Overwinteren in de mediteriaanse gebiedenquote:Op maandag 1 december 2025 13:59 schreef Ama het volgende:
Maar ik heb een hekel aan kou en ik heb een hekel aan de pleuris hitte.
Dat klinkt ook niet slecht eigenlijk.quote:Op maandag 1 december 2025 13:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Overwinteren in de mediteriaanse gebieden
Ama de Benidorm Bastardquote:
Daar wordt het toch ook teringheet?quote:Op maandag 1 december 2025 14:00 schreef Ama het volgende:
Volgens mij kwam ChatGPT ook met Portugal aanzetten.
Overzomeren in Noorwegenquote:Op maandag 1 december 2025 14:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Portugal is vanaf mei t/m oktober wel warm hoor en eigenlijk in de winter als het nat is ook wel koud
Maar daar heb je allemaal Amerikanenquote:
Maar volgens mij wel de leuke soort.quote:Op maandag 1 december 2025 14:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar daar heb je allemaal Amerikanen
quote:Op maandag 1 december 2025 14:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar wordt het toch ook teringheet?
Oh dat valt dan ook af.quote:Op maandag 1 december 2025 14:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Portugal is vanaf mei t/m oktober wel warm hoor en eigenlijk in de winter als het nat is ook wel koud
Volgens mij waren er wel meer plekken.quote:Op maandag 1 december 2025 14:03 schreef CherryLips het volgende:
Dan blijft wel echt Nieuw-Zeeland over.
Of specifieke delen van Australië zoals Melbourne ofzo.
Allemaal beestjesquote:Op maandag 1 december 2025 14:05 schreef Ama het volgende:
[..]
[..]
Oh dat valt dan ook af.
[..]
Volgens mij waren er wel meer plekken.Australië vind ik sowieso vreselijk met al die beestjes.
Ik sterf al als het hier een week 30 is.quote:Op maandag 1 december 2025 14:06 schreef bitterbal het volgende:
je kan het tropische ook proberen. Het duurt een maandje voordat je bent aangepast
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |