abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219391114
quote:
2s.gif Op maandag 1 december 2025 17:35 schreef Jane het volgende:
Het was heel netjes dat RBR officieel hun excuses hebben aangeboden (aan Antonelli), maar het is natuurlijk ophef om niks vergeleken met gevallen in het verleden waar er door individuen/teams ernstige insinuaties zijn gedaan die ook voor enorm veel (online) haat hebben gezorgd. Ik bedoel: het is niet voor niets dat Verstappen zo'n hekel heeft aan alles wat met social media te maken heeft. Het duo Wolff/Hamilton kon er een aantal jaar geleden ook wat van.
Dit inderdaad. Max lijkt op dat soort momenten wel de meest volwassenen van die hele kliek. Zijn benadering naar Kimi in het mediavak, professioneel, handen schudden en een vriendelijke tik. Hij zal geen enkel moment Kimi daar een vervelend gevoel over hebben willen geven denk ik, met name ook omdat het nog een Rookie is.
pi_219391189
quote:
99s.gif Op maandag 1 december 2025 20:06 schreef Nizno het volgende:

[..]
precies waar ze bij McL bang voor waren gebeurde bij Ferrari in karikatuur van een dubbelstacker ;)
Bij McLaren hebben/hadden ze in de tweede helft van het seizoen een nogal haperende wheelgun waardoor hun pitstops langer duurden. In de hectische situatie zoals afgelopen zondag had zo'n shitty pitstop tot problemen in de pitlane met andere coureurs kunnen leiden.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 2 december 2025 @ 09:46:52 #278
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_219391838
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2025 08:06 schreef Dazalbest1 het volgende:

[..]
Dit inderdaad. Max lijkt op dat soort momenten wel de meest volwassenen van die hele kliek. Zijn benadering naar Kimi in het mediavak, professioneel, handen schudden en een vriendelijke tik. Hij zal geen enkel moment Kimi daar een vervelend gevoel over hebben willen geven denk ik, met name ook omdat het nog een Rookie is.
Antonelli heeft met Max na de race gesproken over het incident. Max was er heel begripvol over volgens hem.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 2 december 2025 @ 10:28:40 #279
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_219392120
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2025 09:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Antonelli heeft met Max na de race gesproken over het incident. Max was er heel begripvol over volgens hem.
Max is dan ook echt niet de boeman wat men denkt (of graag wil geloven).
pi_219392133
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2025 10:28 schreef Evenstar het volgende:

[..]
Het is meer dat Sky hem dat toedicht.

Buiten dat kunnen die Engelsen niet zo goed handelen als iemand gewoon lekker Nederlands direct is.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 2 december 2025 @ 10:34:21 #281
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_219392152
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2025 10:28 schreef Evenstar het volgende:

[..]
Alle rookies lopen met hem weg. Max is de papa van de rookies :D
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator dinsdag 2 december 2025 @ 10:35:26 #282
446930 crew  ESF1Gamer
pi_219392161
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2025 10:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Alle rookies lopen met hem weg. Max is de papa van de rookies :D
Vettel had die rol toen hij nog meereed in de F1.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  dinsdag 2 december 2025 @ 12:12:11 #283
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_219393314
Uit een aantal comments die ik las op YT begrijp ik dat de Engelse commentatoren van F1TV ook al druk aan het speculeren waren of ANT de opdracht zou krijgen om voor NOR aan de kant te gaan, nog voordat de inhaalactie daadwerkelijk plaatsvond.

Die mogen dan ook wel even door het stof voor hun bijdrage aan de hetze. Iemand hier die toevallig heeft zitten kijken met Engels F1TV commentaar?
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  dinsdag 2 december 2025 @ 12:22:55 #284
1986 Jane
pi_219393390
Maar goed, als (voorheen) een Toro Rosso/AlphaTauri/VCARB/Racing Bulls een beetje 'te makkelijk' werd/wordt ingehaald door Verstappen, hoor je eigelijk altijd gelijk dezelfde beschuldiging. Slaat ook meestal nergens op, maar dat weerhoudt velen er toch niet van om op te roepen Toro Rosso/AlphaTauri/VCARB/Racing Bulls maar helemaal van de grid te weren.
pi_219393393
quote:
2s.gif Op dinsdag 2 december 2025 12:12 schreef Jane het volgende:
Uit een aantal comments die ik las op YT begrijp ik dat de Engelse commentatoren van F1TV ook al druk aan het speculeren waren of ANT de opdracht zou krijgen om voor NOR aan de kant te gaan, nog voordat de inhaalactie daadwerkelijk plaatsvond.

Die mogen dan ook wel even door het stof voor hun bijdrage aan de hetze. Iemand hier die toevallig heeft zitten kijken met Engels F1TV commentaar?
de enige mensen die bijdragen aan deze hetze zijn de mensen die online ver over de schreef gaan(mijn bescheiden mening) maar in dit geval is RBR erbij betrokken en wordt het over de top getild en is RBR een constructeur die vieze spelletjes speelt en Max is bla bla bla
Sinds DTS is de F1 community giftig
en niet zo'n beetje ook
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_219393424
quote:

Die suggestie werd op F1TV inderdaad gewekt, vooral omdat de regie voor de zoveelste keer iets niet in beeld bracht. Toen na de race de herhaling kwam, stelden ze hun mening bij.
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_219393451
quote:
2s.gif Op dinsdag 2 december 2025 12:22 schreef Jane het volgende:
Maar goed, als (voorheen) een Toro Rosso/AlphaTauri/VCARB/Racing Bulls een beetje 'te makkelijk' werd/wordt ingehaald door Verstappen, hoor je eigelijk altijd gelijk dezelfde beschuldiging. Slaat ook meestal nergens op, maar dat weerhoudt velen er toch niet van om op te roepen Toro Rosso/AlphaTauri/VCARB/Racing Bulls maar helemaal van de grid te weren.
Ik heb Yuki in de Toro Rosso anders ook maximaal zien verdedigen op een snellere Hamilton. Of dat we de AlphaTauri van Gasly wel om een positie zagen knokken met de teamgenoot van Verstappen. Waarna wij die teamgenoot op de boordradio hoorde zeggen: ‘they race me so hard :'(‘.

Het slaat dus wel ‘ergens’ op, wat de genuanceerdere online huilie’s mekkeren.
pi_219393452
Ik snap in de adrenaline en het heetst van de strijdt teams dingen roepen. Maar ik vond het veelzeggend dat Max ook niet echt reageerde op de opmerking van GP. Alsof hij daar bewust voorzichtig was en niet zomaar mee wilde in beschuldigingen.
  dinsdag 2 december 2025 @ 12:38:56 #289
1986 Jane
pi_219393477
Sowieso heeft de tv-regie veel meer invloed op de publieke opinie dan velen lijken te beseffen. Dat is ook zo bij het herhalen van mogelijke tracklimit-overtredingen bijvoorbeeld. Als de regie keer op keer herhalingen laten zien van verschillende bochten waar coureur X wellicht over de limit lijkt te gaan, maar ineens krijgt coureur Y een waarschuwing/penalty aan z'n broek, terwijl zijn overtredingen niet in beeld zijn geweest, schreeuwen de fans van Y ook gelijk moord en brand.
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 2 december 2025 @ 12:44:14 #290
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_219393506
quote:
99s.gif Op dinsdag 2 december 2025 12:23 schreef greysbones het volgende:
Sinds DTS is de F1 community giftig
dat is een feit.

Ik lees ook bewust de reacties op Sky UK berichten niet.
De paar keer dat ik me toch even laat verleiden dan weet ik weer waarom ik altijd verder scroll
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  dinsdag 2 december 2025 @ 12:45:57 #291
1986 Jane
pi_219393512
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 december 2025 12:34 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Ik heb Yuki in de Toro Rosso anders ook maximaal zien verdedigen op een snellere Hamilton. Of dat we de AlphaTauri van Gasly wel om een positie zagen knokken met de teamgenoot van Verstappen. Waarna wij die teamgenoot op de boordradio hoorde zeggen: ‘they race me so hard :'(‘.

Je zult altijd hebben dat coureurs er soms wel en soms niet voor kiezen om (hard) te verdedigen. Als kijker kun je alleen maar raden naar de beweegredenen.
pi_219393515
quote:
2s.gif Op dinsdag 2 december 2025 12:38 schreef Jane het volgende:
Sowieso heeft de tv-regie veel meer invloed op de publieke opinie dan velen lijken te beseffen. Dat is ook zo bij het herhalen van mogelijke tracklimit-overtredingen bijvoorbeeld. Als de regie keer op keer herhalingen laten zien van verschillende bochten waar coureur X wellicht over de limit lijkt te gaan, maar ineens krijgt coureur Y een waarschuwing/penalty aan z'n broek, terwijl zijn overtredingen niet in beeld zijn geweest, schreeuwen de fans van Y ook gelijk moord en brand.
Natuurlijk niet. Tenzij je een hele domme fan bent. De sancties voor track limits zijn voor iedereen met een f1 tv account gewoon te controleren ook.

Heb nog nooit iemand boos zien zijn om een sanctie vanwege tracklimits.

Dat heeft echt 0 te maken met hoe het in beeld wordt gebracht. Bij andere "incidenten" heb je soms wel een boze kant na de straf, maar ook daar heeft het 0 met de tv te maken.
  Moderator dinsdag 2 december 2025 @ 12:47:33 #293
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_219393517
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 december 2025 12:34 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Of wat te denken van Ricciardo die het snelste ronde punt van Norris in Singapore 2024 afpakte? Terwijl Ricciardo zelf niet eens in de punten posities reed :') satellietteamplay.

[ Bericht 0% gewijzigd door ChevyCaprice op 02-12-2025 12:53:08 ]
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 2 december 2025 @ 12:48:11 #294
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_219393521
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2025 12:46 schreef koemleit het volgende:
Heb nog nooit iemand boos zien zijn om een sanctie vanwege tracklimits.

heb jij een twitter of threads wel eens open gehad tijdens de race?
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  dinsdag 2 december 2025 @ 12:50:00 #295
1986 Jane
pi_219393525
quote:
99s.gif Op dinsdag 2 december 2025 12:48 schreef Nizno het volgende:

[..]
Idd. En de boosheid gaat er dan meestal om dat een ander geen straf krijgt.
pi_219393558
quote:

[..]
Eerlijk gezegd niet :').
Maar daar gaan dus mensen los vanwege een track limits sanctie zoals bij Yuki of Antonelli in de sprint?
Dat kan toch bijna niet?

Dan blijf ik bij mn "dat zijn dan hele domme mensen".
pi_219393565
quote:

[..]
FOK! is niet heel anders, tenminste vorig jaar niet.

Iets met Oostenrijk
Nee ik ben niet nieuw, ben gewoon mijn wachtwoord kwijt van mijn mail
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 2 december 2025 @ 13:08:26 #298
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_219393655
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2025 12:58 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
FOK! is niet heel anders, tenminste vorig jaar niet.

Iets met Oostenrijk
Mijn trauma wat doe je
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 2 december 2025 @ 13:18:18 #299
416575 crew  Evenstar
pi_219393751
quote:

Ja 100%, Coulthard deed er genoeg schepjes bovenop hoor, voordat GP ook maar iets had gezegd. Dit zetten ze pas weer recht toen een hele tijd na de race de beelden te zien waren, maar F1TV had hun mening ook wel klaar, dus alleen doen alsof het GP en Marko was is inderdaad bullshit.

Hoe dan ook, de echte schuldigen zijn niet RB, Marko, GP, maar de complete idioten die mensen dood gaan wensen.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 2 december 2025 @ 13:22:43 #300
416575 crew  Evenstar
pi_219393798
Stel

1 Max
2 Leclerc
3 Russell
4 Norris een seconde achter Russell

What are the odds dat Georgie een "foutje" maakt?

Ik heb het gevoel dat Russell er alles aan zou willen doen om Max niet weer als kampioen te zien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')