Je weet het niet te verkopen.quote:Op maandag 1 december 2025 14:06 schreef bitterbal het volgende:
wat denk ik erger is dan de warmte is de luchtvochtigheid
Nee ging gewoon even snel zoeken naar de temperatuur daar.quote:Op maandag 1 december 2025 14:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En je hebt ook gelezen over de hoeveelheid regen, de vochtigheid en hoe alles in huis vochtig wordt?
Maar 30 hier is anders dan 30 in Portugalquote:Op maandag 1 december 2025 14:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik sterf al als het hier een week 30 is.
Ik ga daar ook niet zo lekker op.quote:Op maandag 1 december 2025 14:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ik heb er niet zoveel last van maar sommige mensen kunnen er niet mee dealen
Ja oke dat is ook wel weer zo.quote:Op maandag 1 december 2025 14:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar 30 hier is anders dan 30 in Portugal
Oh jeejquote:Op maandag 1 december 2025 14:08 schreef bitterbal het volgende:
hier moeten heel veel mensen hun kleding weg gooien vanwege de schimmel
Oke Thailand streep ik af.quote:Op maandag 1 december 2025 14:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja en apparatuur zoals bv laptops ofzo gaan ook vaak haperen
quote:Op maandag 1 december 2025 14:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja en apparatuur zoals bv laptops ofzo gaan ook vaak haperen
ja voorkom liever teleurstellingen.quote:
Ik heb echt een hekel aan vliegen.quote:Op maandag 1 december 2025 14:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja voorkom liever teleurstellingen.
Mijn allergrootste ergernis hier is en dat is eigenlijk als ik moe en een stuk erger; vliegen
Daar kan ik echt helemaal op doordraaien
Ik heb truien ook vaak langer aan, dat helpt niet met de rotatie.quote:Op maandag 1 december 2025 14:07 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb te veel truien of de winters zijn hier te kort.
soms zijn er momenten dat je echt niet kan eten zonder constant een vlieg op bord te hebben maar meeste zaken hebben daarom ook ventilators overal hangenquote:
Zoietsquote:Op maandag 1 december 2025 14:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb truien ook vaak langer aan, dat helpt niet met de rotatie.
quote:Op maandag 1 december 2025 14:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
soms zijn er momenten dat je echt niet kan eten zonder constant een vlieg op bord te hebben maar meeste zaken hebben daarom ook ventilators overal hangen
Truien met colquote:Op maandag 1 december 2025 14:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zoiets
https://jeansinn.nl/cocoo(...)a26007300000097.html
Erin leven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |