Dat is wel wat te kort door de bocht. Genoeg artiesten die in het verleden op meerdere van deze festivals hebben gespeeld. Kan zo tientallen artiesten noemen die recentelijk nog te zien waren op PP en Lowlands en gewoon in de Top 2000 staan.quote:Op maandag 1 december 2025 15:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Mee eens vwb de randomness, maarde toevoegingen passen wel binnen het radio 2 profiel.
Het is ook geen vergaarbak, de topnummers van NPO klassiek worden ook niet toegevoegd,
3fm is ook Pinkpop, Lowlands, radio 2 is Concert at Sea, Bospop.
Hier komen we helaas nooit achter. Geloof me, ik heb hetcgeprobeerd.quote:Op maandag 1 december 2025 15:44 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Dat laatste da's logisch. Maar voor ons blijft de hamvraag: waarom bepaalde artiesten structureel negeren (met Eefje als #1 schoolvoorbeeld) en anderen wel al vlot een kans geven, ook al worden die nummers door het jaar heen ook maar 1-3x gedraaid op Radio 2?
Tuurlijk is er overlap maar het gaat meer om het profiel en welk festival door wie 'gecovered' wordtquote:Op maandag 1 december 2025 15:46 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Dat is wel wat te kort door de bocht. Genoeg artiesten die in het verleden op meerdere van deze festivals hebben gespeeld. Kan zo tientallen artiesten noemen die recentelijk nog te zien waren op PP en Lowlands en gewoon in de Top 2000 staan.
Anderzijds hebben ze in het verleden vaker wel de hoogste noteringen uit de Snob 2000 toegevoegd aan de keuzelijst. Die passen dan wel in het Radio 2-profiel?
Die popquiznaam is al lang geleden gebruikt door user Burnettquote:Op maandag 1 december 2025 15:47 schreef Berkery het volgende:
Ook leuk: ga je zoeken op Tool, is de eerste suggestie Tol Hansse - Big city.
Die arme kerel heet hier nu voortaan 'Tool Hansse'.
Iemand hier zou eens voor Paard van Troje moeten gaan spelenquote:Op maandag 1 december 2025 15:47 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Hier komen we helaas nooit achter. Geloof me, ik heb hetcgeprobeerd.
Gedaan wat je kan, maar alles gaat verkeerd....quote:Op maandag 1 december 2025 15:47 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Hier komen we helaas nooit achter. Geloof me, ik heb het geprobeerd.
Ik gebruik tegenwoordig 'Killing Orgel Joke'quote:Op maandag 1 december 2025 15:48 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Die popquiznaam is al lang geleden gebruikt door user Burnett
Emmelyquote:Op maandag 1 december 2025 15:48 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Iemand hier zou eens voor Paard van Troje moeten gaan spelen![]()
[ link | afbeelding ]
https://www.mediastages.n(...)wat-op-npo-radio-2-3
Ik heb er nog zoveel niet gebruikt, YMCA Marina, Lykke Li Towers..quote:Op maandag 1 december 2025 15:50 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ik gebruik tegenwoordig 'Killing Orgel Joke'
True, maar de Top 2000 is wel van ons allemaal. Misschien al wel 20 jaar. Vermoed dat het gros van de vaste 3fm-luisteraars in de week tussen kerst en oud en nieuw ook wel intuned. Laatste dagen van het jaar draait in radioland gewoon álles om de lijst der lijsten.quote:Op maandag 1 december 2025 15:48 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Tuurlijk is er overlap maar het gaat meer om het profiel en welk festival door wie 'gecovered' wordt
Samenwerken met Emmely lijkt me best leuk, en op papier zou ik nog best in het profiel passen, maar in de praktijk denk ik niet dat ik kans zou maken op deze stagequote:Op maandag 1 december 2025 15:48 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Iemand hier zou eens voor Paard van Troje moeten gaan spelen![]()
[ link | afbeelding ]
https://www.mediastages.n(...)wat-op-npo-radio-2-3
Fontaines DC Lewis al overwogen?quote:Op maandag 1 december 2025 15:51 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik heb er nog zoveel niet gebruikt, YMCA Marina, Lykke Li Towers..
Huldequote:Op maandag 1 december 2025 15:50 schreef MTheBassman het volgende:
Ik had voor dit jaar weer een thema bedacht: nummers vanaf het jaar 2000. Voornamelijk omdat ik wel snel geneigd ben op ouwe knarrenmuziek te stemmen, dus was benieuwd hoe het eruit zou zien. Conclusie: Het was best pittig, samen met de maar 1 artiest per jaar regel die ik normaliter hanteer. Maar zo heb ik wel een keer een wat andere lijst met wat nummers en artiesten waar ik normaliter nooit op zou stemmen. Wel is dit ietwat in elkaar geflanst dus kan best zijn dat ik een paar gemist heb maar boeiuh:
Vraag me af of mensen die geen Evergreen luisteren die laatste wel kennenquote:Op maandag 1 december 2025 15:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Fontaines DC Lewis al overwogen?
Li Towers Likke? GADVERDAMME!quote:Op maandag 1 december 2025 15:51 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Niks komt voorbij Iron Maidoen is belangrijker dan winnen. En Die Benny Neymannschaftquote:Op maandag 1 december 2025 15:51 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Tonny Eyk & Tina Turnerquote:Op maandag 1 december 2025 15:51 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
quote:Op maandag 1 december 2025 15:50 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ik gebruik tegenwoordig 'Killing Orgel Joke'
quote:Op maandag 1 december 2025 15:53 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Niks komt voorbij Iron Maidoen is belangrijker dan winnen. En Die Benny Neymannschaft
quote:Op maandag 1 december 2025 15:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Fontaines DC Lewis al overwogen?
We zouden nog eens verkiezing moeten doen wat de leukste (popquiz) teamnaam ever is. Mijn favoriet is vooralsnog:quote:Op maandag 1 december 2025 15:51 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Aardig, aardig..quote:Op maandag 1 december 2025 15:53 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Niks komt voorbij Iron Maidoen is belangrijker dan winnen. En Die Benny Neymannschaft
Die met die smerige koffie, bedoel je?quote:Op maandag 1 december 2025 15:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Aardig, aardig..
(volgens DJ St, Paul heb ik nog steeds de beste naam ooit verzonnen, dus ik mag connaisseur spelen)
Ze hebben er bij de grootste platenzaak van Amsterdam zelfs mokken vanquote:Op maandag 1 december 2025 15:56 schreef camilero het volgende:
[..]
Die met die smerige koffie, bedoel je?
Hij is inderdaad leuk!quote:Op maandag 1 december 2025 15:57 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ze hebben er bij de grootste platenzaak van Amsterdam zelfs mokken van
Forum Voor Discografie kwam ik al eens tegen.quote:Op maandag 1 december 2025 15:55 schreef Gretzl het volgende:
We zouden nog eens verkiezing moeten doen wat de leukste (popquiz) teamnaam ever is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |