Kun je hem meteen indoctrineren en doodgooien met hun muziek.quote:Op woensdag 3 december 2025 09:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
Collega van me had nog nooit van de band Radiohead gehoord
creep?quote:Op woensdag 3 december 2025 09:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wat een creepquote:Op woensdag 3 december 2025 09:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zelfs Obelix kan zo'n grote steen niet tillenquote:Op woensdag 3 december 2025 09:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
Is ook muziek voor zwaar depressieve mensen die zichzelf door hun psychische ziekte heel belangrijk vinden.quote:Op woensdag 3 december 2025 09:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
Leuke strips wel.quote:Op woensdag 3 december 2025 09:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zelfs Obelix kan zo'n grote steen niet tillen
Hoop dat concert volgende week wel doorgaatquote:Op woensdag 3 december 2025 09:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is ook muziek voor zwaar depressieve mensen die zichzelf door hun psychische ziekte heel belangrijk vinden.
Dat spreekt zichzelf wel een beetje tegen ja.quote:Op woensdag 3 december 2025 09:51 schreef CherryLips het volgende:
Depressieve mensen die zichzelf belangrijk vinden
Als je een beetje kunt relativeren en jezelf niet altijd op plekje 1 zet vind is niemand ooit depressief.quote:Op woensdag 3 december 2025 09:51 schreef CherryLips het volgende:
Depressieve mensen die zichzelf belangrijk vinden
Had als kind zijnde de hele originele reeks.quote:
"Heb je al geprobeerd om niet depressief te zijn?" of "Ga naar buiten!". Net zo nuttig als deze opmerking.quote:Op woensdag 3 december 2025 09:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je een beetje kunt relativeren en jezelf niet altijd op plekje 1 zet vind is niemand ooit depressief.
Gewoon leuke dingen doen.quote:Op woensdag 3 december 2025 09:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
"Heb je al geprobeerd om niet depressief te zijn?" of "Ga naar buiten!". Net zo nuttig als deze opmerking.
"Rare jongens die Romeinen."quote:Op woensdag 3 december 2025 09:53 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Had als kind zijnde de hele originele reeks.
Gewoon goed slapen.quote:Op woensdag 3 december 2025 09:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
![]()
"Heb je al geprobeerd om niet moe te zijn?"
Maar mijn werkgever kost me zoveel vrije tijd.quote:
Op zich best goed geslapen. Ik werd pas wakker toen de wekkerquote:
Dat dacht ik ook toen mijn moeder ze had verkocht op Koninginnedag.quote:Op woensdag 3 december 2025 09:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Rare jongens die Romeinen."
Zwem je in een oceaan vol hongerige haaien dan denk je echt niet aan vermoeidheid.quote:Op woensdag 3 december 2025 09:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
![]()
"Heb je al geprobeerd om niet moe te zijn?"
Dat dit kan in Nederland.quote:Op woensdag 3 december 2025 09:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar mijn werkgever kost me zoveel vrije tijd.
Wel goed aan verdiend?quote:Op woensdag 3 december 2025 09:57 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook toen mijn moeder ze had verkocht op Koninginnedag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |