weet je zeker dat het een muis is en niet een plastic zak?quote:Op dinsdag 2 december 2025 13:10 schreef CherryLips het volgende:
Waarom mol ik voortdurend toetsenborden en muizen.
omdat je ze continue gebruikt. heeft niet het eeuwige leven helaasquote:Op dinsdag 2 december 2025 13:10 schreef CherryLips het volgende:
ik heb geen droger. Ik drink geen koffie.quote:Op dinsdag 2 december 2025 13:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Oeh hier ben ik echt blij mee johWasmachine is echt je autonomie gewoon. Droger, vaatwasser, koffiezetter kun je allemaal missen. Wasmachine niet.
quote:Op dinsdag 2 december 2025 13:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Sinterklaasfeest en -lunch gehad op kantoor.
Heb het ook altijd zo staan, en laatst ging gergi een keer schoonmaken.. gelijk zo hardhandig dat ie ook een voetje heeft afgebrokenquote:Op dinsdag 2 december 2025 13:09 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb m'n toetsenbord altijd iets omhoog staan op die voetjes bovenin. Breekt er eentje af. FML.
Ja moet jij weten hequote:Op dinsdag 2 december 2025 13:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb geen droger. Ik drink geen koffie.
vaatwasser kan ik zonder, maar eerlijk gezegd koop ik liever steeds nieuwe kleding dan met de hand moeten afwassen
Ik heb er nu even een notitieblokje onder geschoven, lijm het later welquote:Op dinsdag 2 december 2025 13:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb het ook altijd zo staan, en laatst ging gergi een keer schoonmaken.. gelijk zo hardhandig dat ie ook een voetje heeft afgebrokenMaar heb het gisteren, na 3 weken ergernis, met secondenlijm gefixt
ik wel en ben er nog steeds erg blij mee dat ik de knoop heb doorgehakt voor die kleine geluksbrengerquote:Op dinsdag 2 december 2025 13:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja moet jij weten heIk heb geen vaatwasser. Nooit gehad ook
![]()
En toen ik nog op kamers zat had ik ook geen droger. Dan het ik ook 15 jaar uitgehouden. Kan best. Maar een wasmachine MOET.
Voor die andere dingen zijn nog alternatieven, voor een wasmachine nietquote:Op dinsdag 2 december 2025 13:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja moet jij weten heIk heb geen vaatwasser. Nooit gehad ook
![]()
En toen ik nog op kamers zat had ik ook geen droger. Dan het ik ook 15 jaar uitgehouden. Kan best. Maar een wasmachine MOET.
Oh dat is onhandig.quote:Op dinsdag 2 december 2025 13:05 schreef Ama het volgende:
[..]
Omdat het in mijn kruipruimte zit, naast die van mij.
Paar uurtjes. Als ze niet complete leidingen hoeven te vervangen.quote:Op dinsdag 2 december 2025 13:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Tenzij ze het hier heel erg druk hebben, weet niet hoelang ze bezig zijn met zoiets eigenlijk.
Omdat je zo hard werkt. Dat kunnen doe dingen niet aan.quote:Op dinsdag 2 december 2025 13:10 schreef CherryLips het volgende:
Nou ja hier aan de overkant van de straat staat wel een publieke wasmachine waar geloof ik 18 kg in 1 keer in kan. Maar ja. Meh.quote:Op dinsdag 2 december 2025 13:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Voor die andere dingen zijn nog alternatieven, voor een wasmachine nietTenzij je met een tobbe gaat klooien misschien.
ja maar het is een big macquote:
Nope.quote:Op dinsdag 2 december 2025 12:58 schreef bitterbal het volgende:
Drinken jullie iets tijdens het eten?
Oh ja nou dat weet ik ook niet hoor.quote:Op dinsdag 2 december 2025 13:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oh dat is onhandig.
[..]
Paar uurtjes. Als ze niet complete leidingen hoeven te vervangen.
[..]
Omdat je zo hard werkt. Dat kunnen doe dingen niet aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |