Soms is file beter dan de sluiproute door Delft.quote:Op maandag 1 december 2025 09:07 schreef dud0r het volgende:
Waze stuurde me regelrecht de file in. Wat een genot. Had een kwartier eerder thuis kunnen zijn.
Jij hebt tenmiste geen hoofdpijnquote:Op maandag 1 december 2025 09:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb al helemaal geen zin meer in deze dag.
zin in vakantiequote:
Momenteel gewoon nergens zin in yo.quote:
Zin om terug naar bed te gaan.quote:Op maandag 1 december 2025 09:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Momenteel gewoon nergens zin in yo.
ooh, dat wel. Alleen de zin in werk is op een laag pitjequote:Op maandag 1 december 2025 09:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zelfs dat is me al te veel.quote:Op maandag 1 december 2025 09:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Eerst even een wasmachine aanzetten
Even goed volvreten en dan in winterslaap.quote:Op maandag 1 december 2025 09:29 schreef IJsdraakje het volgende:
Zin in een tijdje in een coma liggen.
Het is maar goed dat ik teveel leuke dingen op het programma heb nog.
Ik moest twee maanden terug bij een klant in Delft zijn. Die zitten vlakbij het station. Moet je rond 0845 proberen je een weg te banen door alle fietsers die richting de uni gaan enzo.quote:Op maandag 1 december 2025 09:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Soms is file beter dan de sluiproute door Delft.
dat ligt eraan waarin. Ik heb wel zinquote:
Dat ook. nog 3 weken.quote:
knufquote:Op maandag 1 december 2025 09:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
eerst weekend van de 13e overlevenquote:Op maandag 1 december 2025 09:29 schreef IJsdraakje het volgende:
Zin in een tijdje in een coma liggen.
Het is maar goed dat ik teveel leuke dingen op het programma heb nog.
Voor CherryLips zijn dat een soort naaktslakken. Dan moet je steeds heel goed sturen anders hoor je zo'n vies geluid.quote:
quote:Op maandag 1 december 2025 09:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Voor CherryLips zijn dat een soort naaktslakken. Dan moet je steeds heel goed sturen anders hoor je zo'n vies geluid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |