Ik heb ze nog steeds niet gehaald hahaquote:Op zondag 30 november 2025 20:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik zag @:cherrylips zeggen dat ze dat ging doen dus toen ik laatst twee oliebollen had gehaald heb ik ze 's avonds ook even erin gedaan en dat was echt prima.
quote:Op zondag 30 november 2025 20:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Blij dat ik ER aan het kijken dan.
O ik vroeg me al af of ER weer ergens te streamen wasquote:Op zondag 30 november 2025 22:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik weet bij ER vaak niet of er nu Emercengy Room of Expeditie Robinson wordt bedoeld![]()
![]()
Emergency Room, behalve bij mensen die nooit ER gekeken hebben vroeger denk ikquote:Op zondag 30 november 2025 22:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik weet bij ER vaak niet of er nu Emercengy Room of Expeditie Robinson wordt bedoeld![]()
![]()
Ik twijfelde al over de schrijfwijze...quote:Op zondag 30 november 2025 22:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Emergency Room, behalve bij mensen die nooit ER gekeken hebben vroeger denk ik
ziet er professioneel uit jaquote:Op zondag 30 november 2025 21:32 schreef mschol het volgende:
@:bitterbal
als ik ooit geld heb koop ik deze bundel
https://eu.mozaracing.com/products/trucking-bundle
Fijn dat je wat hebt gevonden Flory.quote:Op zondag 30 november 2025 22:59 schreef Flory- het volgende:
Gordijntjes oftewel valletjes besteld @:Dotteke @:Nizno @:essnhills![]()
Makkelijkste en goedkoopste optie voor nu, op plakplastic na dan, maar dat is volgende plan, op slaapkamers boven.
Ja. Dit.quote:Op maandag 1 december 2025 06:49 schreef dud0r het volgende:
Ik had nog wel een paar uur kunnen slapen volgens mij
vandaag geld afschrijfdagquote:Op maandag 1 december 2025 06:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vandaag om 12 uur de NL alert test.
Vanavond weer een kansquote:
Dat is hier bijna elke dag.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |