Klinkt heerlijk.quote:Op zondag 30 november 2025 16:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik vond nog een blik met kattenbrokjes.
Beetje opwarmen.quote:Op zondag 30 november 2025 16:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik dacht 5. Oepsquote:Op zondag 30 november 2025 16:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee wacht, makkelijk joh! 14 dagen nog x60?
Hier was gisteren weer het hondenvoer bezorgd. Dus aangezien salaris weer op is...quote:Op zondag 30 november 2025 16:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een zak roerbakgroentenquote:Op zondag 30 november 2025 16:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Die kunnen er ook wel doorheen.quote:Op zondag 30 november 2025 16:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een zak roerbakgroenten
Nasiquote:
Door mijn mama gemaaktquote:
👀🤢quote:Op zondag 30 november 2025 16:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee je moet wel wat klonten hebben, voor de bite.
Wat een klotebeest zegquote:Op zondag 30 november 2025 16:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik mocht 6 kledingstukken opvouwen van de tiran, toen moest er 2 uur gewandeld worden. Bij thuiskomst moest er ook een maaltijd voor hem bereid worden en nu ligt de tiran op zijn roze troon en een aantal van zijn dekentjes.
Ik heb net nog 6 oliebollen op. Voor de afwisseling na 2 maanden groente zegmaarquote:Op zondag 30 november 2025 16:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een zak roerbakgroenten
Met 6 oliebollen hoef je ook niet meer te eten vanavondquote:Op zondag 30 november 2025 17:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb net nog 6 oliebollen op. Voor de afwisseling na 2 maanden groente zegmaar
Âmbar de Verschrikkelijke.quote:Op zondag 30 november 2025 16:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik mocht 6 kledingstukken opvouwen van de tiran, toen moest er 2 uur gewandeld worden. Bij thuiskomst moest er ook een maaltijd voor hem bereid worden en nu ligt de tiran op zijn roze troon en een aantal van zijn dekentjes.
de hele 2 e helft gemist van de eagles ze stonden 2-0 achter en het werd toch nog 2-2, gunstige uitslag voor ajax die kunnen utrecht straks inhalenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |