je eigen achtertuin een festival houden.
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis Nijntje is dan ook gewoon een commerciėle sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr