Ik ben in Deventer geboren, kom uit Lochem. Deventer koek werd veel al geserveerd.quote:Op maandag 1 december 2025 10:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In dit gebied wel, maar ik wil jouw DNA niet
Geef je adres maar, dan stuur ik wel wat opquote:Op maandag 1 december 2025 10:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben in Deventer geboren, kom uit Lochem. Deventer koek werd veel al geserveerd.
Dat zeg ik net.quote:Op maandag 1 december 2025 10:20 schreef gianni61 het volgende:
moet sowieso ontbijt halen, want er moet een plak bij het stoofvlees. Althans zo is mij vroeger geleerd
En als niemand opneemt?quote:Op maandag 1 december 2025 10:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Oh god. Ze hebben een groep gemaakt op het werk, dat wanneer een collega niet snel genoeg opneemt dat ie dan gelijk wordt doorverbonden naar de volgende.
In een cirkeltje tot de beller opgeeft.quote:
Doet me denken aan die telefoon dinges vroeger op school.quote:Op maandag 1 december 2025 10:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Oh god. Ze hebben een groep gemaakt op het werk, dat wanneer een collega niet snel genoeg opneemt dat ie dan gelijk wordt doorverbonden naar de volgende.
Alleen zie ik vervolgens niet dat het voor een collega is.quote:Op maandag 1 december 2025 10:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
In een cirkeltje tot de beller opgeeft.
quote:Op maandag 1 december 2025 10:25 schreef gianni61 het volgende:
poah, nu al weer zin om een grote pan stoofvlees te maken
Maakt dat uit?quote:Op maandag 1 december 2025 10:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Alleen zie ik vervolgens niet dat het voor een collega is.
Och. Ik was altijd de laatste, maar meestal was ik al gebeld voor ik uit bed was.quote:Op maandag 1 december 2025 10:24 schreef Ama het volgende:
Wat altijd vet klote was voor de persoon die als laatste gebeld werd.
Ik heb koffie. En fruit, ergens.quote:
Ja, want als ik vervolgens een gemiste oproep heb. Weet ik niet of ik die persoon moet terugbellen.quote:
fruit heb ik ook nog.quote:Op maandag 1 december 2025 10:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb koffie. En fruit, ergens.
Ik heb water.quote:
Met slagroom?quote:Op maandag 1 december 2025 10:34 schreef dud0r het volgende:
ik heb thee en nog een stukje paasei.
na de lunch maar even melk halen zodat ik warme chocolademelk kan maken.
omnomnom
plausibelquote:
vandaag zijn het "cookies & cream" kruidnoten. Best lekker.quote:Op maandag 1 december 2025 10:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb water.
En (chocolade)kruidnoten.
Ja had ik nog. Een mooie italiaanse die mijn schatje voor me mee had genomen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |