SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
• niet mijnse smilies![]()
Ok, gelukkig.quote:Op maandag 1 december 2025 12:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja
het geluid stopt gewoon en de melding blijft staan
deed je telefoon het ook ?quote:
misschien ben je het over 6 maand weer vergetenquote:
Kom je vanavond thuis, is ie nog steeds aan het loeien.quote:
je was vast niet de enigequote:
quote:Op maandag 1 december 2025 12:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nou die telefooncirkel werkt goed. Telefoon gaat over. Ik wil opnemen. Druk op de knop daarvoor en weg is de oproep.
pro-tip. Meetings voor jezelf inplannen zodat je altijd onbeschikbaar lijkt.quote:Op maandag 1 december 2025 12:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nou die telefooncirkel werkt goed. Telefoon gaat over. Ik wil opnemen. Druk op de knop daarvoor en weg is de oproep.
Okee was niet zo'n geweldig plan. Boterham wordt helemaal zompig van onderenquote:Op maandag 1 december 2025 12:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Boterham, jalapeņos, mozzarella, 10 minuten in de AF. Smullen maar.
kun je die weer afstrepenquote:Op maandag 1 december 2025 12:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Okee was niet zo'n geweldig plan. Boterham wordt helemaal zompig van onderen
Lekker. Ik moet nog kijken. Ik heb sws nog haricoverts liggen. Maar de rest ga ik later vanmiddag even halen.quote:Op maandag 1 december 2025 12:54 schreef Ama het volgende:
Vanavond staat op het menu tomatensoep en kleine broodjes met kruidenboter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |