is de lijst wit?quote:Op maandag 1 december 2025 16:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Alleen nu de vraag. Waar heb ik die lijst liggen, of heb ik die van de zomer toch weggegooid.
Zoveel aandacht besteed ik er niet aanquote:Op maandag 1 december 2025 16:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb nog de lijst uitgeprint van vorig jaar liggen ergensmet daarop liedjes aangestreept waarop ik niet gestemd heb, maar die wel leuk zijn.
Ik vind het ook nog leukquote:Op maandag 1 december 2025 16:27 schreef Ama het volgende:
Ohja Joost mag niet ontbreken.Boeit me weinig wat anderen ervan vinden.
60 cm, ongeveer een uurtje. Ik heb hem schuin naast me staan.quote:Op maandag 1 december 2025 16:50 schreef Recce het volgende:
@:cherrylips, hoe ver zit jij van die daglichtlamp? En hoelang?
In de handleiding staat een half uur op 10 cm of twee uur op 30 cm.quote:Op maandag 1 december 2025 16:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
60 cm, ongeveer een uurtje. Ik heb hem schuin naast me staan.
dat is een solarium denk ikquote:Op maandag 1 december 2025 16:52 schreef Recce het volgende:
[..]
In de handleiding staat een half uur op 10 cm of twee uur op 30 cm.
hier inderdaad wel. Lekkerquote:
Ik fietste terug uit de wijk. Staat er een vrouw bij het verkeerslicht en ziet dat ik geen handschoenen draag.quote:
is me te ver fietsen...quote:Op maandag 1 december 2025 16:57 schreef CherryLips het volgende:
Vandaag 20 nuggets bij de Mac voor ¤ 5
Ik heb een minischaaltje waar ik snoep e.d. in doe, als het leeg is vul ik gewoon niet meer bij. Helpt ookquote:Op maandag 1 december 2025 16:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Die bolletje uitdeelzakjes kruidnoten zijn perfect voor mij. Anders blijf je gewoon vreten tot het op is.
Leer mij deze superkracht.quote:Op maandag 1 december 2025 17:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb een minischaaltje waar ik snoep e.d. in doe, als het leeg is vul ik gewoon niet meer bij. Helpt ook
Ja, dat zijn er te veel. Of meerdere lijstjes maken.quote:Op maandag 1 december 2025 16:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb a t/m M (plus 0 t/m 9) qua artiesten al gehad en ik heb nu al 52 potentiele stemnummers![]()
Moet ik wel even een nieuw emailadres aanmakenquote:Op maandag 1 december 2025 17:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat zijn er te veel. Of meerdere lijstjes maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |