Goede steward die nekwarmers of baclavas in een jas kan voelen.quote:Op maandag 1 december 2025 14:22 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Hoe dan ook, wat je ook bedenkt, als men niet wil of kan handhaven is het bij voorbaat kansloos.
En dat begint al met mensen met gezichtsbedekkende kleding op de tribunes.
Ze doen die dingen uiteindelijk gewoon voor hun bakkes. Maar zie maar eens een steward te vinden die zo'n lul dan van de tribunes af durft te trekken.quote:Op maandag 1 december 2025 14:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Goede steward die nekwarmers of baclavas in een jas kan voelen.
Enige manier dat je dat voor elkaar krijgt is charge uitvoeren door de ME. lol.quote:Op maandag 1 december 2025 14:26 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ze doen die dingen uiteindelijk gewoon voor hun bakkes. Maar zie maar eens een steward te vinden die zo'n lul dan van de tribunes af durft te trekken.
De club durft daar ook niks aan te doen. Volledig in de ban van de angst.
Daar zit inderdaad het probleem, niemand durft op te treden tegen deze club criminelen.quote:Op maandag 1 december 2025 14:26 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ze doen die dingen uiteindelijk gewoon voor hun bakkes. Maar zie maar eens een steward te vinden die zo'n lul dan van de tribunes af durft te trekken.
De clubs weten exact wie die sukkels met hun bivakmutsen zijn hoor. Pure lafheid dat ze er niet uitgetrokken worden of extra gecontroleerd bij binnenkomst.quote:Op maandag 1 december 2025 14:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Enige manier dat je dat voor elkaar krijgt is charge uitvoeren door de ME. lol.
Engels model genot. Maar dan moet je bezoekers ook wat kunnen voorschotelen qua niveau en dat is hier gewoon niet.quote:Op maandag 1 december 2025 14:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Er is geen land gekker op collectief straffen op voetbalgebied dan Nederland. Zelfs nu wordt dat nog tot in den treure doorgevoerd als het gaat om kansloze combi's en dergelijke.
Duitsland zou dan een voorbeeldland zijn maar daar gaat het ook wekelijks op veel grotere schaal mis. Een oplossing is dus nauwelijks voorhanden. Ja, het zo duur maken dat de tokkies het uiteindelijk niet meer kunnen betalen en daarmee het probleem verplaatsen.
Zolang de directeur niet eens voor de camera wil verschijnen weet je voldoendequote:Op maandag 1 december 2025 14:29 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
De clubs weten exact wie die sukkels met hun bivakmutsen zijn hoor. Pure lafheid dat ze er niet uitgetrokken worden of extra gecontroleerd bij binnenkomst.
Als ik steward zou zijn zou ik daar ook niet aan meedoen. Je bent waarschijnlijk al de trap afgekankerd voordat je bij de lui met bivakmutsen bent aangekomen.quote:Op maandag 1 december 2025 14:26 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Is al sinds de jaren 80 en 90 dat penoze uit de Amsterdamse onderwereld een prominente plek hebben binnen de club.quote:Op maandag 1 december 2025 14:34 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Zolang de directeur niet eens voor de camera wil verschijnen weet je voldoende
Wat een lul
En dan die financieel directeur bevend als een rietje voor de camera
Die gast kwam ook gewoon tijdens overleggen tussen de veiligeheidsregio en de club na ernstige rellen doodleuk de bestuurskamer binnenlopenquote:Van Praag probeerde Polletje in toom te houden
"Polletje was een belangrijke supporter in de F-Side waar je mee te maken had", vertelt Michael van Praag. Van Praag was van 1989 tot 2003 voorzitter van Ajax en had veel met de Ajaxhooligan te maken. "Hij was op onderdelen best gewelddadig, maar ook een Ajax-supporter, dus je had met hem te maken."
Van Praag hoopte dat goed contact met Polletje zou helpen om hem in toom te houden. "Ik herinner me hem als iemand waar je wel mee kon praten, maar waar je ook aan kon merken dat hij weinig gaf om wat je zei. De aandacht die ik hem als voorzitter gaf, kon hij wel waarderen en daarmee hoopte ik dat ik hem een beetje kon sturen op de momenten dat dat nodig was."
quote:Op maandag 1 december 2025 14:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Is al sinds de jaren 80 en 90 dat penoze uit de Amsterdamse onderwereld een prominente plek hebben binnen de club.
Bedoel Van Praag ging in zijn tijd als voorzitter bij Polletje langs in de gevangenis met een gesigneerd shirt van Witsche omdat wraak voor het een of ander proberen te voorkomen. Hij zei daar zelf van dat het geen kwaad kon om dat soort gasten een beetje te pleasen waar mogelijk.
Ik ga helemaal stuk om wereldvreemde vPraag met zijn shirtje die vraagt of Polletje alsjeblieft niemand wil doodschietenquote:Van de Pol zou van plan zijn geweest om wraak te nemen als hij uit de gevangenis zou komen. Van Praag: "Toen hebben wij met z'n tweeën besloten om hem te bezoeken, om wraak nemen uit zijn hoofd te praten, want daar schiet je namelijk niks mee op. En om te kijken of hij bereid zou zijn om te vertellen wie Carlo Picornie gedood had. Maar in die wereld is elkaar verlinken het laatste wat ze doen dus dat is niet gelukt."
Dat helpt perfect.quote:Op maandag 1 december 2025 15:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
helpt een meldplichtje en gewoon zwaarduh straffuh niks.
Ondermijning wordt steeds groter probleem in Nederland.quote:Op maandag 1 december 2025 15:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
[..]
Ik ga helemaal stuk om wereldvreemde vPraag met zijn shirtje die vraagt of Polletje alsjeblieft niemand wil doodschieten
Maar zolang dit de figuren zijn waarmee je te maken hebt, helpt een meldplichtje en gewoon zwaarduh straffuh niks. Bij Ajax, Feyenoord, ADO en in mindere mate Utrecht en NAC is het georganiseerde misdaad.
Collectieve straffen genotquote:Op maandag 1 december 2025 15:11 schreef Jor_Dii het volgende:
Zuid 1e ring blijft leeg tegen Feyenoord.
De politiek loopt stelselmatig achter de werkelijkheid aan in Nederland.quote:Op maandag 1 december 2025 15:17 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ondermijning wordt steeds groter probleem in Nederland.
Juffrouw Jetten gaat dit oplossen @:zipportal
Kunnen ze beter met de nooduitgangen doenquote:Op maandag 1 december 2025 15:23 schreef jorienvdherik het volgende:
Goed van Ajax dat ze de tribune dicht doen tijdens de klassieker
En ook dicht houden, wat er ook gebeurt.quote:Op maandag 1 december 2025 15:23 schreef franklop het volgende:
[..]
Kunnen ze beter met de nooduitgangen doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |