Kan alleen via een omweg door een buitenlands PSN acc te maken. Vriend van mij speelt wel op PS. Dus kan wel maar niet zonder gedoe helaas.quote:Op woensdag 3 december 2025 22:49 schreef summer2bird het volgende:
Ik wou dat ik dit op de PlayStation kon spelen maar helaas
Tja sinds Elden Ring moet bijna alles tegenwoordig 'souls like' zijn.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 09:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Gisteren begonnen. Ik heb de Dodge hulp wel aangezet, anders lukt me dat niet.
Zelfs met die hulp aan, ben ik soms nog te laat.quote:Op woensdag 14 januari 2026 08:31 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Tja sinds Elden Ring moet bijna alles tegenwoordig 'souls like' zijn.
Moeilijke boss gevechten met veel dodging en timing, patronen herkennen.
Leuk voor de tieners die zichzelf willen bewijzen maar voor mij hoeft dat allemaal niet meer.
Verder op zich prima game, mooi en speelt lekker weg maar toch heb ik hem al weer weken niet meer aangeraakt en ik kan niet cht zeggen waarom.
Ik ben al lang geen tiener meer maar het hoeft van mij alsnog.quote:Op woensdag 14 januari 2026 08:31 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Leuk voor de tieners die zichzelf willen bewijzen maar voor mij hoeft dat allemaal niet meer.
Zeer ruim voor Elden Ring waren soulslikes al enorm populair.quote:Op woensdag 14 januari 2026 08:31 schreef Zoddie het volgende:
Maar door Elden Ring werd het echt populair onder de mainstream gamers.quote:Op maandag 19 januari 2026 22:47 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Zeer ruim voor Elden Ring waren soulslikes al enorm populair.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |