En degene met jaarlijkse de meest overbodige toevoegingen, Prince, heeft die er nog wat bij? 300 oogt bijzonder weinig tov eerdere jarenquote:
Zo ver ben ik nog niet, de D van Dr. Dus hou vol!quote:Op maandag 1 december 2025 10:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
En degene met jaarlijkse de meest overbodige toevoegingen, Prince, heeft die er nog wat bij? 300 oogt bijzonder weinig tov eerdere jaren
Excuus!quote:Op maandag 1 december 2025 10:49 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Zo ver ben ik nog niet, de D van Dr. Dus hou vol!
Uiteraard. Wie heeft niet het album grijsgedraaid thuis?quote:Op maandag 1 december 2025 10:52 schreef Cassa95 het volgende:
Ticket To The Tropics heeft een Albumversie, voor de goede orde
Vorig jaar ook al, toen wilde ik er nog op stemmen, puur daarvoorquote:Op maandag 1 december 2025 10:52 schreef Cassa95 het volgende:
Ticket To The Tropics heeft een Albumversie, voor de goede orde
Giovanca profiteert van de Scoop - Drop It stembiasquote:Op maandag 1 december 2025 10:54 schreef Cassa95 het volgende:
Ook leuk, van de vier nummers van Giovanca (iedereen is haar al lang 10 jaar geleden vergeten):
Drop It
How Does It Feel
On My Way
On My Way (Christmas Time)
is er eentje weggehaald uit de keuzelijst. Dus blijven logischerwijs tweemaal On My Way en Drop It over
Maar dat lange outro is ook niet te versmadenquote:Op maandag 1 december 2025 10:54 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Vorig jaar ook al, toen wilde ik er nog op stemmen, puur daarvoor
Als Geer tijdens dat outro niet zingt, lijkt me dat idd het beste deel van het nummerquote:Op maandag 1 december 2025 10:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Maar dat lange outro is ook niet te versmaden
Tis echt de stagiair die met zn meest gedraaide nummers op Spotify in de hand de keuzes zit door te voeren he?quote:Op maandag 1 december 2025 11:15 schreef Tussle266 het volgende:
Frank Ocean Pink + White, nooit gedraaid, toch toegevoegd. Lekker man.
Nou ja, op zich is Pink + White van Frank niet zo gek. Er is alleen totaal geen reden om die nu toe te voegen behalve inderdaad een stagiair die hem wel leuk vindtquote:Op maandag 1 december 2025 11:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Tis echt de stagiair die met zn meest gedraaide nummers op Spotify in de hand de keuzes zit door te voeren he?
Na eentje van Channel Orange mocht eentje van Blonde niet ontbrekenquote:Op maandag 1 december 2025 11:15 schreef Tussle266 het volgende:
Frank Ocean Pink + White, nooit gedraaid, toch toegevoegd. Lekker man.
't is weer voor bij die mooie Gerardloze lijst, gaat die echt kans maken denk je?quote:Op maandag 1 december 2025 11:23 schreef Tussle266 het volgende:
Gerad Cox teruggezet, schrijf maar op dan.
Gewoon doen johquote:Op maandag 1 december 2025 11:26 schreef Puzzie het volgende:
Ach ik laat het stemmen wel aan jullie over
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |