Ik houd helemaal niet van hoog gesloten truien en shirts.quote:Op maandag 1 december 2025 14:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geen strakke col, dat trek ik ook niet.
quote:Op maandag 1 december 2025 14:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Hadden/hebben bij de Hema ook een tijdje van die hele leuke truien alleen dan met zo'n halve col oid. Het verpest gelijk de hele trui.
Deze serie truien is dat was er vorige winters in hele leuke kleuren
[ afbeelding ]
O ja die zijn leuk, maar niet echt mijn model.quote:Op maandag 1 december 2025 14:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Hadden/hebben bij de Hema ook een tijdje van die hele leuke truien alleen dan met zo'n halve col oid. Het verpest gelijk de hele trui.
[ afbeelding ]
was dat?quote:Op maandag 1 december 2025 14:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien is dit voor vrouwen die een soort struisvogelnek hebben.
This is the way.quote:Op maandag 1 december 2025 14:21 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb laatst bij de C&A drie dezelfde truien gekocht(in verschillende kleuren).
Maar ik heb ook 3 precies dezelfde truien maar dan in een andere kleur. En nog niet eens te spreken over alle andere kledingstukken waar ik precies hetzelfde van heb in een andere kleurquote:Op maandag 1 december 2025 14:21 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb laatst bij de C&A drie dezelfde truien gekocht(in verschillende kleuren).
die zag ik hier ook op mijn zoektocht naar bounty. Nog steeds niet gevondenquote:Op maandag 1 december 2025 14:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik maakte net een doosje zeevruchtenchocolade open. Hoe lang voordat het leeg is? U kunt nu inzetten
Dit vind ik wel een leuk kleurtje.quote:Op maandag 1 december 2025 14:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[ afbeelding ]
Voor het avondeten.quote:Op maandag 1 december 2025 14:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik maakte net een doosje zeevruchtenchocolade open. Hoe lang voordat het leeg is? U kunt nu inzetten
Nu?quote:Op maandag 1 december 2025 14:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Tien minuten.quote:Op maandag 1 december 2025 14:22 schreef ieniminimuis het volgende:
In Japan krijg je een Katana door je flikker als je daar minder dan 18 uur per dag werkt.quote:Op maandag 1 december 2025 13:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwah. Ik zie wel wat drempels.
Leuk als toerist denk ik vooral.
Ik heb een hoodiedeken besteldquote:Op maandag 1 december 2025 14:31 schreef essnhills het volgende:
Ik heb allemaal van xie heerlijk warme vesten en truien
En dekentjes
*Getypt vanonder een teddydekentje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |